Posiadamy w ciągłej sprzedaży odboje gumowe wzmacniające zawieszenie tylnej osi do:
*Citroen Jumper, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
*Fiat Ducato, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
*Peugeot Boxer, rama i blaszak; 1994 - do dziś;
Odboje wraz z podstawą (wysokość zestawu 195mm) są alternatywą dla słabych i szybko zużywających się części w zawieszeniu tych pojazdów.
Jednocześnie nie mają wady poduszek pneumatycznych - powalającej ceny.
Oferują zbliżony do pneumatyki komfort jazdy:
na pusto odrobinę twardszy; a załadowany niezwykle stabilny, żadnych wychyleń na zakrętach!
Samochód z "porządnym ładunkiem" nie wygląda na przeładowany:
nasza wywrotka: Ducato 14 z ładunkiem ok. 2,5tony ugięcie gumowego resora ma mniejsze, niż wcześniej
z 1200kg na pace z wiecznie rozsypującymi się oryginalnymi odbojami.
Drugie auto: Ducato 11 blaszak - 1[zasłonięte]700-18kg ładunku i znajomi pytają, czy u nas busy jeżdżą tylko na pusto....
Doskonałe rozwiązanie dla autolawet i transportu do 3,5tony - nie rzucać się w oczy przeładowanym autem.
Większość służb kontrolujących pojazdy wyłapuje przeładowanych "na oko",
po protu patrzą, czy tył "siedzi" - to widać z daleka!
Montaż tego zestawu jest bardzo prosty - w miejsce oryginalnych odbojników.
Potrzebujemy: lewarek, nasadka 17mm, jakikolwiek klucz 19mm.
W komplecie jest pełen zestaw montażowy:
*śruba M10 + podkładka sprężysta - mocowanie podstawy odbojnika do ramy auta.
*podstawa odbojnika.
*nakrętki samokontrujące M12 z podkładkami - mocowanie odbojnika do podstawy.
*odbojnik gumowy - wzmacniacz resora.
UWAGA: PODANA CENA DOTYCZY KOMPLETU NA JEDNĄ STRONĘ.
DO JEDNEGO AUTA POTRZEBA DWÓCH KOMPLETÓW.
Dodatkowe informacje pod numerem 667[zasłonięte]499