Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

On Foreign Language Acquisition and Effective Lear

02-06-2012, 16:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł     
Użytkownik ksiegarnianajtan
numer aukcji: 2328373338
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 15   
Koniec: 16-05-2012 20:57:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

On Foreign Language Acquisition and Effective Learning

 

Autor: Janusz Arabski

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego 

ilość stron: 352

Opis:

W 21 artykułach, zamieszczonych w pracy, poruszono cały wachlarz aktualnych i istotnych problemów związanych z procesem nauczania – uczenia się języka obcego, zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i pod kątem dydaktycznego wykorzystania niektórych rezultatów badawczych oraz propozycji autorów – wywodzących się z różnych ośrodków naukowych krajowych i zagranicznych.
A to tematy poruszone w części teoretycznej: analiza pewnego typu błędów językowych, polegających zwłaszcza na mieszaniu ze sobą niektórych elementów („blends”) – w świetle hipotezy konkurujących planów; przyswajanie języka drugiego w warunkach formalnych w kontekście języków mniejszości i rewitalizacji językowej; teoretyczne wprowadzenie do zastosowania aparatu pojęciowego teorii relewancji przy analizie danych wejściowych („input”), w szczególności języka nauczycieli na lekcji języka obcego; badania nad przyswajaniem języka obcego a efektywne nauczanie; koncepcje przyswajania słownictwa – podejście historyczne; kontakt językowy a nauczanie języka obcego.
Przedmiotem części empirycznej są następujące problemy: zdolności językowe ucznia a rozumienie tekstu; angielski w szkole średniej; czynniki wpływające na powodzenie w uczeniu się języka angielskiego jako języka drugiego; refleksyjne uczenie się języka angielskiego; formuły komunikacji naukowej u autorów anglosaskich i Polaków publikujących w języku angielskim; strategie leksykalne w interjęzyku arabsko-włoskim; kompetencja językowa anglistów z dyplomem licencjackim; fosylofobia wśród uczących się języka obcego na poziomie zaawansowanym; iloczas samogłoski w języku angielskim; implikacje dydaktyczne upadku angielskiej wymowy „Received Pronunciation”; kryteria sukcesu w odniesieniu do użycia języka nierodzimego w mowie; struktura prozodyczna w uczeniu się języka angielskiego; rola tłumienia w przetwarzaniu idiomów języka drugiego; angielski jako język poleceń i instrukcji w procesie uczenia; przyswajalność słownictwa przez małe dzieci na kursach języka obcego

Książka jet nowa.

Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę na życzenie.