Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Not in Fashion: Photography and Fashion in the 90s

04-03-2012, 18:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 219 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2098933813
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 04-03-2012 18:27:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Not in Fashion: Photography and Fashion in the 90s


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]67845
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 320
Wydawnictwo Kerber Verlag
Język Angielski
Niemiecki

Cena: 219.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

How does fashion change our view of the world? How does photography change our view of fashion? In the 1990s, the fashion scene fundamentally reinvented itself, mainly through the medium of photography.

The lifestyle of that decade´s 20- and 30-somethings was shaped by music, subculture, intimacy and fashion. In the major capitals of the world, the protagonists of this era celebrated a new notion of corporeality and sought to distinguish themselves from the status quo and to develop an alternative lifestyle, a counter culture.

This generation believed that it was necessary to portray ‘real’ life and an authentic youth culture and to blur gender differences and other social conventions.

The numerous photographs, campaigns and key picture series from magazines of that decade featured in this multi-layered publication shows how radical and innovative this generation was and how it remains influential in fashion, photography and art to this day.

Published alongside an exhibition at MMK Museum fur Moderne Kunst, Frankfurt (24 September - 9 January 2011).

English and German text.