Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Organizacja pracy biurowej. Poradnik... [nowa]

04-06-2012, 5:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2283405643
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 27   
Koniec: 16-05-2012 21:59:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Organizacja pracy biurowej. Poradnik dla nauczyciela
Elżbieta Mitura, Renata Kowalik

Organizacja pracy biurowej. Poradnik dla nauczyciela
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8341-408-9
  • liczba stron: 136
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Opis

    Poradnik został przygotowany w oparciu o podręcznik i zestaw ćwiczeń dla ucznia o tym samym tytule, tj. Organizacja pracy biurowej. Podręcznik. Kolejność proponowanych jednostek dydaktycznych w poradniku odpowiada kolejności jednostek dydaktycznych zawartych w podręczniku dla ucznia. Zakres materiału dostosowany jest do możliwości uczniów i warunków nauczania w danej klasie.
    W poradniku nauczyciel odnajdzie scenariusze lekcji i rozwiązania ćwiczeń zawartych w podręczniku. Autorki zamieściły również dodatkowe ćwiczenia, które pomogą uczniom wyrobić prawidłowe nawyki i właściwe podejście do rozwiązywania problemów, napotkanych w przyszłej pracy zawodowej.
    W serii podręczników do kształcenia w zawodzie technik administracji wydawnictwo poleca:
    - Wstęp do nauki o państwie i prawie
    - Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
    - Prawo administracyjne
    - Prawo finansów publicznych
    - Podstawy socjologii i psychologii społecznej
    - Poradnik skutecznego przygotowania się do egzaminu zewnętrznego
    - Organizacja pracy biurowej. Podręcznik + CD

    Spis treści:
    Wstęp

    Rozdział 1. Zasady funkcjonowania biura

    1.1. Charakterystyka pracy biurowej
    1.2. Rola sekretariatu w biurze
    1.3. Przyjmowanie interesantów
    1.4. Specjalistyczne wyposażenie biura

    Rozdział 2. Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy

    2.1. Prawa i obowiązki pracownika
    2.2. Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
    2.3. BHP przy obsłudze stanowiska biurowego
    2.4. Urządzenia i zabezpieczenia w biurze
    2.5. Ochrona środowiska i materialne środowisko pracy
    2.6. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach

    Rozdział 3. Organizacja stanowiska pracy, zarządzanie biurem

    3.1. Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy w biurze
    3.2. Funkcje i czynności kierownicze
    3.3. Umiejętności kierownicze
    3.4. Style kierowania
    3.5. Zachowania informacyjno-decyzyjne kierownika
    3.6. Urządzenia biurowe

    Rozdział 4. Redagowanie pism

    4.1. Pojęcie i rodzaje pism
    4.2. Zasady redagowania pism
    4.3. Protokoły, sprawozdania, notatki służbowe
    4.4. Adresowanie kopert

    Rozdział 5. Organizacja obiegu korespondencji

    5.1. Instrukcja kancelaryjna
    5.2. Przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie korespondencji
    5.3. Obieg korespondencji
    5.4. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów

    Rozdział 6. Korespondencja służbowa

    6.1. Korespondencja w sprawach osobowych
    6.1.1. Dokumentacja osobowa w językach obcych
    6.2. Korespondencja w sprawach handlowych
    6.2.1. Etapy zawierania transakcji
    6.3. Korespondencja w sprawach administracyjnych
    6.4. Korespondencja w sprawach finansowych
    6.5. Korespondencja w sprawach transportowych
    6.6. Program STEMPEL - system obsługi przesyłek
    6.7. Korespondencja tajna i poufna

    Rozdział 7. Organizacja spotkań służbowych

    7.1. Typy spotkań (zebrań firmowych)
    7.2. Zebrania formalne i nieformalne
    7.3. Podróże służbowe
    7.4. Zasady savoir-vivre'u
    7.5. Obcokrajowcy w biurze
    7.6. Etykieta spotkania biznesowego

    Rozdział 8. Obsługa interesantów i udzielanie informacji

    8.1. Działanie w przestrzeni biurowej
    8.2. Typy interesantów
    8.3. Strategie obsługi interesantów
    8.4. Metody komunikowania się
    8.4.1. Bariery w komunikacji
    8.4.2. Konflikty w biurze i ich rozwiązywanie

    Rozdział 9. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w otoczeniu

    9.1. Działania public relations w biurze
    9.2. Rozmowy telefoniczne
    9.3. Ubiór i cechy pracownika biurowego
    9.4. Relacje z mediami
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa