Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Niemczyk Rafał - Copywriting

19-07-2015, 18:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5467687171
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-07-2015 18:50:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
601[zasłonięte]220200[zasłonięte]00191[zasłonięte]703

Niemczyk Rafał - Copywriting
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78830
Wymiar: 16.0x23.0cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 208
Ocena: -
Waga: 0,34 kg
Indeks: 633[zasłonięte]02155KS
Rok wydania: 2013
Wydawca: Edgard
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Niemczyk Rafał
Stan: Nowa

Opis książki

Podtytuł: Jak sprzedawać słowem
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
  • Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
  • Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
  • Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
  • Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
  • Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Zobacz także...