Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nissan 200SX S13 2.0 DET 400+ HP

05-02-2014, 16:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 000 zł     
Użytkownik pawelk22
numer aukcji: 3909626684
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5071   
Koniec: 05-02-2014 16:15:03

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1991
Przebieg (km): 140000
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 410
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Po długim zastanowieniu zdecydowałem się sprzedać swojego Nissana. Auto jest w genialnym stanie. Poprzedni właścicielm z HG Service trzymał go pod kołdrą wgarażu i dbał jak o swoje dziecko. U mnie także siedział przez cały czas w garażu.

Samochód rarytas - cały czas ma org lakier i szyby. Przednia lekko pęknieta - nie chcialem narazie wymieniać własnie ze względu na oryginał. Poprzedni właściciel wymienił silnik z 1.8 na 2.0 DET z S14 i kompletnie odnowił auto. Ja zakupiłem na wiosnę tego roku, chwilę pojezdziłem i oddałem do ARS Motorsport , serwisu który specjalizuje sie w 200SX'ach. Nie szczędziłem funduszy na zmiany.

 

Efekt był taki, że auto wyjechało z warsztatu mając moc przekraczającą 400 koni.

 

O walorach prowadzenia nie bede sie rozpisywał, wszyscy wiedzą, że jest to genialnie wyważony samochód, który aż prosi żeby go mocno pocisnąć w zakrętach. Nie był nigdy katowany na torze. Zawsze pieczołowicie chłodzony po agresywnej jeździe.

 

Miesiąc temu zakupiłem świeżutkie opony Toyo R888 - genialnie klejące sie do drogi.

 

Zamiast mocowania masy liczników doszdłem do wniosku, że pojdę bardziej w klimat sleeper'a i zamontowałem multidisplay w miejscu klasycznego prędkościomierza.

 

 

multidisplay

 

Obsługuje poniższe parametry:
- EGT
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura oleju
- opcjonalna temperatura (np. oleju w tylnym moście)
- ciśnienie oleju
- ciśnienie paliwa
- poziom paliwa
- BOOST
- RPM (prędkość obrotowa silnika)
- SPEED (prędkość samochodu)
- napięcie akumulatora
- przebieg od ostatniego włączenia silnika, oraz przebieg "użytkownika" (możliwość kasowania)
- czas pracy samochodu (ostatni przejazd, użytkownika)

Oczywiście wszystkie warningi dolne i górne, odczyt "PEAK" + wyświetlanie statystyk przejazdu.
Oprócz tego:
- shift light RPM
- 2 x shift light na prędkość

Do tego może sterować dwoma zewnętrznymi urządzeniami (np. wentylatory elektryczne).

Urządzenie posiada wbudowany bardzo zaawansowany Boost-controller z opcją wprowadzenia pełnej charakterystyki doładowania w funkcji obrotów,
oraz osobnej PEŁNEJ charakterystyki boost (RPM) dla każdego biegu osobno (uzależnia od biegu na którym jedziemy).
Nie jest to wyłącznie procentowy mnożnik, ale kilka niezależnych charakterystyk Boost i duty.
Współpracuje z solenoidem fabrycznym (SR20DET, RB25DET) oraz N75 vag, MAC, AEM, APexi, Greddy itd.
Innymi słowy obsługuje zarówno solenoidy "wolne"(dołączające), jak i "szybkie"(przełączające).

Potrafi przeskalowywać wartość prędkości i obrotów.
W 200sx s13, s14 po swapie np. na RB25, potrafi pokazać poprawne wartości RPM na fabrycznym obrotomierzu, nad którym przejmuje kontrolę...
Nie ma znaczenia również zmiana przełożeń mostu itd - można precyzyjnie wyskalować prędkość.

 

 

Poniżej kilka zdjęc od producenta

 

 

 

 

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 


 

 

Lista pozostałych części

 

 

- przepływomierz 300ZX

- sprzęgło - Nowe ACT NS1-HDG6 - wytrzymujące do około 630nm

- Downpipe 3"

- MBC

- wszystkie przewody w oplocie

- Wtryskiwacze Deatschwerks 810ccm

- Komputer Nistune

- Garrett 3071R A/R 50

- Akturator

- Tłoki kute JE Pistons

- Uszczelka głowicy Cosworth
- Panewki główne i korbowe ACL Race
- Śruby głowicy wzmacniane ARP
- Nowy rozrząd
- Wypolerowany dolot

- wałek HKS 256' Stage 1

- FMIC+custom dolot

-wydech 3"

- kolektor wydechowy TopMount+Downpipe custom

- tylny most z S14 z zacieśnioną szperą

- 4 tłoczkowe zaciski hamulcowe s14a

- Borbet T 17x8
- Skóra s14a
- Kierownica i naba Momo
- Gałka biegów Momo
- Radio, wzmacniacz, głośniki Alpine, tuba JBL 1000W

 

 

Dodatkowo dorzucam w pudełku wszystkie czesci które zostały wyjęte podczas tej zmiany : sprzegło, org wałek, sprzęgło spiekowe ACT HD, turbo Garrett T28 w idealnym stanie (oryginał nigdy nie regenerowany) i mase drobiazgów.

 

Tak więc, jak ktoś chce wrócic do T28 i driftować - nie ma problemu. Aktualne turbo jest dużo mocniejsze, jednak wkręca sie wyżej niz T28.

 

Auto było mierzone na hamowni przy 1.1 bara - 373 KM i 444 Tq, Teraz jezdzi na 1.43 i ciągnie ponad 400 kucy

 

Do obejrzenia w Warszawie - kontakt - 512 [zasłonięte] 245, żadnej zamiany.