Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OBRAZKOWO WYRAZOWE domino edukacyjne dla dzieci

26-02-2012, 13:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł     
Użytkownik HETMAN-GAMES
numer aukcji: 2030516703
Miejscowość Dopiewo
Wyświetleń: 34   
Koniec: 31-01-2012 14:39:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 4 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

http://www.hetman-zabawki.com.pl/templates/hetman/images/inset-banner.jpg
.
.
 .
WYSYŁKA GRATIS ZA ZAKUPY ZBIORCZE !
.
KUPUJĄC RÓŻNE PRODUKTY Z NASZYCH AUKCJI + JEDNĄ GRĘ Z OPCJĄ DOSTAWY GRATIS !
.
REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE - PREZENTY DLA DZIECI:
.
PRZEDSZKOLA,
SZKOŁY PODSTAWOWE,
RÓŻNE PLACÓWKI OŚWIATOWE,
OŚRODKI SPORTU I REKREACJI,
DOMY KULTURY
& DLA DZIECI PRACOWNIKÓW FIRM ...
.
PREZENTY - FERIE ZIMOWE, WIELKANOC, DZIEŃ DZIECKA, WAKACJE !
.
.
.
1. NIŻSZA OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ ZBIORCZĄ !

- PRZY ZAKUPIE KILKU RÓŻNYCH (LUB TYCH SAMYCH) PRODUKTÓW Z NASZYCH AUKCJI.
- PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O KONTAKT Z NAMI - PODAMY KWOTĘ NADANIA PRZESYŁKI ZBIORCZEJ.

2. FORMY PŁATNOŚCI:

- PŁACĘ Z ALLEGRO, PRZELEW BANKOWY, POBRANIE POCZTOWE PRZY ODBIORZE !
 
3. NUMER KONTA BANKOWEGO:

- PKO BP I/O POZNAŃ   41 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]0270002 [zasłonięte] 003988

4. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !

5. REALIZUJEMY ZAMÓWIENIA OKOLICZNOŚCIOWE
- PRZY OKAZJI RÓŻNYCH IMPREZ DLA DZIECI !  RABAT + TRANSPORT GRATIS !
.
.
.

 
DOMINO
OBRAZKOWO WYRAZOWE


.
Gra edukacyjna dla dzieci
- kojarzenie wybranych słów (nazw) w języku polskim z ilustracjami je przedstawiającymi.
.
.
Domino składa się z 28 plastikowych płytek, które podzielone są na dwa kwadratowe pola z ilustracjami o wybranej tematyce. Rozmiar płytki: 2,5 cm x 5 cm

Ciekawe ilustracje pomagają dzieciom poznać i utrwalić nowe słowa.


Rozpoczęcie gry

W grze biorą udział dwie, trzy lub cztery osoby.

(Dla większej liczby graczy stosuje się zestawy o większej ilości płytek - możliwe jest łączenie kompletów domin).

Płytki odwraca się ilustracjami do spodu i miesza.

Następnie wybiera się gracza rozpoczynającego.

Gracze pobierają płytki poczynając od rozpoczynającego, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, po jednej płytce lub od razu w odpowiedniej liczbie (zwykle nie więcej niż siedem), nie pokazując ich pozostałym graczom.

Płytki pozostające na stole to "talon".

Rozpoczynający wykłada dowolną płytkę a pozostali, kolejno, dokładają swoje płytki według ustalonych zasad.


Zasady gry

Płytki dokładane są tak, aby stykające się pola pasowały do siebie nawzajem, tzn.:

Np. wyraz SŁOŃ pasuje do ilustracji przedstawiającej SŁONIA.

Np. ilustracja przedstawiająca ROWER pasuje do wyrazu ROWER, itd.

Jeśli kolejny gracz nie posiada płytki, którą mógłby dołożyć według podanej zasady, dobiera płytkę z pozostałej na stole puli.

Według umowy, jeśli dobrana płytka również nie pasuje do wyłożonych, gracz dobiera dalsze płytki, aż do wybrania właściwej (lub wyczerpania talonu), lub ruch wykonuje następny gracz.

Wygrywa gracz który pierwszy wyłoży wszystkie posiadane płytki lub "zamknie" grę wykładając płytkę jednym polem pasującym do jednego końca utworzonego z wykładanych płytek "węża" a drugim - do drugiego końca.