Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowoczesne techniki sprzedaży Futrell 2011

19-01-2012, 14:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 136 zł     
Użytkownik Andrew_Krakow
numer aukcji: 2027359032
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 09:25:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowoczesne techniki sprzedaży. Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientem wyd.2 2011

SERIA: Sprzedaż, obsługa klienta


Autor: Futrell Charles M.

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Warszawa

Rok wydania: 2011
Okładka: twarda
Wydanie: 2
Liczba stron: 664

Super atrakcyjna cena 136 zł z kosztami wysyłki !!



Książka nowa, koszt wysyłki 0 zł - paczka priorytetowa (dostawa na następny dzień) faktura VAT, bezpieczne opakowanie kartonowe !

Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i utrzymania dotychczasowych. W książce czytelnik znajdzie wiele przykładów i praktycznych wskazówek przydatnych na każdym etapie pracy sprzedawcy - od pierwszego kontaktu z klientem i zainteresowania go produktem lub usługą, poprzez prezentację oferty, negocjacje, samą transakcję, aż po utrzymywanie dobrych relacji z klientem po dokonaniu przez niego zakupu.

Jest to jeden z najbardziej popularnych podręczników tej dziedziny, nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Przetłumaczony został na kilka języków. Za oceanem jest to już jedenaste, a w Polsce drugie wydanie. Różni się ono od poprzedniego wieloma nowymi elementami ułatwiającymi poznanie tematu.


  • Każdy rozdział rozpoczyna Problem - jeden z wielu, z którymi styka się każdy sprzedawca - a kończy Rozwiązanie problemu.
  • Ramki Jak sprzedawać prezentują nowatorskie metody sprzedawania produktów.
  • Pod nagłówkiem Problem etyczny omawiane są dylematy etyczne, z którymi mają do czynienia sprzedawcy w swojej pracy.
  • Studia przypadków pokazują efekty zastosowania koncepcji przedstawionych w książce w rzeczywistych sytuacjach.
  • Krzyżówki, zarazem bawiąc i ucząc, pomagają utrwalić najważniejsze pojęcia.

Adresaci:

Książka jest przeznaczona dla osób doskonalących się w zawodzie sprzedawcy, dyrektorów i pracowników działów handlowych przedsiębiorstw, szkoleniowców oraz wykładowców i studentów.



Zapraszam na zakupy literatury prawniczej w bardzo atrakcyjnych cenach na moich aukcjach !!


Pełna oferta książek z zakresu prawa i zarządzania ( C.H. Beck, Lexisnexis, Wolters Kluwer, Difin, Unimex, PWN i inne )

Polecam moje aukcje z książkami prawniczymi na Allegro - informacja 604 [zasłonięte] 756 lub wyslij e-mail [zasłonięte]@post.pl , wszystkie aukcje bez kosztów wysyłki !!

Na życzenie wystawiam fakture Vat
Nowoczesne techniki sprzedaży Futrell 2011



Dodano 2[zasłonięte]011-12 09:39
Ze względu na koniec roku ( inwentaryzacja, nieczynne magazyny w wydawnictwach ) mogą wystąpić czasowe opóźnienia w realizacji zakupów.
Informacja 604 [zasłonięte] 756 Dziękuje za zrozumienie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2012