Sprzedaż na niniejszym koncie www_avandelux_pl, prowadzona jest przez firmę AVANDELUX Grzegorz Czaczkowski, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacjo o Dzialalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP: 966[zasłonięte]9517, REGON 200[zasłonięte]586.
Siedziba firmy mieści się pod adresem rejestrowym firmy w Kleosinie, 16-001, na ulicy Wł. Broniewskiego 6.
1. Wszystkie zamówienia złożone i opłacone (lub pobraniowe) do godziny 13:30 realizujemy w bieżącym dniu roboczym. Przedmioty sprzedane po tej godzinie zostaną wysłane w kolejnym dniu roboczym.
2. Po nadaniu przesyłki prześlemy Ci mailowo jej numer oraz link do strony przewoźnika. Dzięki temu uzyskasz możliwość śledzenia swojego zamówienia
3. Zamówienia z opcją płatności przy odbiorze nie będą realizowane w przypadku braku w karcie użytkownika minimum 10 pozytywnych komentarzy.
4. Integralną częścią opisu aukcji jest regulamin zawarty w zakładce "o mnie".
5. Do każdej sprzedaży standardowo wystawiamy paragon. Na życzenie Klienta możliwe jest wystawienie faktury dla firmy lub osoby prywatnej.
6. Możliwe są następujące formy kontaktu z naszą firmą:
* listownie pod adresem siedziby firmy
* telefonicznie pod numerem 505 [zasłonięte] 888
* mailowo pod adresem : [zasłonięte]@gmail.com lub przy skorzystaniu z formularza kontaktowego dostępnego w serwisie Allegro.
>>> ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA i REALIZACJA ZAMÓWIEŃ <<<
1. Kupujący, korzystając z opcji złożenia zamówienia w serwisie Allegro, poprzez kliknięcie przycisku Kup Teraz składa w naszym sklepie zamówienie z obowiązkiem zapłaty.
2. Z założenia wszystkie produkty oferowane przez sklep Avandelux są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku pojawienia się w ofercie sklepu produktu niepełnowartościowego lub używanego, jego stan szczegółowo opisywany jest w opisie aukcji.
3. Na kwotę zakupu składają się : kwota zakupionego przedmiotu lub zestawu przedmiotów powiększona o kwotę wybranej opcji dostawy przez zamawiającego, chyba, że dana aukcja zawiera darmową opcję dostawy wybraną w następstwie przez kupującego.
4. Możliwe są następujące formy płatności za zakupiony towar:
- odbiór osobisty w siedzibie sklepu z płatnością na miejscu
- odbiór osobisty po przedpłacie
- płatność przewoźnikowi przy odbiorze przesyłki
- przelew PayU na Allegro
- wpłata na jeden z rachunków bankowych naszej firmy:
ING Bank Śląski:
14 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8230090 [zasłonięte] 960170
BANK SPÓŁDZIELCZY W BIAŁYMSTOKU:
79 8060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0045068 [zasłonięte] 200010
5. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, sklep dokonuje dla niego rezerwacji wybranego towaru. Zamówienie powinno zostać opłacone przez Klienta w ciągu 14 dni, licząc od dnia jego złożenia (taki sam termin obowiązuje dla wskazania wysyłki za pobraniem lub odbioru towaru w siedzibie firmy). W przypadku przekroczenia tego terminu, zamówiony produkt traci status zarezerwowanego i zostaje przywrócony do puli przedmiotów dostępnych w celu umożliwienia dokonania zakupu innym użytkownikom serwisu.
>>> REKLAMACJE <<<
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [zasłonięte]@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres siedziby firmy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres i dane kontaktowe Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego prezentujemy m.in w zakładce o mnie, pod regulaminem.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
3. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do w/w. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”
>>> GWARANCJE <<<
1. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, dystrybutora lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji oraz informacja o podmiocie jej udzielającym widnieje w opisie każdego produktu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeśli gwarant przewiduje realizację gwarancji we wskazanych punktach serwisowych, kupujący ma prawo do przekazania przedmiotu bezpośrednio do nich; nie wyklucza to jednak możliwości realizacji gwarancji za pośrednictwem sprzedawcy.
2. W sytuacji gdy produkt nie zawiera karty gwarancyjnej producenta lub innego podmiotu wymienionego w powyższym punkcie, kupującemu przysługuje gwarancja sklepu. Czas gwarancji udzielanej przez Avandelux wynosi domyślnie 90 dni (chyba, że w opisie produktu przewidziany jest dłuższy termin) i nie obejmuje wad oraz uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania lub naturalnego zużywania się poszczególnych elementów, czy materiałów.
3. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z odpowiedzialności sprzedawcy za wady produktu (rękojmia).
>>> ZWROTY / ODSTĘPIENIE OD UMOWY <<<
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, Art. 27, Konsumentowi, który zawarł umowę na odległość przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia odbioru przesyłki. Dla zachowania okresu wypowiedzenia wiążące jest zgłoszenie samego zamiaru rezygnacji z zakupu, co można uczynić drogą elektroniczną lub listownie. Można w tym celu posłużyć się wzorem odstąpienia od umowy prezentowanym w zakładce o mnie, pod regulaminem.
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów
- w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- zawartych w drodze aukcji publicznej;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- w których przedmiotem zakupu są towary zakupione przez sklep na zamówienie Klienta.
3. Koszt odesłania towaru do sklepu przez klienta chcącego skorzystać z prawa odstąpienia od umowy ponosi on sam. Klient otrzymuje od sklepu jedynie zwrot kosztów poniesionych przez niego za produkt oraz wysyłkę do klienta, przy czym zastosowanie ma najtańsza opcja wysyłki udostępniona w danej aukcji (karcie produktu). W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na adres siedziby firmy. W przesyłce powinien znaleźć się dokument potwierdzający fakt nabycia towaru w naszym sklepie oraz informacja o sposobie zwrotu środków, jeśli nie została ona przekazana sklepowi uprzednio.
4. Sklep dokonuje zwrotu środków w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego odstąpienia od umowy.
Więcej informacji na temat warunków realizacji zamówień, gwarancji, reklamacji oraz zwrotów znajdziecie Państwo w naszym regulaminie - zapraszamy do zapoznania się z nim przed dokonaniem zakupu.