Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów [nowa]

28-02-2012, 20:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969747
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 31-01-2012 16:38:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów
Dominguez Linda R

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60157
  • liczba stron: 328
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: Biznes
  • Wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Outsourcing krok po kroku dla menedżerów wyjaśnia jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania: Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem?Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu?Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem?Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania?Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?Książka pozwoli wszystkim, którzy chcą zaplanować i z powodzeniem wprowadzić outsourcing w swojej firmie, świadomie podejmować strategiczne decyzje dotyczące tego procesu.

    Spis treści:
    Podziękowania
    Wstęp
    CZĘŚĆ I. PODSTAWY
    1. Witamy w świecie outsourcingu
    2. Najnowsze wyniki badań na temat outsourcingu i jego wpływu na firmę
    CZĘŚĆ II. KORZYŚCI I BARIERY
    3. Analiza poziomu ryzyka i korzyści
    4. Określenie produktów i usług do pozyskania poprzez outsourcing
    5. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie wyboru dostawcy usług lub produktów
    6. Plan przekazania dostawcy zleconych zadań
    CZĘŚĆ III. ZAANGAŻOWANIE NA RZECZ ODNIESIENIA SUKCESU
    7. Budowanie zespołu
    8. Potrzeba nowych umiejętności
    9. Kluczowe czynniki sukcesu dla menedżerów
    10. Przeszkody w realizacji programu outsourcingu i metody ich przezwyciężania
    11. Pokonywanie barier kulturowych i językowych
    CZĘŚĆ IV. UTRZYMANIE RÓWNOWAGI
    12. Równoważenie potrzeb
    13. Zarządzanie zakończeniem programu outsourcingu
    CZĘŚĆ V. BEZ NIESPODZIANEK
    14. Czynniki sukcesu outsourcingu
    15. Zasoby konieczne do odniesienia sukcesu
    ZAŁĄCZNIK. Wpływ outsourcingu na zmiany wydajności według danych amerykańskiego Biura Statystyki Pracy (Bureau of Labor Statistic, BLS)
    INDEKS
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa