Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOX SCR ADBLU AUDI VW USUWANIE GWARANCJA

28-06-2015, 6:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 600 zł     
Użytkownik QUICK-SERVICE
numer aukcji: 5449949440
Miejscowość PRZEMYŚL
Wyświetleń: 12   
Koniec: 28-06-2015 06:59:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Przedmiot aukcji:WYPROGRAMOWANIE SYSTEMU ADBLU ORAZ DPF WSZYSTKIE VOLKSWAGENY,AUDI SKODA ,SEAT

NA WYKONANE USLUGI FIRMA UDZIELA GWARANCJE PISEMNA

Co to jest SCR?

SCR (Selective Catalytic Reduction), to technologia selektywnej redukcji katalitycznej, poprzez redukcję tlenków azotu do wolnego azotu i wody, zapobiegająca emisji toksycznych substancji w spalinach pojazdów samochodowych. W procesie tym stosuje się AdBlue® - 32,5% roztwór wysokiej czystości mocznika oraz instalację, w której zachodzi reakcja redukcji.

Jak stosować AdBlue®?

Stosowanie AdBlue® nie wymaga ze strony kierowcy żadnej dodatkowej wiedzy czy umiejętności. Obsługa instalacji sprowadza się do uzupełniania zapasu AdBlue® w zbiorniku pojazdu i dbałość o wykonywanie tej czynności w warunkach, zapobiegających zanieczyszczeniu AdBlue® i wewnętrznych komponentów instalacji SCR. AdBlue® należy składować w oryginalnych, szczelnie zamkniętych opakowaniach, w temperaturach mieszczących się między -11 i +30 °C . Na pojemniki z AdBlue® nie powinno padać bezpośrednie światło słoneczne. W przypadku krystalizacji AdBlue®, co ma miejsce w temperaturach niższych niż -11 °C, przed użyciem produkt należy ogrzać do temperatury zalecanej przez producenta.

Najczęstsze problemy z AdBlue® i SCR

- awarie sterownika AdBlue® i SCR,
- ograniczona moc silnika,
- komunikaty na desce rozdzielczej o awarii AdBlue®,
- błąd U0442 w sterowniku silnika,
- częste dolewanie mocznika,
- brak możliwości uruchomienia silnika.

Tych kilka awarii może przyprawić o ból głowy. Jeżeli chcą państwo raz na zawsze rozwiązać problem z AdBlue® i SCR, zapraszamy do nas.

Oferujemy państwu usługę wyłączenia układu AdBlue® i SCR w samochodzie osobowym lub dostawczym.

Profesjonalnie przeprowadzona modyfikacja zapewni koniec problemów z systemem AdBlue / SCR.

Cena zależna jest o marki samochodu.


Główne elementy systemu SCR

na przykładzie samochodu Mazda CX-7

1. Wlot powietrza.
2. Zbiornik powietrza.
3. Pompa zasilająca.
4. Zbiornik AdBlue, wyposażony w:
- czujnik poziomu katalizatora,
- czujnik temperatury katalizatora.
5. Moduł sterujący.
6. Moduł dozujący.
7. Atomizer.
8. Czujnik temperatury spalin.
Filtr cząstek stałych (skrót DPF od ang. diesel particulate filter lub FAP od fr. filtre à particules) - filtr montowany w układach wydechowych silników wysokoprężnych, oczyszczający gazy spalinowe z cząstek sadzy. Stosowane od 1980 roku, a w silnikach samochodowych od 1996 roku. Ich wprowadzenie pozwoliło wyeliminować emisję czarnego dymu, charakterystycznego dla starszych pojazdów z silnikami Diesla.
W celu eliminacji większej ilości cząstek stałych, jak również innych związków trujących, filtry cząstek stałych stosowane są w połączeniu z innymi układami zmniejszającymi ich ilość, tj. katalizatorami oxicat, DeNOx lub ich kombinacją w postaci katalizatorów czterofunkcyjnych. Przykładem może być układ CRT będący połączeniem katalizatora oxicat i filtra cząstek stałych.
Duża ilość cząstek stałych powstałych przy spalaniu paliwa w silnikach diesla powoduje, że silnik diesla nie spełnia rygorystycznej normy emisji spalin EURO 5 bez zastosowania filtra cząstek stałych. Silniki diesla bez filtra cząstek stałych osiągają jedynie normę EURO 4.
Zasada działania
Filtr ma postać przestrzennej struktury o bardzo dużej całkowitej powierzchni ścianek. Cząstki sadzy osiadają na porowatych ściankach lub włóknach, wykonanych z metalu, materiałów ceramicznych, lub specjalnego papieru (tylko w przypadku filtrów jednorazowych). Wydajność prawidłowo działającego filtra zawiera się w przedziale od 85% do 100%, co oznacza, że do atmosfery przedostaje się nie więcej niż 15% pierwotnej zawartości zanieczyszczeń w fazie stałej.
Regeneracja
Gromadzące się w filtrze cząstki sadzy powodują jego stopniowe zapychanie i utratę wydajności. W części pojazdów stosuje się filtry jednorazowe, wymagające wymiany po zapełnieniu filtra. Bardziej zaawansowanym rozwiązaniem jest samooczyszczanie filtra polegające na katalitycznym spalaniu sadzy po osiągnięciu przez filtr odpowiednio wysokiej temperatury (sadza spala się w temperaturze wyższej niż 600 st. Celsjusza). System ten nosi nazwę regeneracji pasywnej.
Stosowane są też aktywne systemy wypalania zgromadzonej w filtrze sadzy - na przykład okresowa zmiana trybu pracy silnika, w wyniku czego emituje on zwiększone ilości dwutlenku azotu, który przepływając przez filtr powoduje utlenianie zgromadzonej sadzy. Jeszcze innym sposobem aktywnej regeneracji filtra jest okresowe podgrzewanie go dodatkowym płomieniem wtryskiwanej do filtra mieszanki, w wyniku czego sadza ulega spaleniu.
Zajmujemy się filtrami cząstek stałych wszystkich producentów samochodów.
Jeżeli auto straciło moc, więcej pali czy rośnie stan oleju może być to związane z zapchanym filtrem cząstek stałych.
Oferujemy pełną diagnostykę problemu oraz, jeśli to potrzebne, regenerację, wymianę na nowy lub trwałe usunięcie wraz z odpowiednią modyfikacją sterownika silnika.
Najważniejsze jest ustalenie przyczyny zapchania się (lub uszkodzenia) filtra cząstek stałych. Pomaga nam w tym odpowiedni sprzęt diagnostyczny i doświadczenie. Jeśli znajdziemy usterkę (może to być problem z układem dolotowym, turbiną, filtrem powietrza, przepływomierzem, wtryskami itp.) najpierw oczywiście ją eliminujemy, później oceniamy czy filtr nadaje się do regeneracji, wymiany, lub - na życzenie Klienta - trwałego usunięcia.
Najczęściej klienci decydują się na usunięcie DPF/FAP, gdyż długoterminowo jest to najtańsze rozwiązanie. Filtr fizycznie jest usuwany z wydechu (a jeśli nie ma katalizatora, dodajemy go), a sterownik silnika modyfikujemy tak, by już filtra nie widział - eliminuje to proces wypalania co kilkaset kilometrów, który zwiększa zużycie paliwa (zaleta w stosunku do emulatorów filtrów).

 

 

 


Wsady pliki naprawcze air bag

 

Witam mam do sprzedania pliki naprawcze air bag, nowsze, starsze ,rożne marki, pliki pochodza z mojego zbioru,elektronika samochodowa zajmuje sie 12 lat pliki crasch,clear sprawdzone pewne ,mam rowniez pliki radio,navi code kalkulatory,immo chip tuning,dpf fap. mam rowniez w sprzedazy nowy oryginalny kalkulator neo6 agro tech+car lub sam agro tech lub sam car w atrakcyjnej cenie, kupuj u sprawdzonych ,pomoc techniczna szkolenie pomoc w zakupie programatorow i interfejsów, testerow itp 667 [zasłonięte] 377 sprawdzinne nasze aukcje

 

 

JESTEŚMY DEALEREM FIRMY ELPROSYS


SPRZEDAJEMY TESTERY DP3, DIAGPROG 3 WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ SAME PROGRAMY, POJEDYŃCZO LUB W PAKIETACH (ORYGINALNE URZĄDZENIE NIE CHIŃSKA PODRÓBA)

 

W KOMPLECIE
- CODIPROG USB PROGRAMATOR I KASOWNIK DO PAMIECI 35080
BMW, OPEL ITP
- CAN GATEWAY CAS 3 CAS 4


CENA NA STRONIE PRODUCENTA


WERSJA OPROGRAMOWANIA JEST DOSTĘPNA NA STRONIE DIAGPROG WYBIERAMY TAKI JAKI NAM ODPOWIADA.

PRZED ZAKUPEM URZYWANEGO SPRZĘTU ZADZWOŃ DOWIESZ SIE WSZYSTKIEGO CO JEST NIEZBEDNE TEL 667 [zasłonięte] 377


KUPUJĄC U MAC MACIE PAŃSTWO WSPARCIE TECHNICZNE CALY CZAS TEL EMAIL

MAMY WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE, SŁUŻYMY POMOCĄ JAK ZROBIĆ I ROZEBRAĆ LICZNIK I STEROWNIK NA JAKIEJ PAMIĘCI LUB PROCESORZE JEST DANY ZEGAR, DODAJEMY NASZE PRYWATNE OPISY I SCHEMATY

 

POSIADAMY W SPRZEDAJEMY RÓWNIEŻ UŻYWANE DP3 DIAGPROG 3 DIAG PROG 3 TEL 667 [zasłonięte] 377


DiagProg III (DP3) jest zaawansowanym urządzeniem do korekcji liczników elektronicznych. DP3 to w pełni profesjonalne przenośne narzędzie, które oferuje maksymalna elastyczność i komfort pracy, jednocześnie zachowując prostotę obsługi.

Największa na rynku ilość samochodów programowalnych za pomocą złącza diagnostycznego OBDII gwarantuje szybkość i bezpieczeństwo pracy.

 

Możliwości DP3:
- programowanie i zmiana przebiegu w licznikach elektronicznych (największa liczba modeli samochodów programowalnych przez złącze diagnostyczne OBDII)
- naprawę liczników elektronicznych (jeśli zostały uszkodzone dane w liczniku)
- naprawę i programowanie modułów AIRBAG
- odczyt i kasowanie błędów sygnalizowane przez moduły elektroniczne

 

Kilka przykładów programowania liczników:
- poprzez złącze diagnostyczne,
- diagnoza licznika,
- programowanie chip'a.

 

LISTA OBSŁUGIWANYCH POJAZDÓW NA EMAIL

 

 

QUICK SERVICE
ZAAWANSOWANA ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

 

Zapraszamy wszystkich użytkowników samochodów do zapoznania się z naszą ofertą
i korzystania z naszych usług.

 

Naszym celem jest zadowolenie każdego klienta z wykonanej usługi.


Oferujemy szeroki zakres usług serwisowych i naprawczych.


FILTRY DPF, FAP, USUWANIE TZN WYPROGRAMOWANIE FILTRA DPF ZE STEROWNIKA GŁÓWNEGO ORAZ MECHANICZNIE, REGENERACJA, PO USUNIĘCIU SAMOCHÓD JEŹDZI POPRAWNIE BRAK BLEDÓW W STEROWNIKU SILNIKA, GWARANCJA POPRAWNIE WYKONANEJ USŁUGI.


Jeśli chcesz zwiększyć moc swojego auta, zmniejszyć spalanie


- dobrze trafiłeś! Nieważne czy jeździsz autem osobowym, dostawczym czy ciężarowym.

Nasza firma zajmuje się profesjonalnym CHIP TUNINGIEM wszystkiego co ma silnik i porusza się na kołach.

 

Zajmujemy się dodawaniem mocy nie tylko autom osobowym, chiptuning to także zwiększanie mocy w autach dostawczych, ciężarowych.

 

Zajmujemy się korektą przebiegów liczników elektronicznych we wszystkich modułach (licznik, ABS, ECU, BSI, BCM) AIR BAG, RADIO CODE, NAVI, IMMO, DIAGNOSTYKA ORYGINALNYMI TESTERAMI, KLIMA NAPRAWA I WYKRYWANIE NIESZCZELNOSCI, PEŁNA MECHANIKA SAMOCHODOWA, OLEJE ROZRZĄD, HAMULCE, ZAWIESZENIE, NA WYKONANE USŁUGI UDZIELAMY GWARANCJI

 

 

Firma znajduje się w Przemyślu przy ulicy Ludwika Mierosławskiego 14

tel. 667 [zasłonięte] 377