Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWA OPONA 16.9R34 + DĘTKA 420/85R34 2 LATA GWAR

27-04-2014, 8:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 799 zł     
Użytkownik technik449
numer aukcji: 4101358658
Miejscowość Choroszcz
Wyświetleń: 23   
Koniec: 27-04-2014 08:44:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tel: 605 874 413 e-mail: [zasłonięte]@techmot.com.pl

Wysyłamy tylko kurierem - jest bezpiecznie i szybko


TECHMOT sp. z o.o.
woj. podlaskie
ul. Warszawska 19
16-070 Choroszcz
NIP: 966[zasłonięte]155-53
BANK HANDLOWY
821[zasłonięte]107400[zasłonięte]00049[zasłonięte]019


E-mail:
[zasłonięte]@techmot.com.pl
Gadu-Gadu:

Skype

napisz na skype

kom. 605 874 413
tel. +48 (85)[zasłonięte]713 09
fax. +48 (85) [zasłonięte]719 13
- przy odbiorze kurierowi
(kurier pobranie)
- przelew PayU, przelew tradycyjny - odbiór osobisty 8.00-16.00
od poniedziałku do piątku

Szybka realizacja zamówień, dostawa kurierem 24-48h
zamówienia do godz 15.00 wysyłamy tego samego dnia
Nasi klienci mają prawo sprawdzić przesyłke w obecności kuriera
[zasłonięte]@techmot.com.pl odpowiadamy w ciągu 30 min
MASZ PYTANIA DZWOŃ: 605 874 413
24 MIESIĄCE GWARANCJI
PRODUKT JEST FABRYCZNIE NOWY
Wystawiamy faktury VAT.

Jeśli przesyłka ma dotrzeć pod inny adres niż ten podany w allegro prosimy zaznaczyć to wyraźnie w formularzu dostawy.

 

 

 

OPONA FABRYCZNIE NOWA

OPONA VOL 16.9R34 8PR/ VL-26+ DĘTKA VOLTYRE 420/85R34

posiadamy duży wybór opon

tel. 605 [zasłonięte] 413

JESTEŚMY PRZEKONANI ŻE MAMY NAJLEPSZĄ OFERTĘ, JEŚLI JEST INACZEJ ZADZWOŃ

index K16F

Rodzaj opony: RADIALNA

 

Rozmiar: 16.9R34

Klasa: pierwszaProducent: http://www.belshina.eu/

24 MIESIĄCE GWARANCJI NA PIŚMIE

Opona radialna (promieniowa) cechuje się drutówkami połączonymi przez kord (najczęściej w postaci drobnych stalowych linek) promieniowo. Oznacza to, że kolejne nici osnowy nie krzyżują się, a rozciągają równolegle do siebie, tworząc kąt prosty z płaszczyzną symetrii opony. Między osnową a bieżnikiem znajdują się dodatkowe warstwy opasania mające na celu wzmocnienie i usztywnienie czoła.

Nici kordu nie krzyżują się, co skutkuje zmniejszeniem oporów toczenia opony ( ma także wpływ na jej trwałość) kosztem nieco gorszego tłumienia drgań. Większa elastyczność, boków będąca wynikiem linek o mniejszej średnicy, sprawia, że opona ma lepszy kontakt z nawierzchnią podczas jazdy po łuku, a kąty znoszenia (kąt między teoretycznym a rzeczywistym kierunkiem toczenia powstały na skutek odkształceń od sił bocznych) są mniejsze niż w przypadku opony diagonalnej.

Do zalet opon radialnych zaliczają się także: większa nośność, możliwość przeniesienia większych sił bocznych, lepszy komfort jazdy na równych drogach wynikający z mniejszej sztywności czy lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni.

.

różnice między oponą radialną a diagonalną

http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/05/Opony.jpg

Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Copyright by Techmot, ul. Warszawska 19, 16-070 Choroszcz, tel. 605 874 413