Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Okuma Trio FD 2000

31-01-2012, 12:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 269 zł     
Użytkownik sklep_tamaj
numer aukcji: 2062718294
Miejscowość Stargard Szczeciński
Wyświetleń: 40   
Koniec: 31-01-2012 13:55:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Okuma
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

Telefon:
604 [zasłonięte] 59 60 - Marek
(8.00-16.00 pon. - pt.)

692 [zasłonięte] 35 31 - Ewa
(8.00-16.00 pon. - pt.)

91 [zasłonięte] 60
(8.00-16.00 pon. - pt.)

Gadu-Gadu:
17[zasłonięte]528 Ewa

E-mail:
[zasłonięte]@tamaj.pl [zasłonięte]@tamaj.pl

Regulamin aukcji

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz w całości regulamin zawarty na stronie "O mnie".

Po wygraniu aukcji prosimy o potwierdzenie wybranej formy płatności i sposobu wysyłki poprzez wypełnienie formularza opcji dostawy lub email.

Jeśli paczka ma zostać wysłana na adres inny niż podany w Allegro, prosimy o jak najszybszy kontakt.


Płatności

Wpłata na konto


04 1240 [zasłonięte] 3[zasłonięte]9011110 [zasłonięte] 277468

W tytule wpłaty prosimy wpisać nick z allegro oraz numer aukcji.


Płatności Allegro

Płatność przy odbiorze

Wysyłka

Towary wysyłamy w terminie do 2 dni roboczych od momentu zakupu. W wypadku przedpłaty po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Jeżeli chcesz mieć pewność, że towar wyślemy błyskawicznie skorzystaj z płatności Allegro lub wybierz przesyłkę pobraniową.


Firma kurierska DPD


Poczta Polska

Okuma Trio FD 2000




Sam producent określa ten kołowrotek mianem CSR (Crossover Spinning Reel), co w tłumaczeniu na język polski należałoby określić jako kołowrotek przekraczający dotychczasową definicję tego rodzaju sprzętu. Inżynierowie Okumy wykorzystali do jego budowy najlepsze cechy dwóch materiałów: lekkich stopów aluminium oraz supernowoczesnych, sztywnych kompozytów grafitowych, łącząc je w niepotykany dotąd sposób. Z metalu wykonana została bardzo mocna, jednoczęściowa stopka kołowrotka oraz ramię rotora, a lekki i sztywny grafit utworzył solidną obudowę i rotor. Szpula Trio to konstrukcja wieloczęściowa, aluminiowo– grafitowa. System hamulcowy ukryty został w części z metalu gwarantującej jego stabilność, podczas gdy elementy grafitowe pozwoliły na zaprojektowanie efektownej stylistyki i obniżenie wagi. Hamulec klasy DFD (Dual Force Drag), składający się z wielu filcowych, nasączanych olejem podkładek (wszystkie Made In Japan) daje niespotykaną kontrolę nad siłą, z jaką blokowana jest linka. Jak ważny jest to element podczas walki z dużą rybą – nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć. Cały system jest oczywiście wodoszczelny (Hydro Block). Komfort użytkowania zapewniają wysokiej klasy łożyska oraz system nawijania EOS, opatentowany przed kilkoma laty przez Okumę.
Na najwyższym poziomie stoi również zabezpieczenie antykorozyjne (CRC – Corrosion Resistant Coating), łączące stosowanie wyłącznie przekładni klasy HDG i pokrywanie wszystkich wewnętrznych elementów specjalną warstwą XHD, wiążącą się z metalem. Całości tego niemal perfekcyjnego kołowrotka dopełniają m.in. odkuwana, jednoczęściowa korbka czy system wyważenia rotora RESII.
Najważniejsze charakterystyki techniczne:
  • Obudowa i rotor z kompozytu grafitowego o podwyższonej sztywności;
  • Stopka i ramię rotora ze stopu AlumaLite;
  • Szpula z lotniczego duralu łączonego z wysokoprzetworzonym grafitem;
  • Szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną;
  • 10 łożysk tocznych;
  • Łożyska kulkowe klasy HPB;
  • Bezpoślizgowa blokada obrotów wstecznych (jednokierunkowe łożysko rolkowe);
  • System napędu posuwu szpuli EOS - gwarancja idealnego nawijania linki;
  • Odkuwana, aluminiowa korbka;
  • Najnowocześniejszy układ sprzęgła hamulcowego – DFD;
  • Wielotarczowa konstrukcja hamulca przedniego z podkładkami filcowymi Made in Japan;
  • Wycinane na obrabiarkach CNC mosiężne części przekładni;
  • CRC: Corrosion Resistant Coating dla wszystkich metalowych elementów wewnętrznych;
  • HDGII: przekładnia HDG drugiej generacji, całkowicie odporna na korozję;
  • Hamulec wodoszczelny Hydro Block;
  • Wzmocniony, aluminiowy kabłąk;
  • Wyważenie rotora RESII.





Parametry:


Poj. Szp.: 0,20/130
Przełożenie: 1:5,0
Wielkość: 2000
Waga: 250 g
Łożyska: 9+1
Numer katalogowy: DSS-10-10-120

Gwarancja: 5 lat