Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OSZUKAĆ RADAR - SKUTECZNA REKLAMA (WIG-PRESS)

19-01-2012, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik mol_ksiazkowy23
numer aukcji: 2034564357
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-01-2012 09:15:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich na aukcji księgarni Mól Książkowy. Więcej informacji o firmie i warunkach zakupu na stronie - "O MNIE"
 
UWAGA W NASZYCH AUKCJACH OPCJA "KUP TERAZ" DOSTĘPNA JEST DLA WSZYSTKICH, RÓWNIEŻ POCZĄTKUJĄCYCH ALLEGROWICZÓW, BEZ POZYTYWNYCH KOMENTARZY I PEŁNEJ AKTYWACJI KONTA,
A PRZY ZAKUPIE MINIMUM 3 KSIĄŻEK MY POKRYWAMY PEŁNE KOSZTY PRZESYŁKI. ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW


Jonathan Bond , Richard Kirshenbaum - "Oszukać radar. Jak mówić do konsumenta, który nie chce słuchać"

  • STAN IDEALNY (NOWA)
  • OPRAWA TWARDA, OBWOLUTA
  • WYMIARY 19x23.5 CM
  • 265 STRON
  • WYD. WIG-PRESS 2001


Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami. To nowoczesna reakcja na sytuację znaną od wieków. Caveat emptor oznacza "niech strzeże się nabywca". W tym właśnie pomaga ci radar. Jest to obronny mechanizm lub strategia, która pomaga nam filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy codziennie bombardowani. Taki nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej własnej osłony. To nieprzenikniona skorupka, która stwardniała po wielu latach używania. Niestety, twój ekran filtruje wszystkie rodzaje informacji - nawet treść tej książki. Właśnie dlatego zachęcamy cię, abyś odłożył swoją tarczę, nim rozpoczniesz jej lekturę. Być może dzięki temu lepiej zrozumiesz, jak komunikować się z ludźmi, którzy są równie cyniczni i nieufni jak ty sam. Za twoim przyzwoleniem chcielibyśmy pokazać ci, jak wkraczać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni iż nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie marki ogólnokrajowej stało się niemal niemożliwe. W czasach, w których koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie. Gdy domy handlowe są tak przeładowane rozmaitymi produktami, iż trudno jest uzyskać miejsce na półce, by sprzedawać swój towar lub sprawić by konsument dostrzegł go - nie mówiąc już o zakupie. Właśnie - jak zareklamować coś ludziom, którzy tej reklamy sobie nie życzą.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak tworzy się innowacyjną, świetną reklamę, musisz to przeczytać - Valerie Salembier (Esquire)

To bardzo cenne i ważne nowe narzędzie w branży reklamowej autorstwa dwóch profesjonalistów z jednej z najlepszych agencji. Bond i Kirshenbaum mają znakomite pomysły na to, jak przebić się do dzisiejszego klienta przez szum informacyjny - O. Burtch Drake (prezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych)

Oni są naprawdę dobrzy! Wiedzą, kiedy słuchać klienta, a kiedy się z nim spierać. Są nie tylko inteligentni i twórczy, to poważni stratedzy reklamy - Roger Ailes (prezes Fox News)


 

Zryczałtowany koszt przesyłki:

  • Minimum 3 książki bez opłat
  • 1 książka - list polecony po wpłacie na konto 7zł (dopłata za priorytet 1,5zł)
  • 2 książki - list polecony po wpłacie na konto 7,5zł (dopłata za priorytet 1,5zł)

  • 1 książka pobranie 12,5zł (dopłata za priorytet 3zł)
  • 2 książki pobranie 13zł (dopłata za priorytet 3zł)

Wszystkie książki wysyłamy odpowiednio zabezpieczone w kopertach bąbelkowych.
 

 
Jeśli chcesz mieć pewność wygrania aukcji wybierz opcję "KUP TERAZ", aukcja zostanie natychmiast zakończona, a książka szybko znajdzie się u Ciebie.
 

OSZUKAĆ RADAR - SKUTECZNA REKLAMA (WIG-PRESS)

Dodano 2[zasłonięte]008-03 11:12
W odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania informuję, iż na życzenie do każdej zakupionej książki dołączona zostanie faktura vat. Nie ma również problemu z odbiorem osobistym, na który serdecznie zapraszam wszystkich Allegrowiczów z Poznania i okolic.

Dodano 2[zasłonięte]011-01 18:22
Uwaga! Ponieważ nasza firma z dniem 01.01.2011 przestaje być płatnikiem vat, wszystkie zainteresowane osoby, zarówno fizyczne jak i prawne, otrzymają od nas rachunek, a nie jak dotychczas fakturę. Rachunek podobnie jak faktura uprawnia nabywcę do wliczenia zakupu w koszta, odliczenia od podatku itp. Paragony kasowe jak dotychczas będą dodawane standardowo do każdej przesyłki.