Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Moloch Ucieczka z Miasta Maszyn [NOWA]

18-01-2012, 18:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 63.90 zł     
Użytkownik meeple_pl
numer aukcji: 2040923932
Miejscowość Sopot
Wyświetleń: 36   
Koniec: 18-01-2012 18:38:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie naszej oferty, kosztów wysyłki, gwarancji itp. jesteśmy do Państwa dyspozycji:

GG: 37[zasłonięte]594
telefon: 530-[zasłonięte]-759
e-mail: [zasłonięte]@meeple.pl

O kontakt telefoniczny prosimy w godzinach 10-20 od poniedziałku do piątku.

Gwarantujemy wysyłkę towaru zakupionego i opłaconego do godziny 10.00 tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po tej godzinie są realizowane najpóźniej dnia następnego roboczego.

Towar wysyłamy za pośrednictwem następujących przewoźników:

- Poczta Polska - przesyłki ekonomiczne oraz priorytetowe
- Paczkomaty24

Aktualnie uznajemy następujące formy płatności za zakupiony u nas towar:

-Przelew na konto bankowe:
mBank: 14 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740037
Krzysztof Szwed
ul.Traugutta 10/3
11-500 Giżycko

- PayU - szybki przelew przez allegro

Wszystkie zakupione u nas towary są nowe, do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu

Koszty wysyłki są stałe i nie zależą od ilości zakupionych przedmiotów.

Kupiony produkt można zwrócić w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania produktu.

Istnieje możlwość odbioru osobistego w Sopocie

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz Regulamin(dostępny na stronie "O mnie")

Neuroshima Moloch Ucieczka z Miasta Maszyn



Przygoda Andrzeja „Karczmarza” Benczka



Przygoda, której pierwotna wersja (pod tytułem "Poszukiwacze Zaginionej Ameryki") zyskała wyróżnienie w konkursie na scenariusz Quentin 2007. Wydawnictwo Portal po zapoznaniu się z tekstem zdecydowało się wydać ją w poszerzonej wersji, wraz z szeregiem dodatków, handoutów i dodatkowym materiałem - w eksperymentalnej, limitowanej edycji pudełkowej.


Przygoda rozgrywa się w całości w Seattle, głęboko na terytorium Molocha, tam gdzie maszyny rządzą od lat, a niedobitki ludzkości walczą o przetrwanie w niezagospodarowanych jeszcze przez nie, podziemnych częściach miasta, składających się na kurczącą się z każdym dniem ziemię niczyją. Ludzie - nieliczni, zdziesiątkowani, toczeni przez choroby i mutacje, nieraz zdziczali, choć wiedzący znacznie więcej o świecie maszyn, za przeciwników mają nie tylko bezlitosne roboty, ale i inne "pasożyty" - zmutowane zwierzęta, bestie, plemiona mutantów, itp. Bohaterowie graczy to - za wyjątkiem jednego - mieszkańcy jednej z osad: zwiadowcy, rurarze, wartownicy czy spece, którzy stawić muszą czoła zagładzie grożącej im i ich towarzyszom. Szybko okazuje się, że jedynym sposobem na uniknięcie zagłady jest ucieczka. Bohaterowie ruszają więc na poszukiwanie legendarnego miasta ruchu oporu, zadbawszy wpierw o bezpieczeństwo swoich ludzi. Jego odnalezienie okaże się jednak być nie końcem, lecz początkiem nowych przygód. Szczególną rolę do odegrania ma jeden z bohaterów graczy, pochodzący z południa, żywy dowód na to, że nie cały świat zdominowany jest przez Molocha.


"Moloch: Ucieczka z miasta maszyn" to spojrzenie na świat Neuroshimy, jakiego w suplementach jeszcze nie było. Bohaterowie wędrują przez krainę maszyn, odkrywają jej sekrety i pokonują rozmaite niebezpieczeństwa, dowiadując się równie wiele o otoczeniu, co o sobie samych. Gracze, którzy zawsze zadawali sobie pytanie - "Jak to jest za linią frontu?" - wreszcie otrzymają odpowiedź, i to w postaci rozbudowanej kampanii.


W pudełku znajduje się tekst samej przygody - a więc materiał dla mistrza gry - i podręcznik dla graczy, zawierający zarówno wprowadzenie w świat po drugiej stronie, jak i reguły tworzenia żyjących w nim bohaterów. Zamysłem autorów było, by dodatek dawał się wykorzystać nie tylko podczas rozgrywania samej kampanii, lecz by był pomocą w rozgrywaniu przygód na terytorium Molocha w ogóle.

Przygoda podzielona jest na dwie główne części (wędrówkę i wydarzenia w mieście ruchu oporu), a każda z nich na szereg etapów. Mistrz gry otrzymuje narzędzia, w oparciu o które skomponuje wielosesyjną kampanię - dłuższą lub krótszą, wystarczającą jednak do rozegrania nie mniej niż sześciu (aż do nawet kilkunastu!) sesji. Sesji różnorodnych - od pełnych akcji i starć, przez wymagające od graczy kombinowania i taktycznego myślenia, po złożone z rozgrywek szpiegowskich i starć o władzę. Ilość materiału i jego modułowa budowa dostarcza wielu scen, które - jeśli nie zostaną wykorzystane podczas głównej kampanii - można rozwinąć w osobne przygody. "Moloch. Ucieczka z miasta maszyn" to materiał na długie miesiące grania.


Pudełko z kampanią "Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn" zawiera:
- epicką kampanię na kilkanaście sesji gry
- podręcznik gracza dla postaci grających na terytorium Molocha
- logiczną grę planszową - narzędzie dla MG i graczy do przełamywania kodów i zabezpieczeń
- mapy taktyczne
- pocztówkę z Miasta Maszyn
- gazetę ze świata Neuroshimy
- dużo handoutów
- niespodziankę



"Moloch: Ucieczka z Miasta Maszyn" to kampania niezwykła i limitowana. Pudełko zostało wydane w wąskim nakładzie 500 egzemplarzy i nigdy nie będzie dodrukowane. To unikalny przedmiot, perełka kolekcji, przygotowana dla najwierniejszych graczy w Neuroshimę.



Wydawca: Wydawnictwo Portal
Wydanie: polskie
Rodzaj oprawy: miękka


RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego