Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nie-miejsca. Wprowadzenie do antropologii Auge

09-03-2012, 19:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2108145613
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 12   
Koniec: 09-03-2012 10:10:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Nie-miejsca. Wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności.
(oryginalnie: Non-lieux. Introduction a une anthropologie de la surmodernite.)
Marc Auge

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
wydanie 2010 r.
ISBN:[zasłonięte]978-83-16148-4
Tłumaczenie: Roman Chymkowski
Format: 14.3x20.5cm
Ilość stron: 86
Oprawa: Miękka

Opis książki Nie-miejsca. Wprowadzenie do antropologii hipernowoczesności.:
„Wbrew pozornej sprzeczności terminologicznej, jutro, a może już dziś znajdzie się miejsce dla etnologii samotności” – kończy swój pasjonujący esej na temat nie-miejsc Marc Augé, światowej sławy francuski etnolog i antropolog kulturowy, wieloletni dyrektor paryskiej École des Hautes Études en Sciences Sociales – wprowadzając nas w arkana projektu antropologii hipernowoczesności. Tytułowe nie-miejsca to przestrzenie anonimowe, które jednak każdego dnia zapełniają się ludźmi, jak dworce kolejowe, lotniska, stacje metra, supermarkety, pokoje hotelowe na całym świecie czy środki transportu publicznego. Dostęp do nich zapewniają bilety, paszporty, dowody osobiste. I jakkolwiek pojawiamy się w nich codziennie, otoczeni przez podobnych do nas innych, przestrzenie te nie tworzą ani tożsamości, ani relacji, lecz jedynie podobieństwo i samotność.

Marc Augé (ur. 1935) – francuski etnolog i antropolog kulturowy, zajmuje się antropologią miasta i nowoczesności, wieloletni kierownik jednej z najbardziej prestiżowych szkół francuskich École des Hautes Études en Sciences Sociales (EHESS). Autor kilkunastu książek tłumaczonych na wiele języków. Jedna z najważniejszych postaci współczesnej antropologii francuskiej.

okładka