Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pakiet Comarch OPTIMA START Mała Firma

17-09-2014, 6:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 362.85 zł     
Użytkownik 4mIT
numer aukcji: 4572609175
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-09-2014 06:45:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Witamy na naszej kolejnej aukcji Allegro!

Jesteśmy firmą z Krakowa, która od kilku już lat działa w branży informatycznej, dostarczając rozwiązania informatyczne dla firm, instytucji oraz klientów indywidualnych.
Naszym klientom proponujemy sprawdzone i pewne rozwiązania oparte na naszej wiedzy i doświadczeniu.

Sprzedajemy sprzęt komputerowy - serwery, stacje robocze, laptopy, akcesoria
oraz oprogramowanie wspomagające zarządzanie firmą.

Obecnie rozszerzamy naszą działalność o sprzedaż internetową w serwisie Allegro. Zapraszamy do zakupów!

Strona o nas | Nasze aukcje | Dodaj do ulubionych | Komentarze

Kontakt


Pakiet "Comarch OPT!MA START Mała Firma"



Pakiety Comarch OPT!MA linii START to modułowe rozwiązania do zarządzania dla małych firm,
a dzięki możliwości rozszerzenia ich o dodatkowe moduły Comarch OPT!MA,
mogą ewoluować i rosnąć razem z firmą.


Comarch OPT!MA START Mała Firma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługę prostej działalności handlowej
lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia
pełną integracją z dokonywanymi płatnościami.

Comarch OPT!MA START Mała Firma zawiera:

  • moduł Faktury,
  • moduł Kasa/Bank,
  • moduł Księga Podatkowa
  • 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
  • komplet podręczników w formie elektronicznej.


GRATIS !!!
Do sprzedawanego pakietu dołączamy
do 30 min wsparcia telefonicznego



Faktury - Proste fakturowanie


Comarch OPT!MA Faktury to narzędzie, dzięki któremu w prosty i intuicyjny sposób możliwe jest wystawienie:

  • Faktury sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych);
  • Faktury zakupu;
  • Faktury korygującej i Pro Forma;
  • Faktury zaliczkowej oraz paragonu.

Dokumenty te można przygotować zarówno w złotówkach jak i w walucie obcej.
Prowadząc transakcje zagraniczne dzięki Modułowi Faktury masz gwarancję łatwej ewidencji dokumentów w walucie obcej, zarówno w obrębie Unii Europejskiej jak i spoza niej.

Moduł Faktury współpracuje z pozostałymi modułami Comarch OPT!MA.
Dzięki pełnej integracji pomiędzy nimi przepływ danych w programie jest niczym nie ograniczony,
co usprawnia obsługę rozliczeń handlowych oraz procesy księgowe.

System OPT!MA - moduł Faktury, formularz faktury Formularz faktury przed akceptacją i wydrukowaniem

Comarch OPT!MA Faktury to także sprzedaż dedykowana, łatwa sprzedaż, oferta handlowa oraz internetowa wymiana dokumentów - ECOD.


Okno Sprzedaży Dedykowanej

Moduł Faktury został wyposażony w Okno Sprzedaży Dedykowanej.
Narzędzie to umożliwia prezentację informacji związanych z konkretnym kontrahentem, takich jak:

  • Zestawienia rabatów z możliwością wydruku indywidualnego cennika,
  • Historia kontrahenta (wszelkie dokumenty związane z kontrahentem),
  • Historia płatności kontrahenta wraz z prognozą płatności przyszłych,
  • Przyznany limit kredytu kupieckiego, wartości przeterminowanych płatności, zadłużenia i pobranych zaliczek,
  • Analiza sprzedaży za ostatnie trzy miesiące, w porównaniu z analogicznymi miesiącami w roku poprzednim,

System OPT!MA - moduł Faktury, Okno sprzedaży dedykowanej Okno sprzedaży dedykowanej prezentuje dane wybranego kontrahenta


Łatwa sprzedaż, Łatwe zakupy

Funkcje te pozwalają ograniczyć czas związany z wystawianiem dokumentów do trzech kroków:
zaznaczeniu zasobów i określeniu ich ilości, wyboru dokumentu (faktura, paragon)
oraz wyboru kontrahenta na dokumencie.


Oferta handlowa

Comarch OPT!MA Ofertowanie to aplikacja, która usprawnia przygotowanie oferty handlowej w oparciu o aktualne dane pobierane bezpośrednio z Comarch OPT!MA w dokumencie Microsoft Office Word.


System OPT!MA - moduł Faktury, Lista faktur Dokumenty w buforze, zatwierdzone i zaksięgowane
w programie Comarch OPT!MA rozróżnione są kolorami

Wybór Comarch OPT!MA Faktury to:

  • Przyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie oraz kopiowanie dokumentów),
  • Szybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych towarów, dzięki możliwości tworzenia list towarów,
  • Prosta ewidencja oferowanych towarów i usług dzięki możliwości szczegółowego opisywania cechami (atrybutami),
  • Wystawianie faktur w cenach "od netto" dla innych podmiotów gospodarczych, lub "od brutto" dla klientów indywidualnych,
  • Prowadzenie nieograniczonej listy cech jednego towaru, lub usługi, w dowolnej walucie,
  • Definiowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,
  • Modyfikowanie wyglądu graficznego faktur, tj. m.in. układ kolumn, nagłówek faktury

Kasa/Bank - Rozliczenia


Moduł Comarch OPT!MA Kasa/Bank umożliwia uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.

Moduł Kasa/Bank zawiera kompletne dane o ruchu środków pieniężnych w przedsiębiorstwie w postaci bieżących analiz wpływów i wydatków oraz precyzyjnych prognoz przepływu środków pieniężnych.


System OPT!MA - moduł Kasa/Bank, Preliminarz płatności Kalendarz (preliminarz) płatności w module Kasa/Bank

Moduł Kasa/Bank zapewnia:

  • Rozliczenia z wszelkimi podmiotami prawnymi - kontrahentami, urzędami, a także z pracownikami;
  • Rozliczenia seryjne lub zbiorcze dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów prawnych;
  • Prowadzenie i rozliczanie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych;
  • Automatyczne rozliczanie planowanych płatności z wprowadzonymi zapisami kasowymi;
  • Bankowość elektroniczną obejmującą zlecanie wykonania operacji do banku (przelewy wychodzące) oraz import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank;
  • Rozliczenia dokumentów (w tym wypłat) w różnych walutach;
  • Windykację należności (wystawianie not odsetkowych i ponagleń zapłaty);
  • Słownik banków, który można uzupełnić ręcznie lub importując informacje o wszystkich bankach w Polsce z plików dostarczanych przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR);
  • Słownik urzędów (US, ZUS), który raz uzupełniany jest dostępny ze wszystkich pozostałych modułów systemu Comarch OPT!MA;
  • Definiowalne schematy numeracji dokumentów;
  • Import części danych z programów serii Comarch Klasyka - np. lista kontrahentów, wspólników, rejestry VAT, listy płac, ewidencja samochodów, spis z natury, itd.

System OPT!MA - moduł Kasa/Bank, Zapisy kasowo - bankowe
Zapisy kasowo-bankowe Comarch OPT!MA

Moduł Kasa/Bank to możliwość:

  • Kontrolowania przepływów środków pieniężnych - raporty mogą dotyczyć zarówno przeszłości, jaki planowanych wpływów i wydatków w przyszłości,
  • Prowadzenia preliminarza płatności w firmie - informacje na ten temat to wszystkie planowane spłaty należności i zobowiązań, daty płatności podatków spłat rat kredytów (preliminarz płatności to doskonałe narzędzie wspierające podejmowanie decyzji finansowych),
  • Monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami - bez problemu uzyskasz wieloprzekrojowe zestawienia dotyczące niezrealizowanych płatności, listy największych dłużników i wierzycieli czy zaległości według typów dokumentów,
  • Łatwego wyliczenia zysku, kosztów i inwestycji firmy - wyliczenia pokazują rozkład kosztów i przychodów, a także wielkość nakładów ponoszonych na inwestycje.

Księga Podatkowa (Prowadzenie KPiR)


Comarch OPT!MA Księga Podatkowa to narzędzie umożliwiające przede wszystkim prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej, poprzez Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym.

Moduł Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:

  • Zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • Rejestrów VAT,
  • Ewidencji dodatkowej,
  • Ewidencji wynagrodzeń,
  • Ewidencji przebiegu pojazdu,
  • Spisu z natury,
  • Naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
  • Sporządzenie deklaracji podatkowych.


Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch OPT!MA,
dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.

Comarch Partner

Od początku naszej działalności posiadamy status Partnera Comarch.

Nasza oferta obejmuje zatem pełną gamę rozwiązań ERP, sprzęt, usługi wdrożeniowe, szkoleniowe oraz doradcze związane z systemami Comarch - CDN.

Ścisła współpraca z producentem, uczestnictwo w organizowanych konferencjach, szkoleniach i certyfikacjach pozwala nam na bieżąco śledzić rozwój i zmiany funkcjonalne zachodzące w systemach Comarch.

Możliwość korzystania z najnowszych rozwiązań połączona z naszą wiedzą i doświadczeniem to dla naszych obecnych i nowych klientów gwarancja obsługi na najwyższym poziomie.

Zapraszamy do udziału w aukcji!


4mIT
ul. Rzemieślnicza 20
30-420 Kraków


Wszelkie zapytania dotyczące sprzedawanych przez nas przedmiotów prosimy kierować
do naszego Działu Handlowego:

tel. (12)[zasłonięte]444 18
fax (12)[zasłonięte]444 18
tel. kom. 608 [zasłonięte] 278
e-mail: allegro(at)4mit.pl


Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku
w godz. 9:00 - 17:00

Informacje


Oferowany przez nas towar jest fabrycznie nowy, nigdy nie używany
i w 100% oryginalny.

Podane w aukcji ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

Do wszystkich sprzedawanych przedmiotów dołączamy dowód sprzedaży w postaci faktury VAT
oraz oryginalną gwarancję.

Po wylicytowaniu przedmiotu
prosimy o niezwłoczny kontakt (najlepiej poprzez formularz zapłaty
i dostawy) w celu określenia
formy płatności, adresu wysyłki oraz danych koniecznych do wystawienia faktury VAT.

Wystawiając fakturę VAT uwzględniamy na niej koszt wysyłki zakupionych towarów.


Płatności


Po wygranej aukcji prosimy o wpłatę wartości zakupionego przedmiotu, powiększoną o koszty przesyłki.


Dostępne formy płatności:

* Płacę z Allegro
* Płatność za pobraniem
* Przelew na konto

Nr konta wraz z danymi do przelewu zostanie przesłany na adres mailowy podany podczas rejestracji konta.

W tytule przelewu prosimy
zawsze podawać swój nick z Allegro oraz numer aukcji.


Wysyłka


Wszystkie przesyłki są realizowane
za pośrednictwem firmy kurierskiej.


Koszty przesyłki:

* Wpłata na konto: 20zł
* Za pobraniem: 25 zł


Koszt przesyłki jest stały,
niezależnie od ilości wylicytowanych przedmiotów.

Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki.
W innym przypadku reklamacja nie będzie przez nas uwzględniona.


Odbiór osobisty


Istnieje możliwość osobistego
odbioru zakupionego przedmiotu (po uprzednim kontakcie)
w siedzibie naszej firmy w Krakowie pod adresem:

4mIT
ul. Rzemieślnicza 20
30-420 Kraków

4mIT. Mapa dojazdu


Zwrot towaru


Gwarantujemy możliwość rezygnacji
z dokonanego zakupu bez
podania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki (lub odbioru osobistego).

Zwracany towar nie może być używany, żaden element
wyposażenia nie może nosić śladów używania ani zniszczenia.
Cały zestaw powinien być kompletny
i zwrócony w oryginalnym firmowym opakowaniu
producenta wraz z wszelkimi dodatkami.

Zwrotowi nie podlegają licencje na oprogramowanie (w szczególności licencje Comarch) oraz w każdym przypadku koszty
wysyłki i odesłania towaru.
Przed dokonaniem zwrotu
prosimy o kontakt z naszym pracownikiem w celu ustalenia szczegółów.