Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NVIDIA QUADRO 4000 CAD 2GB DDR5 256BIT HIGH END

26-07-2014, 0:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 780 zł     
Użytkownik radek1980
numer aukcji: 4437026507
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 48   
Koniec: 26-07-2014 00:57:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
Pamięć [MB]: 2000
Producent: Inny producent
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mam na sprzedaż profesjonalną kartę NVidia Quadro 4000 Karta klasy High End przeznaczona przede wszystkim do zastosowań cadowskich. Karta w 100% sprawna , przedmiotem sprzedaży jest sama karta (bez opakowania) 

 

SPECYFIKACJA GPU:

Układ GPU NVIDIA Quadro

Quadro 4000

Format platformy

11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot

Liczba rdzeni CUDA

256

Gigaflopy (pojedyncza precyzja)

486.4

Gigaflopy (podwójna precyzja)

243.2

SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ:

Wielkość bufora ramki

2 GB GDDR5

Interfejs pamięci

256-bitowy

Przepustowość pamięci (GB/s)

89,6 GB/s

OBSŁUGA WYŚWIETLACZY:

Dwukanałowe złącze DVI-I

1

DisplayPort

2

Liczba wyjść cyfrowych

2

Liczba wyjść analogowych

1

Stereo (3-pinowe Mini-DIN)

1 (opcjonalne)

Kanały wyświetlania

2

Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz

2560x1600

3D Vision Pro

OBSŁUGIWANE FUNKCJE:

OpenGL

4.4

Microsoft Direct X

11

Shader Model

5.0

Architektura NVIDIA CUDA

Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW

FSAA (najwyższy tryb)

64x (128x z SLI)

Opcja SDI

Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS

SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA:

Spełnia normy EnergyStar


(przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym)

Maksymalny pobór mocy

142W

Głośność w czasie pracy

<28dB

Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający

pojedynczy 6-pinowy

Cechy i możliwości GPU

Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

  • Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowaNVIDIA CUDAo kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

  • Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

  • Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

NVIDIA® Parallel DataCache™

  • Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

  • Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

Silnik NVIDIA GigaThread™

  • Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

Podwójne silniki kopiujące

  • Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

Szybki transfer tekstur 3D

  • Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

  • Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

  • Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

Jakość obrazu

Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

  • Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

  • Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

  • Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

  • Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

     

     

     

     

     

     

     

    p.s. Z uwagi na wyjazd wylicytowany przedmiot wyślę po 3 sierpnia