Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2

04-06-2012, 7:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20.50 zł     
Użytkownik agroswiat_pl
numer aukcji: 2336171545
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 20-05-2012 08:31:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Paczki wysyłane są w ekspresowym tempie.

Książki są dobrze zabezpieczane.

Wystawiamy faktury VAT oraz paragony fiskalne.

 

Zapraszamy do odwiedzenia naszych innych aukcji:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Tytuł Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2
Autor Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawca REA
Rok wydania 2008
Liczba stron 128
Wymiary 135 X 235 mm
Okładka Miękka
ISBN [zasłonięte]978-8341-981-2

 

Numer dopuszczenia: 13/2008

 

OBSŁUGA KONSUMENTA W HOTELARSTWIE – podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał został podzielony na dwie części, zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta.
 

Pierwsza część przedstawia:
● pojęcia związane z gastronomią otwartą i zamkniętą,
● wizerunek zawodowy pracownika gastronomii z podkreśleniem strony etycznej zawodu,
● różnego rodzaju sprzęt i jego zastosowanie,
● technikę pracy osoby obsługującej konsumenta (np. noszenie tac i talerzy, rozliczenia kelnerskie).

W części drugiej podręcznika zagadnienia te zostały uzupełnione i rozwinięte. Znajdują się w niej opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.

Liczne fotografie, ilustracje i schematy, o które wzbogacone są obie części podręcznika, ułatwią uczniom opanowanie zasad postępowania i niezbędnych czynności. Pytania sprawdzające pomogą usystematyzować zdobytą wiedzę.

Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 2