Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Ruiny [NOWA] meeple

18-01-2012, 18:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26.90 zł     
Użytkownik meeple_pl
numer aukcji: 2040923947
Miejscowość Sopot
Wyświetleń: 12   
Koniec: 18-01-2012 18:39:09
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie naszej oferty, kosztów wysyłki, gwarancji itp. jesteśmy do Państwa dyspozycji:

GG: 37[zasłonięte]594
telefon: 530-[zasłonięte]-759
e-mail: [zasłonięte]@meeple.pl

O kontakt telefoniczny prosimy w godzinach 10-20 od poniedziałku do piątku.

Gwarantujemy wysyłkę towaru zakupionego i opłaconego do godziny 10.00 tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po tej godzinie są realizowane najpóźniej dnia następnego roboczego.

Towar wysyłamy za pośrednictwem następujących przewoźników:

- Poczta Polska - przesyłki ekonomiczne oraz priorytetowe
- Paczkomaty24

Aktualnie uznajemy następujące formy płatności za zakupiony u nas towar:

-Przelew na konto bankowe:
mBank: 14 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740037
Krzysztof Szwed
ul.Traugutta 10/3
11-500 Giżycko

- PayU - szybki przelew przez allegro

Wszystkie zakupione u nas towary są nowe, do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu

Koszty wysyłki są stałe i nie zależą od ilości zakupionych przedmiotów.

Kupiony produkt można zwrócić w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania produktu.

Istnieje możlwość odbioru osobistego w Sopocie

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz Regulamin(dostępny na stronie "O mnie")

Neuroshima Ruiny



suplement 16 - Kto szuka, ten znajdzie...



Ruiny to szesnasty dodatek w serii Neuroshimy. Jego tematem są opuszczone budowle, gruzowiska, zawalone wieżowce i wszystko co się z nimi łączy. Co znajdziecie w środku?


Wyprawa w ruiny: (…) Gdy wjeżdżasz do osady, masz przed sobą zamieszkane ruiny. Gdy czujesz się dumnym mieszkańcem metropolii – wciąż otacza cię bezmiar ruin. Gdy ruszasz w drogę, często nawet na moment nie tracisz ich z oczu. Kryjesz się w nich, gdy potrzebujesz schronienia. Szukasz tu pożywienia, odzienia i sprzętu. Przygotowujesz zasadzki i polujesz. Prowadzisz interesy i odpoczywasz. Całe nasze życie to ruiny. A gdy wreszcie przestaną być dla nas łaskawe, staną się naszym cmentarzem.


Nowe Pochodzenia z ruin: (…) Podobno tych biedaków, uciekinierów z Tobb’s Motel rozpoznasz na kilometr. Przez ponad dwadzieścia lat byli więzieni przez psychopatę. Zostało to z nimi na zawsze. Pierwsze, co się podobno rzuca w oczy to blizny.


Nowa Profesja: Przepatrywacz: (…) Rzecz w tym, że robota Przepatrywacza, oprócz tego, że jest dość niebezpieczna, jest też cholernie, ale to cholernie wciągająca. Odwiedzasz miejsca, do których przeciętny zjadacz starych puszek wojskowych nie ma dostępu. Wciskasz się do pomieszczeń, miejsc, w których nie stanęła żywa stopa od kilkudziesięciu lat.


Księga Szczura: (…) Lubię swoje życie. Każdy Szczur lubi to, co robi. Wielu ludzi patrzy na nas, patrzy jak żyjemy i myśli sobie, że to rozpaczliwa egzystencja, łażenie w biedzie, w brudzie, w samotności. Gówno wiedzą o życiu Szczura.


GLIZDA czyli księga poszukiwacza: (…) Jeden gada z napotkanym łowcą, drugi reperuje wóz, a ty właśnie pomyślałeś, jakim zarąbistym pomysłem byłoby pójść i przetrzepać jakiś trudniej dostępny, zasypany gruzem budynek. Wszystko przecież wskazuje na to, że tam będzie coś, po co nie pofatygował się dotąd żaden przybłęda. I znów: deklarujesz, dostajesz zielone światło od MG i nie zawracając mu głowy, samemu sprawdzasz w GLIZDZIE, co z tego wyszło. Właśnie po to dostajesz do ręki GLIZDĘ. Przydatna zabawka, co nie?


Zdobywaj wiedzę z przedwojennych źródeł: (…) Efektem przeczytania książki jest zdobyta wiedza, zapisywana na karcie postaci jako Wiedza Książkowa. Wiedza Książkowa będzie dawać bohaterowi ułatwienia do Umiejętności testowanych ze Sprytem.


Walka w ruinach: (…) Zaczęło się. Przeciwnik jest tam, gdzie ma być. Rozgrywacie standardową walkę z segmentami, procentami i rzutami na trafienie. Tyle tylko, że ty masz przewagę – Manewry.


Jak rozpada się świat?: (…) A woda jest dla miasta jak kwas dla ciała. Kiedyś trzymana w ryzach, teraz powolutku, ale odpowiednio skutecznie do jego skali rozkłada go – i nie ma przed nią ratunku. Wszędzie dotrze, a gdzie dotrze, tam niesie korozję, tam daje życie roślinom, tam drąży mury i kruszy skały czy beton.


Zagrożenia w ruinach: (…) Gracze wdrapują się na dach jakiegoś budynku, po kilkunastu krokach osuwa się jakiś fragment i wraz z dachówkami, blachą gracze lecą w dół; albo są w jakimś budynku, niby parter, niby zwykła łazienka, ale nie, kafelki na podłodze zaczynają trzeszczeć i sru, wanna, kibel, gracze, wszystko leci w dół, do piwnic.



Wydawca: Wydawnictwo Portal
Wydanie: polskie
Rodzaj oprawy: miękka
Liczba stron: 128


RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego