Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWE MEDIA W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W XX WIEKU

07-07-2015, 23:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik arasia
numer aukcji: 5493012806
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 8   
Koniec: 07-07-2015 23:48:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Redakcja naukowa Maryla Hopfinger
Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media.
Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Skierowana jest do słuchaczy studiów humanistycznych, społecznych (socjologii, politologii, psychologii), a także do osób nie będących specjalistami w omawianych dziedzinach, lecz zainteresowanych palącym problemem komunikacji społecznej i jej rozlicznych odmian.
Razem z autorką śledzimy rozwój komunikacji społecznej od początków audiowizualności. Po kolei omawiana jest fotografia, sfera słuchowa, film, telewizja i wideo oraz komputery. Następnie przyglądamy się nowym mediom w przestrzeni społecznej oraz triumfowi techniki nad kulturą.


Rok wydania: 2005
Wydanie drugie
Format B5
Liczba stron: 690
Oprawa twarda
ISBN 83[zasłonięte]88164-9

Źródło: http://www.oficyna-naukowa.home.pl