Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Neuroshima Bohater ^3 - WYS 24H MORGAD

12-06-2015, 0:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.49 zł     
Użytkownik sklep_morgad_pl
numer aukcji: 5351123555
Miejscowość Zawoja
Wyświetleń: 9   
Koniec: 12-06-2015 00:48:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Morgad
Neuroshima Bohater ^3

suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy

W podręczniku znajdziemy:

  1. Poznaj sekrety Tornado
    Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.
  2. Przybądź z Europy
    To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.
  3. Zostań Mistrzem Sztuk Walki
    Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo" nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy" system Sztuk walki.
  4. Typhoon Village
    Nowe Pochodzenia dla graczy.
  5. Cała prawda o pancerzu wspomaganym
    Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.
  6. Arsenał Eda Rednecka
  7. Ujarzmij maszynę Molocha
    Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.
  8. Księga Montera
    Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha" z pierwszego Bohatera.
  9. Rozwiń swoją profesję
    Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie.

Dodatek ma w sumie 128 stron, dokładnie tyle ile jego poprzednia część, Bohater ^2.

Liczba stron:128
Rodzaj oprawy:miękka
Neuroshima Bohater ^3

Kontakt

W razie pytań, wątpliwości, uwag zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą firmy

MORGAD


E-MAIL:

[zasłonięte]@morgad.pl


GADU-GADU:

([zasłonięte]34073) Ania

(42[zasłonięte]220) Staś

([zasłonięte]96310) Dawid


TELEFON:

+48 [zasłonięte] 445 835

Płatności

Przelew na konto o numerze:
60 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 741753 (mBank)
W tytule podaj swój nick z Allegro i numer aukcji.

Wysyłka

Zamówione towary wysyłane są we wszystkie dni robocze po otrzymaniu płatności na naszym koncie lub po potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności "za pobraniem".

Wszystkie zakupione przedmioty można również odebrać osobiście!
Więcej informacji na :
Strona o nas