Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NISSAN PATROL 260 tzw. Hiszpan

20-01-2012, 2:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 500 zł     
Użytkownik Lidii_79
numer aukcji: 2034453512
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 2197   
Koniec: 12-01-2012 23:32:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Samochód sprawny i jeżdżący choć wymaga solidnych prac blacharskich lub wymiany pewnych elementów –

np. błotniki, progi, burta bagażnika z tyłu samochodu.

 

W przeciwieństwie do blach – rama pojazdu naprawdę w porządku – bez dziur i łuszczącego się metalu.

Samochód posiada silnik wolnossący – bez turbodoładowania. Taki model Patrola.

Nie zauważyłem wycieków z bloku silnika ani skrzyni biegów.

Biegi (drogowe i terenowe) nie wyskakują.

Samochód nie przegrzewa się nawet po długotrwałej jeździe lub gdy stoi się w dużych korkach.

Odpala bez „piłowania rozrusznikiem” przy największych mrozach jakie pamiętam czyli -15 stopni. Przy niskich temperaturach, przez pierwszą minutę, dwie, silnik chodzi trochę nierówno. W lecie oraz gdy po prostu jest ciepło, zjawisko nie występuje.
Takie samo, niezmienne zachowanie silnika obserwuję od momentu kupna samochodu w 2006 roku.
Po rozgrzaniu, silnik pracuje równo i z odpowiednim dla diesla dźwiękiem.
Przyczyna to gęsty olej mineralny 15W40, na jakim jeżdżę.
Po odkręceniu korka wlewu oleju przy pracującym silniku – brak przedmuchów.

Wnętrze pojazdu – w stanie dobrym.

Samochód zarejestrowany jest na 7 osób – posiada trzeci rząd siedzeń.

 

Od momentu kupna w 2006 roku przejechałem nim 27 000 kilometrów wyłącznie po zwykłych drogach. Pomimo charakteru samochodu i naklejki na tylnej szybie, nie jeździłem nim po terenie.

Napędu 4x4 używam wyłącznie w zimie na zaśnieżonej lub śliskiej drodze oraz w lecie – kontrolnie, aby mechanizmy nie zastały się.

Wszystkie napędy sprawne, sprzęgiełka manualne działają idealnie - nowe !  

 

Dysponuję prawie kompletną historią samochodu oraz spisem czynności serwisowych, napraw i wymian części, począwszy od 1994 roku.

 

Ważniejsze naprawy, których dokonałem:

- kompletna wymiana rozrządu zaraz po kupnie,

- wymiana końcówek wtryskiwaczy,

- regeneracja pompy wtryskowej,

- wymiana drążka kierownicy (długiego) oraz końcówek drążków,

- wymiana piór resorów tylnych + naprawa zawieszenia resorów,

- wymiana rdzenia chłodnicy

- wymiana sprzęgła wiskotycznego chłodnicy,

- wymiana termostatu,

- wymiana przewodów hamulcowych na miedziane,

- wymiana wszystkich świec żarowych na oryginalne NGK,

- kompletna wymiana układu wydechowego,

- wymiana sprzęgiełek piast przednich (producent: AVM).

 

Hak - dodaję go luzem.
Hak nigdy nie był zamontowany w tym samochodzie i nie jest on odnotowany w dowodzie rejestracyjnym.

Jest nowy i oryginalny do Patrola 260.

 

Ubezpieczenie OC ważne do 05/01/2013

Przegląd ważny do: 28/02/2012

 

 

Naprawdę POLECAM - cena do negocjacji !

 

Kontakt: 600-[zasłonięte]-186




Miejsce odbioru - KRAKÓW