Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NISSAN 200SX S13 TURBO EVO 8 APEXI NISTUNE WARTO !

04-06-2012, 15:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 000 zł     
Użytkownik astromaya
numer aukcji: 2332576807
Miejscowość Słupca
Wyświetleń: 7561   
Koniec: 22-05-2012 14:45:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

Opis auta tutaj: http://www.racingforum.pl...opic=58028&st=0

i na nissantech.pl , tak śmiga na gt2860rs http://www.youtube.com/watch?v=awt93JCSQEk

W aucie m.in.

-zakuty silnik,korby Crower,tłoki CP Pistons,uszczelka metalowa Cometic,Panewki ACL,nowa pompa  oleju,śruby ARP itd. Kompresja na gorącym po 13bar.

-turbo z EVO 8 Twin Scroll z robionym pod nią kolektorem .

-nowe hamulce z m3 e36 plus zaciski z s14a plus nowe klocki Mintex

-nowe tylne hamulce

-nowa pompa hamulcowa największa jaka jest z Z32

-nowe przewody hamulcowe Hel w oplocie czerwone

-nowe felgi dezent 17 i opony 215/40/17 Goodyear i Nexen

-1 rozpórka przód góra i 3 rozpórki tył (góra,środek,dół)

-fender brace pod błotnikami z RPM Motorsport

-under brace pod spodem z RPM Motorsport

-zegary Apexi EL II EGT,OIL,Boost

-zegary fuel press i oil temp Auto Meter

-turbo timer Apexi

-szerokopasmówka LC-1 Innovate

-nowa sonda lambda Bosch LSU.4.2

-nowe świece NGK

-naba i kiera Momo

-nowy akumulator zamontowany w bagażniku

-pedały Sparco

-lampy angel eyes

-halogeny z S14

-białe kierunki

-komputer silnika w pełni programowany z licencją NISTUNE

-wałek ssący z CA16

-zapasowe wtryski 720cc

-pompa paliwa Walbro 255

-MAF z Infiniti Q45

-stabilizator silnika

-custom kolektor ssący z ITB od Hayabusy 

-kompletny wydech nierdzewka 2,5 cala plus katalizator metalowy Magnaflow z RPM Motorsport

-duuuzy IC

-gumy dolotu Samco czerwone

-poulrietany czerwone w zawieszeniu komplet

-szpera z s14 aut.

-short shifter

-lusterka JDM składane elektrycznie na pilota

-Ecumaster z zaworem sterowania ciśnieniem turbo

-chłodnica oleju

-olej Valvoline 10w60

-nowe kpl. seryjne sprzęgło plus daję zapasowy nowy docisk

-koło zamachowe aluminiowe Fidanza plus śruby ARP

-elektryczna pompa wspomagania od Opla

-mocny alternator 100A

-maska dach klapa tył czarna z grubym ziarnem brokat

-oli relocator kit do założenia

-wiele innych rzeczy auto jest teraz na turbinie z EVO 8 9.8T i trzeba go wystroić na hamowni.Dla wrażliwych trzeba popracować nad lakierem. Auto sprowadzone w lutym 2008r. zrobiłem ze 4 tys.km okazyjnie sie powozić.Nie bite ,nie zgnite,nie katowane w drifcie.Lewy błotnik wdusił pracownik Lublinem gdy auto stało na parkingu zahaczył wyjeżdzając z parkingu tylnym prawym kołem.Drzwi lewe i prawe wymieniłem bo pod lusterkami były pęcherzyki rdzy co jest typowe w tym modelu.Do pomalowania są te drzwi i zderzak z przodu,przyda sie wyprać środek.Auto NIE BITE i NIE ZGNITE jak 99% tych samochodów. Jest możliwość wjechania na kanał celem inspekcji.Auto nie posiada żadnej niefabrycznej konserwacji. Samochód nigdy nie wyjechał na drogę zimą z solą.Dokumentacja fotograficzna wielu prac przy aucie (ok. 300 zdjęć.)

Dokładam kpl. kół zima z felgami 15" po lifcie opony 6mm,plastikowe progi,i inne części.

OC i przegląd do lipca br.

tel.888-[zasłonięte]-307 lub [zasłonięte]@gmail.com

Cena 18tys. Rozważę najlepszą ofertę .Żadnych zamian na kombajn,traktor,motor,auto itd.

W razie pytań proszę dzwonic do 20.00 lub mailować.Jazda próbna podobnie jak z kupnem motocykla po wyłożeniu kasy na stół.