Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OPEL Vectra B 1.8 , Okazja PL Salon! LIFT

11-06-2014, 0:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 300 zł     
Użytkownik MATEUSZGRAW
numer aukcji: 4281875213
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 575   
Koniec: 11-06-2014 00:28:52

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 188000
Pojemność silnika (cm3): 1796
Moc silnika (KM): 115
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Elektryczne lusterka
Informacje dodatkowe: Kupiony w salonie, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

Sprzedam Opel Vectra B 1.8 X18XE1, 115 KM, 1999r. LIFT

 

Na początku przedstawię moją historię z tym oto autem. Opla kupiłem ponad 2 miesiące temu jako alternatywę by założyć LPG.

Sprzedający był osobą prywatną i zarzekał się co do dobrego stanu auta. Jako, że czasu miałem mało, a potrzebowałem pilnie auta to je kupiłem. Pomyślałem, że nawet jeśli coś będzie nie tak to zamienniki są tanie i dam sobie radę. Myliłem się.

 

Opel okazał się być trupem pod względem mechanicznym, gdyż wszystkie części siedziały w nim od początku kiedy wyjechał z fabryki. Nie miałem sił bawić się wtedy w sprzedaż, więc stwierdziłem, iż go podreperuję. Plus był tylko taki, że posiadam dobry rabat na części, więc trochę oszczędziłem. Samochód robił mój znajomy mechanik, więc wszystko zostało rzetelnie wymienione.

 

Na zdjęciach załączam fakturę z zakupu większości części, czyli wymienione zostało:

 

- Wszystkie filtry + olej Mobil 10W40;

- 4 świece zapłonowe;

- Wkład termostatu;

- Przepływomierz;

- Tarczo-bębny z tyłu (BREMBO) + klocki tył (TRW);

- Oba drążki kierownicze;

- Poduszki stabilizatorów łącznie 6 szt. ;

- Łączniki drążków;

- Jedna poduszka z łożyskiem;

- Silentblocki wahaczy łącznie 6 szt. ;

 

 

 

Do tego w Oplu zostało wymienione :

 

- Cały układ wydechowy na używany w bardzo dobrym stanie ( poprzedni cały skorodowany, a do tego nie było katalizatora ) - 500 zł;

- Została zregenerowana maglownica, ponieważ stara bardzo mocno ciekła - 800 zł;

- Został wymieniony rozrząd - zrobił to poprzedni właściciel. Mój mechanik sprawdził i potwierdził, że jest nowy;

- Wszelakie mocowania do obudowy filtra powietrza - około 80 zł;

- Został pospawany cały kolektor wydechowy, gdyż posiadał mocne pęknięcia - 200 zł;

 

Nie zależy mi na ukrywaniu czegokolwiek w tym aucie, dlatego napiszę co jest jeszcze do zrobienia:

- geometria - kierownica w pozycji neutralnej jest skręcona lekko w lewo - standard po wymianie zawieszenia;

- należy nabić klimatyzację. Mechanik wspomniał jeszcze, że niedługo chłodnica do niej też powinna pójść na wymianę;

- silnik czasem wpada w wyższe obroty, tj. przy dojeżdżaniu do świateł czerwonych podczas wrzucania biegu jałowego obroty silnika spadają poprawnie do 1 tys. a po chwili rosną do 1,5 tys. - 2 tys. Sytuacja znika jak zatrzymamy się do zera. Przepustnica musi iść do czyszczenia.

- po wymianie termostatu, wentylator się załącza, ale wpada w wibracje. Trzeba go sprawdzić czy nie jest gdzieś ułamany.

 

Opel posiada ogniska korozji, ale ja tego nie będę ukrywać. Można z tym się uporać, ale mi to nie przeszkadzało bo auto miało być do jeżdżenia.

 

Za wszystkie wymiany mechanik skasował mnie na ponad 1500 zł, co jest ogromną sumą. Dlaczego nie robiłem reszty rzeczy ? Kupiłem inny samochód już w świetnym stanie, a w tego nie chciałem dokładać więcej pieniędzy bo ich i tak nie odzyskam. Straciłem już na nim sporo, ale już nie dużo zostało do zrobienia.

 

Opel jest z polskiego salonu oraz był serwisowany w ASO. Co oni tam robili to ja nie wiem, ale książka serwisowa jest prawdziwa. Samochód pewnie miał jakieś przygody - ja go miernikiem nie sprawdzałem, bo dla mnie to nie było istotne przy zakupie. Dziś jest już inaczej ;)

 

Czy w takim razie jest warto zainteresować się tym autem ? Moim zdaniem oczywiście, bo został w większości doinwestowany, a nowy użytkownik ma do zrobienia tylko te rzeczy co podałem wyżej. Jak ktoś szuka igły lub perły ( jak kto woli ) za mniej niż 6 tysięcy to niech się już lepiej obudzi, bo takich rzeczy nie ma!

 

 

Vectra ma ważny przegląd do 30.12.2015 oraz opłacone OC do 31 lipca tego roku.

 

Samochód stoi na świeżych oponach zimowych.

 

Po dodatkowe informacje lub oferty proszę dzwonić na numer 501-[zasłonięte]-804

 

Opcja KUP TERAZ! możliwa dopiero po oględzinach auta!

 

 

 

Zapraszam.