Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Offshoring usług. Wpływ na rozwój... /nowa

28-02-2012, 20:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2032461900
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 01-02-2012 05:43:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Offshoring usług. Wpływ na rozwój przedsiębiorstwa
Dorota Ciesielska

Offshoring usług. Wpływ na rozwój przedsiębiorstwa
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-925-3
  • liczba stron: 200
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych.Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.

    Spis treści:
    Słowo wstępne
    Wprowadzenie
    Rozdział I
    Offshoring - pojęcie, wielkość i zakres zjawiska
    1.1. Wstęp
    1.2. Offshoring w różnych ujęciach definicyjnych
    1.3. Wielkość offshoringu, miary i czynniki wpływające na rozwój zjawiska
    1.4. Zakres działań offshoringu
    1.4.1. Offshoring procesów biznesowych i IT
    1.4.2. Centrum usług wspólnych - definicja i charakterystyka pojęcia
    1.4.3. Cechy Knowledge Process Offshoring
    1.5. Konkluzje
    Rozdział II
    Offshoring usług na świecie i w Polsce
    2.1. Wstęp
    2.2. Główne lokalizacje offshoringu, ich mocne i słabe strony
    2.3. Atrakcyjność offshoringu w Polsce
    2.4. Offshoring w Polsce - wyniki badań
    2.4.1. Uwagi wstępne
    2.4.2. Metoda badawcza i dobór grupy badawczej
    2.4.3. Prezentacja wyników badań
    2.4.4. Przyczyny podjęcia decyzji o offshoringu
    2.4.5. Oszczędności uzyskiwane dzięki wdrożeniu strategii offshoringu w Polsce
    2.4.6. Ryzyko związane ze strategią offshoringu w Polsce
    2.4.7. Bariery napotkane przez przedsiębiorstwa
    2.4.8. Znaczenie procesów wytwarzanych w ramach działalności offshoringowej
    2.4.9. Kwalifikacje pracowników zatrudnionych w centrach offshoringowych
    2.4.10. Planowany czas trwania inwestycji w Polsce
    2.4.11. Planowane otwarcie nowych inwestycji offshoringowych
    2.5. Konkluzje
    Rozdział III
    Offshoring jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa
    3.1. Wstęp
    3.2. Offshoring w świetle koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa
    3.3. Kapitał intelektualny a offshoring
    3.3.1. Kapitał intelektualny jako źródło wartości przedsiębiorstwa
    3.3.2. Wpływ offshoringu w sferze usług na dostęp do zasobów kapitału ludzkiego
    3.3.3. Wpływ offshoringu na zasoby kapitału organizacyjnego
    3.3.4. Przyczyny i bariery podjęcia decyzji o offshoringu
    3.4. Strategia i modele offshoringu
    3.4.1. Etapy wdrożenia strategii offshoringu
    3.4.2. Strategia redukcji kosztów
    3.4.3. Strategia różnicowania korzyści z offshoringu
    3.4.4. Offshoring kapitałowy (captive offshoring) w formie bezpośredniej inwestycji zagranicznej
    3.4.5. Offshore outsourcing
    3.4.6. Joint ventures
    3.4.7. Virtual captives
    3.4.8. Third-party transparent
    3.4.9. Build-operate-transfer
    3.4.10. Wady i zalety poszczególnych modeli offshoringu
    3.5. Wdrażanie projektu offshoringu
    3.5.1. Uwagi wstępne
    3.5.2. Zastosowanie strategicznej karty wyników w offshoringu
    3.5.3. Konstrukcja modelu CMMI
    3.5.4. Kluczowe kompetencje a offshoring
    3.5.5. Ryzyko strategiczne
    3.5.6. Ryzyko operacyjne
    3.5.7. Ryzyko finansowe
    3.6. Offshoring w praktyce - studia przypadków General Electric i Infosys Technologies
    3.7. Konkluzje
    Zakończenie
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa