Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Opcja czy osoba?. Upartyjnienie... [nowa]

12-07-2012, 16:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.80 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2394649810
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 03-07-2012 16:38:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Opcja czy osoba?. Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych - Bukowski Michał, Flis Jarosław, Hess Agnieszka



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Opcja czy osoba?. Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych

Bukowski Michał, Flis Jarosław, Hess Agnieszka

Dane o książce:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]33327
  • liczba stron: 142
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • seria: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-02
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Opcja czy osoba?. Upartyjnienie versus personalizacja w wyborach samorządowych opis książki:
    Co jest kryterium decydującym o rezultacie wyborów samorządowych: opcja czy osoba? Dylemat zawarty w tytule książki pojawia się przy okazji wielu zjawisk towarzyszących wyborom lokalnym. Wybory to przecież nie tylko sam akt wrzucenia głosu do urny - to wielomiesięczny proces będący wypadkową zachowania licznych podmiotów. Autorzy strukturyzują ten proces zgodnie z modelem swoistej matrycy samorządowej, na którą składają się trzy zasadnicze obszary analizy: po pierwsze, rozwiązania instytucjonalne, w ramach których wybory są realizowane; po drugie, publiczność, występująca w roli wyborców; i wreszcie, po trzecie, media, odgrywające ważną rolę w komunikowaniu towarzyszącym wyborom.Wspólna prezentacja wyników badań w jednym tomie pozwoliła autorom na wieloaspektową analizę zjawisk towarzyszących wyborom samorządowym, umożliwiła podjęcie próby odpowiedzi na pytania dotyczące czynników wpływu na preferencje wyborcze oraz odwołanie się, w wielu miejscach publikacji, do wyników badań z roku 2006.Książka wpisuje się w nurt badań polskich politologów, socjologów i medioznawców dotyczących funkcjonowania lokalnych scen politycznych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem problemu zróżnicowania zachowań aktorów politycznych w skali mikro i makro oraz wpływu mediów, w tym również Internetu, na funkcjonowanie lokalnych aren. Podjęty przez autorów problem badawczy dotyczący odpowiedzi na pytanie, na ile na zachowania wyborców wpływa ich ocena kandydującej osoby, a na ile stosunek do ugrupowania, które ona reprezentuje, pozostaje cały czas aktualny. Publikacja stanowi istotny wkład do badań nad lokalnym życiem politycznym w Polsce i wyborami samorządowymi.Z recenzji dr. hab. Dariusza Skrzypińskiego



    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze