Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NISSAN PATROL GR 2,8 DŁUGI WYPRAWOWY Y60

29-02-2012, 2:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 000 zł     
Użytkownik ConiooGR
numer aukcji: 2078875961
Miejscowość Brwinów
Wyświetleń: 491   
Koniec: 01-02-2012 12:02:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jest to rocznik 1994, silnik 2,8 TD, długa karoseria, czarny, przebieg 215 000 km. Kupiłem go w 2006 roku, był wtedy w pełni seryjny, absolutnie bezwypadkowy.

Od tamtego czasu przeporwadziłem mnóstwo modyfikacji i przygotowałem go mechaniczne do wypraw, zrobiłem m.in.:

- Wymiana chłodnicy

- Wymiana sprzęgła

- Regeneracja mostów (łącznie z kulami)

- wymiana hamulców

- wymiana sprzęgiełek na manulane (niezawodne i trwałe)

- piaskowanie i zabezpieczenie ramy i podłogi

- lift zawieszenia 2” na australijskim, najlepszym na świecie zestawie Old Man Emu (+200kg z tyłu, +75kg z przodu)

- przeniesiona skrzynka z elektryką wysoko dośrodka

- dodatkowe gniazda z przodu i z tyłu

- nowy akumulator żelowy Optima

- poszerzenia błotników

- bagażnik dachowy z drabinką i odciągami

- oświetelenie dachowe

- progi stalowe pod hi lifta

- osłony podwozia, w tym super-ważna osłona miski olejowej

- snorkel

- dwa komplety kół: MT 33” i AT 31”

- zabudowa podłogi we wnętrzu (po tej modyfikacji podłoga jest równa i można na niej spać. Można też łatwo wrócić do pierwotnego stanu – mam wszystkie siedzenia na 7 miejsc)

- wmontowane w deskę radio CB

- webasto

- w zeszłym roku dołożyłem przedni zderzak stalowy z wyciągarką

- fabryczna blokada tylnego mostu – pneumatyczna

- kompletny, nowy układ wydechowy zrobiony z kwasówki

- wszystkie płyny wymienione ponownie w zeszłym roku (samochód regularnie serwisowany w Karłowicz 4x4 w Michałowie)

I wiele innych rzeczy, których już nie pamiętam. Generalnie samochód jest utrzymywany w stanie idealnym mechanicznie, tak, by był niezawodny na wyprawach, tym bardziej, że nie jestem mechanikiem i się nie znam na tyle, by naprawiać samodzielnie samochód gdzieś w górach tysiące kilometrów od domu. Byłem nim w Murmańsku, na Ukrainie, dwa razy w Rumunii i zawsze był absolutnie niezawodny.

Najmocniejsze strony tego samochodu to silnik w doskonałym stanie, zregenerowane napędy, mądrze zrobione modyfikacje (nieprzesadny lift, lekka waga, praktyczne rozwiązania). Do poprawy jest karoseria i tylna część ramy (ogniska korozji).

Nie chcę wyliczać, ile pieniędzy zainwestowałem w ten samochód, żeby sobie nie psuć przyjemności z podróżowania, ale proszę mi wierzyć, że dużoJ. Sprzedam go za 35 000 PLN, choś jest to tylko mała część tego, co w niego włożyłem. Ale tak to jest z tymi samochodami, znacznie lepiej jest kupić już zmodyfikowany, niż robić to od początku…

Opcja kup teraz tylko po uprzednich oględzinach auta. Rafał, tel. 664 [zasłonięte] 96 23.