Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Odgrzybianie nabijanie klimatyzacji Kraków serwis

17-06-2012, 5:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik OLICAR2
numer aukcji: 2336113649
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 220   
Koniec: 24-05-2012 07:28:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Klimatyzacja



"Olicar" - Serwis Klimatyzacji

Nasza firma oferuje Państwu szeroki zakres usług w zakresie Klimatyzacji samochodowych !!!!

    * Ozonowanie
    * Wymiana filtrów
    * Kontrola poziomu i uzupełnienie                czynnika chłodzącego
    * Sprawdzenie szczelności układu
    * Naprawy bieżące


Kontakt :
Kraków, ul. Podhalańska 19
tel. 0 503 [zasłonięte] 616
 
  



!!! Promocja - Idzie Wiosna !!!

Przedmiotem aukcji jest usługa zawierająca:



Obsługe serwisową i  czyszczenie klimatyzacji ozonem za jedyne 80 złotych !!!
W skład wyżej wymienionej usługi wchodzi :

  • Odzyskiwanie czynnika R134a z układu
  • Oczyszczenie,osuszenie układu,wytworzenie próżni w układzie
  • Sprawdzenie szczelności układu
  • Odessanie i dodanie oleju sprężarkowego
  • Napełnienie układu czynnikiem R134a
  • Kontrola działania klimatyzacji
  • Napełnienie układu czynnikiem R134A
  •  (do 100g powyżej tej ilośći 18zł za każde nastepne 100 gram)
  • 15 minut czyszczenia ozononem
  • Serwisowanie klimatyzacji samochodowych

    (źródło http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/249/serwisowanie-klimatyzacji-samochodowych.html)

    Zestaw do chemicznego płukania instalacji

    Fot. Mar-Art Behr

    Zestaw do chemicznego płukania instalacji

    Jeszcze parę lat temu powszechne było przekonanie, że samochodowa klimatyzacja jako system zamknięty nie wymaga żadnej konserwacji. Teraz użytkownicy pojazdów nie mają już takich złudzeń, a warsztaty uzyskały możliwość dodatkowych zarobków.

    Sytuacja sprzyja włączaniu serwisowania klimatyzacji do warsztatowej oferty, ponieważ ostatnio oprócz wzrostu popytu na ten rodzaj usług znacznie zmniejszyły się ceny urządzeń i narzędzi potrzebnych do ich świadczenia. Jedynym czynnikiem niekorzystnym jest nadmierne zróżnicowanie cen „serwisu klimatyzacji”, proponowanych przez poszczególne warsztaty. W lokalnej konkurencji wygrywają, rzecz jasna, serwisy najtańsze, podczas gdy pozostałym takie najniższe ceny nie zapewniają nawet zwrotu jednostkowych kosztów. Rozwiązaniem tej zagadki są po prostu różne zakresy rzeczywiście wykonywanych prac, przy identycznie brzmiącej nazwie usługi. To zaś oznacza, że większość klientów płaci istotnie niewiele, lecz za niepełny proces technologiczny, który nie zapobiega ewentualnym kosztownym awariom w przyszłości.

    Rys. poniżej: Schemat typowego klimatyzatora samochodowego z zaznaczonymi prawidłowymi wartościami temperatur i ciśnienia czynnika w różnych częściach obiegu

    Schemat typowego klimatyzatora samochodowego z zaznaczonymi prawidłowymi wartościami temperatur i ciśnienia czynnika w różnych częściach obiegu

    Pełna obsługa serwisowa

    Z konstrukcyjnie zamkniętego obiegu samochodowego klimatyzatora ubywa w ciągu roku do 10% czynnika roboczego, uchodzącego przez pory w wężach elastycznych i mikroskopijne nieszczelności złączek. Z tego powodu już po dwóch latach wydajność chłodzenia odczuwalnie spada. Ponadto czynnik roboczy jest nośnikiem dla oleju smarującego sprężarkę. Zbyt mała ilość czynnika powoduje więc niedostateczne smarowanie, grożące całkowitą i bardzo kosztowną awarią całego systemu.

    Przez te same nieszczelności higroskopijny czynnik roboczy absorbuje z atmosfery wilgoć. Jej część zatrzymywana jest przez filtr-osuszacz, lecz jego pojemność wyczerpuje się po ok. 2 latach. Potem znaczna zawartość wody w systemie prowadzi do korozji jego elementów. Istnieje też ryzyko zamarzania zaworu rozprężnego, co również może doprowadzać do poważnych awarii.

    Ponadto klimatyzację należy regularnie dezynfekować, gdyż rozwijające się na parowniku bakterie, grzyby i inne mikroorganizmy mogą być powodem przykrych zapachów oraz reakcji alergicznych u osób podróżujących w pojeździe. Parownik zintegrowany z system wentylacji pokrywa się zwykle organicznym i nieorganicznym pyłem, zasysanym z zewnątrz przez dmuchawę. W ten sposób w ciemnym i wilgotnym otoczeniu powstają warunki sprzyjające rozwojowi mikrofauny i mikroflory.

    Proces zabrudzenia powierzchni parownika przebiega znacznie wolniej przy sprawnym, czyli regularnie wymienianym filtrze przeciwpyłkowym. Natomiast jego zatkanie nadmierną ilością zanieczyszczeń może doprowadzić do uszkodzenia przeciążonego silnika dmuchawy, a także do obfitego skraplania się wilgoci na szybach i powstania kolejnego źródła nieprzyjemnych zapachów we wnętrzu pojazdu.

    Wszystkie wymienione tu okoliczności sprawiają, że w pełnym cyklu obsługi klimatyzacji należy przeprowadzić: opróżnienie i próżniowe osuszenie układu, regenerację i uzupełnienie czynnika roboczego i oleju, wymianę osuszacza i filtra przeciwpyłkowego, dezynfekcję parownika i kanałów nawiewu powietrza, kontrolę funkcjonowania i szczelności całego systemu, a w klimatyzacjach automatycznych przeprowadzić odpowiednie badania testerem elektronicznym.

     

     


    KONIEC Z WDYCHANIEM
    WIRUSÓW !!!



    Teraz kilka słów o usłudze.

    Co to właściwie jest "Ozonowanie" ?

    Ozon jest środkiem odkażającym. Urządzenie wytwarza ozon O3, w wyniku jonizacji powietrza atmosferycznego. Pozwala to na kompleksowe usunięcie zanieczyszczeń mikrobiologicznych i nieprzyjemnych zapachów.

    Najlepszą rekomendacją ozonu, jako środka odkażającego jest jego zastosowanie od ponad 150 lat w szpitalach.


    OZON zabija:

    * bakterie,
    * wirusy,
    * zarodniki,
    * pleśnie i wszystkie inne mikroorganizmy


    OZON niszczy:

    * środki chemiczne powodujące skażenie (pochodzące z emisji paneli, dywaników, izolacji, farb, lakierów do drewna i z  tworzyw sztucznych


    OZON eliminuje:

    * przykre zapachy organiczne jak i nieorganiczne - niszcząc lotne cząstki, które przenoszą zapachy. Ozon nie kryje  nieprzyjemnych zapachów, ozon je usuwa.


    Ozonowanie zabezpieczy nas przed chorobami takimi jak:

    * alergie
    * choroby układu oddechowego
    * nowotwory


    Usługę wykonujemy na profesjonalnym sprzęcie firmy TEXA.


    Dlaczego należy czyścić klimatyzację w samochodzie?

    W czasie pracy układu klimatyzacji wilgoć kondensująca się na parowniku tworzy razem z brudem i z kurzem idealne podłoże dla grzybów, bakterii i innych mikroorganizmów. Wraz ze strumieniem powietrza, te powstające na parowniku chorobowe zarodniki, mogą zostać przeniesione do wnętrza pojazdu i powodować u pasażerów niedyspozycję oraz wywoływać alergiczne reakcje. Dodatkowo, powstałe mikroorganizmy ulegają gniciu, powodując nieświeży zapach.


    Klimatyzacja samochodowa, podobnie jak większość podzespołów naszego pojazdu wymaga roboczego przeglądu. W wypadku tego urządzenia polega to najczęściej na wymianie czynnika i filtra klimatyzacji, kontroli szczelności układu i naciągu paska kompresora oraz sprawdzeniu skuteczności działania całego układu. Wczesne wykrycie drobnych uszkodzeń może zapobiec poważnym i kosztownym awariom. Dlatego producenci zalecają przeprowadzanie przeglądu i oczyszczanie klimatyzatorów co każde 15’000 km lub raz do roku. Przeglądy dokonywane są najczęściej przed sezonem- w okresie wiosennym.



    Nie oszczędzaj na zdrowiu swoim i swojej rodziny !!!

    Oddychaj świeżym powietrzem !!!

    Umów sie już dziś !!!



    Kontakt :
    Kraków, ul. Podhalańska 19
    tel. 0 503 [zasłonięte] 616

    www.olicar-czesci.pl