Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Package Design Workbook

08-03-2012, 0:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2106953808
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 08-03-2012 18:49:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Package Design Workbook


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]25332
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 240
Wydawnictwo Rockport Publishers
Język Angielski

Cena: 119.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208


Książka do wglądu w Księgarni Muzeum Bookoff.

This new addition to the Workbook series will provide readers with a thoughtful packaging primer that covers the challenges of designing packaging for a competitive market in a very hardworking and relevant way. The book will address all aspects of the creative process, including choosing a package format, colors and materials, final finishes, and special considerations such as awkward objects and unique display considerations. This book will break down the process of design in a much more comprehensive way than most books on the subject, which just analyze the final designs.

As with the previous books in the series, it will also offer case studies in the back half of the book with the text focusing on why specific colors, formats, type treatments, and finishes were chosen, and what the resulting effects on the consumer and for the client were.