Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nieznane? Poznane zaburzenia rozwojowe u dzieci

16-06-2014, 1:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4248875220
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-06-2014 01:37:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Nieznane? Poznane zaburzenia rozwojowe u dzieci
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]32251
Wymiar: 24.0x17.0cm
Nr wydania: 2
Seria: PSYCHOLOGIA I PEDAGOGIKA
Ilość stron: 334
Rok wydania: 2013
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Uniwersytet Adama Mickiewicza

Opis książki

Liczba tomów: 1
Numer tomu: 161
Syntetyczne opracowanie zbiorowe o walorach wieloaspektowej monografii, poruszającej temat zaburzeń rozwojowych dzieci z rzadkimi zespołami genetycznymi i złożonymi wadami rozwojowymi. Autorzy przedstawiają analizę oraz ocenę możliwości i szans wczesnego wykrywania zaburzeń rozwojowych, skutecznego leczenia oraz wspomagania rozwoju i edukacji dzieci w różnym wieku poważnie zagrożonych niepełnosprawnością lub niepełnosprawnych. Cenną wartości ą poznawczą i praktyczną jest poradnikowy charakter tomu – stanowi on kompendium wiedzy dla nauczycieli oraz osób, które nie będąc pedagogami specjalnymi, mogą skutecznie pomóc stworzeniu odpowiedniego i indywidualnego programu rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Zobacz także...