Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niezawodne strategie wygrywania w sieci - Jadamska

08-03-2012, 1:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik Ajaks391
numer aukcji: 2112008965
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 08:16:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.

Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł



- Płacę z Allegro

- Przedpłata na konto

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763

Niezawodne strategie wygrywania w sieci - Jadamska



  • "Niezawodne strategie wygrywania w sieci"
    Emilia Jadamska


    Wydawca: "Złote Myśli"
    ISBN:
    [zasłonięte]978-8382-868-9
    ilość stron:
    187
    Książka drukowana - nowa
    okładka: miękka
    cena rynkowa: 59,00
    cena promocyjna:
    44,00 zł
    przesyłka:
    0 zł





    S
    pis treści:

    Część 1 - Usprawnij swój serwis internetowy i zwielokrotnij zyski

    • WSTĘP
    • CZĘŚĆ I: FUNKCJONALNOŚĆ
    • Krok 1: Pierwsze wrażenie, ostateczna decyzja
    • Krok 2: Architektura nawigacji
    • Krok 3: Podróż po twojej stronie
    • Krok 4: Przechodzimy od razu do sedna
    • Krok 5: Ulubiony przycisk: Wstecz
    • Krok 6: Nowe okna przeglądarki
    • Krok 7: Przewijanie stron w pionie
    • Krok 8: Przewijanie w poziomie
    • Krok 9: Wyszukiwarka wewnętrzna
    • Krok 10: Treść. Zasada 4 P
    • Krok 11: Linki wewnętrzne
    • Krok 12: Odnośniki do innych stron
    • Krok 13: Czy mogę to kliknąć?
    • Krok 14: Formularze rejestracji/subskrypcji/zakupu
    • Krok 15: Strony i e-maile potwierdzające
    • Krok 16: Mapa strony
    • Krok 17: Strony z komunikatem błędu
    • Krok 18: Czas pobierania strony
    • Krok 19: Kompatybilność na różnych platformach
    • Krok 20: Dodatkowe wtyczki i instalacje
    • Krok 21: Technologia Flash
    • CZĘŚĆ II: UŻYTECZNOŚĆ
    • Krok 22: Informacje kontaktowe
    • Krok 23: O nas
    • Krok 24: Misja organizacji
    • Krok 25: Wizja organizacji
    • Krok 26: Wartości organizacji
    • Krok 27: Nagrody
    • Krok 28: Centrum prasowe
    • Krok 29: Treść. Ostatnie P
    • Krok 30: Cena
    • Krok 31: Dodatkowe opłaty
    • Krok 32: Grafika
    • CZĘŚĆ III: PRAWO W INTERNECIE
    • Krok 33: Wykorzystanie cudzych dzieł w serwisie internetowym
    • Krok 34: Ochrona swoich dzieł bezpłatnie udostępnianych na własnym serwisie internetowym
    • Krok 35: Ochrona praw autorskich udostępnianych odpłatnie
    • Krok 36: Całościowe zabezpieczenie prawne serwisu internetowego
    • Krok 37: Odpowiedzialność osoby (fizycznej lub prawnej) świadczącej usługi drogą elektroniczną

    Część 2 - Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki

    • WSTĘP
    • CZĘŚĆ I: P jak Pozycjonowanie pod wyszukiwarki
    • Krok 1: Wybór słów kluczowych
    • Krok 2: Słowa kluczowe w nazwie domeny
    • Krok 3: Słowa kluczowe w znaczniku
    • Krok 4: Słowa kluczowe w ......
    • Krok 5: Słowa kluczowe w ......
    • Krok 6: Słowa kluczowe w treści
    • Krok 7: Słowa kluczowe w nagłówkach
    • Krok 8: Tekst alternatywny dla obrazka
    • Krok 9: Mapa strony
    • Krok 10: Przyjazne adresy URL
    • Krok 11: Inteligentne linki wewnętrzne
    • Krok 12: Graficzne linki wewnętrzne
    • Krok 13: Linki przychodzące
    • Krok 14: Po co są linki wychodzące?
    • Krok 15: Pozwól się polubić
    • Krok 16: Dodaj się do katalogów
    • Krok 17: Czy jesteś świeży?
    • Krok 18: Serwis jak wino
    • Krok 19: Obserwuj, analizuj, testuj
    • CZĘŚĆ II: POPULARNOŚĆ WŚRÓD LUDZI
    • Krok 20: E-mail marketing
    • Krok 21: E-zine marketing
    • Krok 22: Ostatni sekret e-sukcesu: optin box
    • Krok 23: Broń automatyczna = autoresponder
    • Krok 24: Poleć znajomemu
    • Krok 25: Fora
    • Krok 26: Blogi
    • Krok 27: Serwisy społecznościowe
    • CZĘŚĆ III: PRESS RELATIONS - Relacje z prasą
    • Krok 28: Lista list
    • Krok 29: Centrum prasowe
    • Krok 30: Press release, czyli informacja prasowa
    • Krok 31: Ty, czyli ekspert
    • DODATEK A: Wzór informacji prasowej

      Co musiałaby zawierać książka, której wartość wycenia się na około 500 zł? Na pewno wiedzę, dzięki której zarobisz lub zaoszczędzisz co najmniej 501 złotych. A co powiesz na fakt, że za chwilę poznasz publikację, dzięki której zarobisz lub zaoszczędzisz od 2 do 20 tysięcy złotych? Wystarczy, że masz stronę internetową lub w jakiś inny sposób planujesz zarabiać w Internecie. Dowiedz się więc

      Jak zwiększyć zyski, usprawniając swój serwis internetowy i poznając NIEZAWODNE STRATEGIE WYGRYWANIA W SIECI.

      Domyślam się, że wiele razy ktoś składał Ci podobne obietnice i dlatego rozumiem, że być może pomyślisz: Dlaczego tym razem miałoby to zadziałać? Powód jest jeden. Książkę, dzięki której zwiększysz zyski, usprawniając swój serwis internetowy, napisali praktycy, którzy przetestowali w polskich realiach wiedzę zdobytą na Zachodzie. Stosowali ją z sukcesem we własnych serwisach internetowych oraz stronach internetowych swoich klientów, którym świadczą usługi konsultingowe.

      Co ważniejsze, wiedza, o której mówimy, przez autorów sprzedawana była wraz z indywidualnymi konsultacjami za cenę ponad 500 złotych. Skoro właściciele serwisów internetowych byli w stanie zainwestować taką kwotę w książkę i konsultacje, musieli mieć pewność, że to zadziała. Mieli świadomość, że ich strona po kilku zmianach zacznie zwiększać ich zyski.

      Zapytasz pewnie:
      "Dlaczego wiedza wyceniana dotychczas na ponad 500 złotych dostępna jest teraz w tak niskiej cenie?"

      Kolejne pytanie, które może się pojawić w Twoim umyśle, dotyczy tego, jak udało nam się zdobyć dla naszych Czytelników tę wiedzę i udostępnić w 10-krotnie niższej cenie? Pozwól, że Ci to wyjaśnię. Przekonaliśmy autorów, żeby nie sprzedawać tej wiedzy wyłącznie z drogimi konsultacjami i żeby wydzielić wartościową treść w formie książek. Wiedzieliśmy, że jest wielu Czytelników, którzy z pewnością chcieliby zdobyć umiejętność usprawniania swojego serwisu internetowego. Nie zawsze jednak byliby w stanie zainwestować w tę wiedzę ponad 500 złotych, choć oczywiście nie jest to specjalnie wysoka cena, gdy wiesz, że Twój serwis może zmienić się w "kurę znoszącą złote jajka".

      Poznaj prawie 70 udowodnionych strategii sukcesu w Internecie

      Teraz możesz zdobyć i przetestować tę kompletną wiedzę za 10-krotnie niższą cenę. Jeżeli przekonasz się o sile opisywanych 70 strategii, a Twoja strona internetowa znacząco zwiększy zyski, to prawdopodobnie będziesz w stanie zainwestować także w indywidualne konsultacje, które mogą się przydać na kolejnym etapie.

      Zamień zwykłą stronę internetową w serwis
      przynoszący realne i stałe zyski

      Nie oszukujmy się, gdy startuje nasza nowa strona internetowa, jesteśmy bardzo podekscytowani. Mamy wiele związanych z nią oczekiwań. Jednak główne oczekiwanie i cel, jaki jej stawiamy, to po prostu zarabianie. I tutaj pojawia się główny cel tej wyjątkowej publikacji "Niezawodne strategie wygrywania w sieci". Jest to kompleksowy przewodnik krok po kroku mówiący o tym, jak ze zwykłej strony stworzyć serwis, który będzie tak dopracowany, że będzie przynosił realne zyski. Trudno to osiągnąć, gdy...

      • Twoja strona internetowa nie jest dopracowana pod kątem dwóch fundamentalnych obszarów decydujących o sukcesie w Internecie. Te niezbędne elementy to funkcjonalność i pozycja w wyszukiwarkach.
      • Zrobiłeś badanie rynku, wiesz i jesteś przekonany, że naprawdę zarobisz na swoim pomyśle. Tworzysz serwis internetowy, blog lub sklep i okazuje się, że albo jesteś gdzieś daleko w rankingu Google, albo gdy internauci już Cię znajdą, uciekają z Twojej strony, gdyż poruszanie się po niej jest zbyt skomplikowane.
      • Nie wiesz, czemu Twoja "profesjonalna" strona, w którą zainwestowałeś, okazuje się barokowym bublem. Jest piękna, ale nie zarabia. Jest jak śliczne ferrari bez silnika.
      • ............................(dodaj problem ze swoją stroną internetową, który spędza Ci sen z powiek)

      Wymieniać dalej? Chyba nie muszę, prawdopodobnie osobiście możesz dodać do tej listy coś od siebie. Możesz oczywiście stale zlecać poprawianie w nieskończoność funkcjonalności Twojej strony. Możesz wydawać fortunę na pozycjonowanie swojego serwisu. Oczywiście tak też można rozwijać swój e-biznes. Ale czy nie prościej i z myślą o zyskach samemu nauczyć się łatwych i prostych do zastosowania prawie 70 "Niezawodnych strategii wygrywania w sieci"?

      Zdobądź logiczny i praktyczny przewodnik krok po kroku, z którego dowiesz się, JAK STWORZYĆ DOCHODOWĄ STRONĘ

      Wiedza zawarta w książce "Niezawodne strategie wygrywania w sieci" to połączona logicznie całość składająca się z dwóch części.

      • Część pierwsza pt. "Usprawnij swój serwis i zwielokrotnij zyski" to 37 kroków do zwiększenia funkcjonalności i użyteczności Twojego serwisu internetowego.
      • Część druga pt. "Jak zdobyć popularność w sieci i zjednać sobie wyszukiwarki" to 31 prostych kroków do popularności i wysokiej pozycji Twojego serwisu internetowego.

      Obie te publikacje połączyliśmy w jedną, spójną i uzupełniającą się całość, stanowiącą całościową i kompletną strategię rozwijania Twojego biznesu w kierunku planowanych zysków.

      Jak zapobiec kategorycznym błędom, które
      stają na drodze między Twoją stroną
      a internetowym klientem
      ?

      Zamiast problemów, które pojawiają się w przypadku, gdy za pomocą swojego serwisu nie osiągasz pożądanych wyników finansowych, możesz mieć zupełnie inny serwis. Na przykład taki:

      Użyteczność strony, czyli...

      Twoja strona internetowa ładuje się błyskawicznie, internauci poruszają się po niej tak łatwo, jakby byli w wyszukiwarce Google. Dodatkowo chcą do niej często wracać i z przyjemnością kupują u Ciebie, gdyż wiedzą, że jesteś godny zaufania. Koszt związany ze stworzeniem serwisu zwrócił się po kilku miesiącach. Teraz już tylko zarabiasz.

      Mam świadomość, że brzmi to jak sen internetowego milionera, jednak takie strony istnieją i co najważniejsze - zarabiają. Dlaczego Twoja strona miałaby być inna?

      Jak zbudować dochodowe imperium w Internecie?

      Już dziś wiemy, że będzie to idealna inwestycja dla wszystkich, którzy chcą:

      Wysoka pozycja, czyli ...

      Twoja strona internetowa znajduje się stałe na jednej z 3 pierwszych pozycji w najpopularniejszej wyszukiwarce Google. Osoby odwiedzające Twoją stronę polecają ją innym, w taki sposób dzień w dzień masz więcej wejść. Dodatkowo wykorzystujesz pozycjonowanie organiczne, dlatego za pozycją idzie wysoka konwersja.

      Po prostu możesz cieszyć się z faktu, że wysoka pozycja w wyszukiwarkach ma przełożenie na Twoje dochody.

      Mam świadomość, że brzmi to jak sen internetowego milionera, jednak takie strony istnieją i co najważniejsze - zarabiają. Dlaczego Twoja strona miałaby być inna?

    • Czy chcesz się dowiedzieć...
      Jak kilka prostych kroków zwiększy obroty
      Twojego e-biznesu o 1[zasłonięte]500-30 zł miesięcznie?

      Możesz zrobić to w prosty sposób, wykorzystując 68 kroków opisanych w książce "Niezawodne strategie wygrywania w sieci". Zobacz, jak zwielokrotnisz zyski, łącząc dwie strategie optymalizacji i pozycjonowania strony.

      Załóżmy, że na Twoją stronę internetową lub do Twojego sklepu internetowego wchodzi dziennie 1000 osób. 10 z tych osób kupuje produkt lub usługę o średniej wartości 50 zł. Daje to dziennie 500 zł Twojego przychodu. Miesięcznie byłby to już konkretny obrót na poziomie 15 tys. złotych.

      Zgodzisz się ze mną, że jak na mały e-biznes wygląda to bardzo atrakcyjnie?

  • Dowiedzieć się, jak zdobyć zaufanie internautów, tak aby dokonywali zakupów i robili to systematycznie.
  • Dowiedzieć się, czym są bardziej i mniej wartościowe wejścia na stronę.
  • Poznać dziecinnie proste sposoby na to, aby odwiedzający polecali Twoją stronę innym. Wyobraź sobie, że jesteś na wakacjach, a przeróżne osoby pracują nad pozycją Twojej strony za darmo.
  • Zdobyć za ułamek wartości wiedzę przetestowaną i przekazaną autorom przez światowych specjalistów od marketingu internetowego. Mało kto z nich jest "informatykiem". To po prostu milionerzy, którzy potrafią zarabiać, wykorzystując technologie internetową.

    Gdy umiejętnie i konsekwentnie zastosujesz rady zawarte w "Niezawodnych strategiach wygrywania w sieci", liczba odwiedzających Twój serwis zwiększy się o 1000 osób, a dzięki pozycjonowaniu organicznemu i zwiększeniu użyteczności strony konwersja serwisu wzrośnie o skromne 10%.

    Oznaczałoby to, że liczba osób, które po wejściu na Twoją stronę internetową skorzystają z Twojej oferty, zwiększy się dziennie zaledwie o 2 osoby. Miesięcznie dałoby to dokładnie 3000 złotych więcej generowanych przez serwis. W takim przypadku, nawet gdyby ta książka kosztowała 500 złotych, i tak byłaby to prawdopodobnie jedna z Twoich lepszych inwestycji. Oczywiście zwiększenie liczby odwiedzających o 1000 osób jest procesem, który nie trwa jednego dnia i dodatkowo wymaga konsekwencji. Jednak przytoczone liczby zapewniają, że ten wysiłek się opłaci.

    Sekrety światowych marketerów dostępne w Polsce

    Żeby zdobyć tę wiedzę, każdy z Czytelników musiałby wydać tysiące dolarów na kursy i seminaria organizowane głównie w Stanach Zjednoczonych. Zresztą przeczytaj, co mówi na ten temat autorka podręcznika:

    Nawet najbardziej leniwi oszczędzą do kilkuset złotych miesięcznie.

    W przypadku naszych Przewodników Krok po Kroku "jednostką rozliczeniową" nie jest liczba słów ani kwestia edycji (elektroniczna czy papierowa), lecz wartość dla firmy, która te kroki wprowadzi. Często jest tak, że wprowadzenie JEDNEGO kroku z 68, które znajdziesz w naszych publikacjach, pozwala obciąć koszt firmy rzędu kilkuset złotych miesięcznie.

    Ważną kwestią jest grupa docelowa przewodników: jest to target biznesowy, a precyzyjniej - właściciele firm, którzy pragną efektywnie, nie tylko efektownie, zaistnieć w sieci, tzn. potraktować Internet jako kolejny ważny kanał pozyskiwania klientów i sprzedaży.



    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.