Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

11-08-2014, 4:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 64.60 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4416097021
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-08-2014 04:42:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga. Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak wykorzystać moc mediów społecznych, by stać się otwartym i nie stracić przy tym kontroli nad wewnętrznymi i zewnętrznymi relacjami organizacji. Dowodzi, że firma nie powinna przystępować do nawiązywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczących jej obecności na forum społecznym. Potrzebne jest bowiem precyzyjne określenie oczekiwań w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie się i pozwolenie, by sprawy toczyły się własnym torem grozi pogrążeniem się w chaosie. Otwartość wymaga większego - nie mniejszego - rygoru i wysiłku niż sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób. Opierając się na konkretnych przykładach z wielu krajów i różnych gałęzi przemysłu, autorka wskazuje, jak właściwie wprowadzić otwartość w relacjach zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, oraz omawia strategie i procedury służące osiągnięciu tego celu, które zostały pomyślnie wdrożone przez szereg organizacji.

Autor Li Charlene
Oprawa Miękka
Wydawca Wolters Kluwer
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]64459
Ilosć stron 240
Wymiary 16.5x23.5cm
Data wydania 2013

Cena: 64.60 zł

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych