Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe spojrzenie na marketing

12-07-2012, 9:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik atena106
numer aukcji: 2439781978
Miejscowość Augustów
Wyświetleń: 6   
Koniec: 02-07-2012 13:14:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

wymiary: 135x210 mm oprawa: Miękka liczba stron: 299 wydawnictwo: Studio Emka, Wydawnictwo Sp. z o.o. Autor "Nowego spojrzenia na marketing" przeprowadza analizę tzw. kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Poprzez badanie na nowo narzędzi marketingu, które mogą zostać wykorzystane do pomiaru tego, co powinno się wiedzieć o kliencie, poprzez analizę doświadczeń takich firm jak Microsoft i Hawlett - Packard jeśli idzie o obsługę klienta, Robert Shaw uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta. Celem jego książki jest odseparowanie prawd od półprawd i nieprawd oraz poszperanie trochę głębiej po to, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji; zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych i mniej szumu wokół zarządzania mogłoby wytyczyć prostą drogę do komercyjnego sukcesu. Okładka lekko przetarta