Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OSOBOWOŚCIOWE UWARUNKOWANIA POSTAW PRACOWNIK_wys.0

10-07-2015, 6:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 5500232971
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-07-2015 06:51:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej  


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.




OSOBOWOŚCIOWE UWARUNKOWANIA POSTAW PRACOWNIKÓW DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ WOBEC OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI

 

Witkowska Bogumiła


Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL

Wydanie: 1

Rok: 2005
Oprawa: miękka  
Format: 17,0 x 24,0 cm
Stron: 204
ISBN: 83-7306-246-7




OPIS KSIĄŻKI:


Osoby chore psychicznie po przebytym leczeniu szpitalnym często doświadczają różnych trudności w powrocie do pełnionych wcześniej ról społecznych. Wiele z nich podejmuje decyzję o nieinformowaniu znajomych, a także pracodawców, o pobycie w szpitalu psychiatrycznym, gdyż obawia się społecznego napiętnowania. Niektóre środowiska nadal reagują na chorych psychicznie w sposób nieadekwatny, emocjonalnie. Aktywne uczestnictwo takich chorych w życiu społecznym jest w znacznym stopniu uwarunkowane postawami, jakie przejawia wobec nich społeczeństwo. Niniejsza książka omawia wyniki badań dotyczących zależności, jakie zachodzą między wybranymi cechami osobowości pracowników domów pomocy społecznej a ich postawami w stosunku do osób z zaburzeniami psychicznymi. Skierowana jest do szerokiego grona specjalistów zajmujących się rehabilitacją osób niepełnosprawnych, szczególnie do pracowników domów pomocy społecznej i szpitali psychiatrycznych: psychologów, opiekunów, pracowników socjalnych, terapeutów zajęciowych, rehabilitantów, lekarzy, pielęgniarek. Zaprezentowane wyniki badań mogą być również przydatne w doborze i zarządzaniu zasobami ludzkimi w tego rodzaju instytucjach.

 

SPIS TREŚCI:


          I. POSTAWY A CECHY OSOBOWOŚCI W LITERATURZE PRZEDMIOTU

          1. Postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych
          2. Wybrane zmienne osobowości warunkujące postawy wobec osób z zaburzeniami psychicznymi jako specyficznej grupy niepełnosprawnych
          3. Funkcjonowanie domów pomocy społecznej

           

          II. PROGRAM BADAŃ NAD POSTAWAMI PERSONELU DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ WOBEC OSÓB Z ZABURZENIAMI

          1. Problem i hipotezy badawcze
          2. Narzędzia badań
          3. Grupa badana

           

          III. WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH UZYSKANE NA PODSTAWIE ZASTOSOWANYCH METOD

          1. Charakterystyka postaw personelu domów pomocy społecznej wobec osób z zaburzeniami psychicznymi
          2. Poziom inteligencji personelu domów pomocy społecznej
          3. Preferencja wartości personelu domów pomocy społecznej
          4. Poziom lęku personelu domów pomocy społecznej
          5. Poziom samooceny personelu domów pomocy społecznej

           

          IV. ZALEŻNOŚCI POMIĘDZY POSTAWAMI A INTELIGENCJĄ, LĘKIEM I SAMOOCENĄ

          1. Zależności między postawami a inteligencją
          2. Zależności między postawami a wartościami
          3. Zależności między postawami a lękiem
          4. Zależności między postawami a samooceną
          5. Istotność różnic między korelacjami w badanych grupach
          6. Zmienne ujawniające związek z postawami wobec osób z zaburzeniami psychicznymi
          7. Konfiguracje zmiennych osobowości mających związek z pozytywnymi bądź negatywnymi postawami wobec osób z zaburzeniami psychicznymi
          8. Próba wyjaśnienia zależności uzyskanych w badaniach oraz wnioski praktyczne dla rehabilitacji

          ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

           


          © PanelReklamowy


          !!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!

          FINALIZACJA TRANSAKCJI
          1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!

          2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
          3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
          4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
          5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
          6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

          PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
          1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
          2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
          3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
          4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
          5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
          6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

          WYSYŁKA PRZEDMIOTU
          1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
          2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
          3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
          4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
          5. Zawsze informujemy e-mailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
          6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za czas/termin dostawy ponosi Poczta Polska.


          7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
          8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
          9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

          REKLAMACJE I ZWROTY
          1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
          2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 30 maja 2014 roku "o ochronie praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
          3. Nie odbieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
          4. W przypadku zwrotu, koszt odesłania do nas nie podlega zwrotowi.

           

          Szczegóły odnośnie zasad Reklamacji i Zwrotów znajdują się w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

           

          KOMENTARZE
          1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
          2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
          3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

          zawsze szybko, miło, kompleksowo