Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Naprawa i odzyskiwanie danych z dysków SEAGATE

02-02-2014, 16:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik excalis
numer aukcji: 3899679017
Miejscowość Halinów
Wyświetleń: 78   
Koniec: 02-02-2014 16:02:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Naprawa i odzyskiwanie danych z dysków Seagate


Niektóre dyski firmy Seagate ulegają awarii, w wyniku której nie ma dostępu do dysku. Usterka polega na błędzie oprogramowania wewnętrznego dysku, tzw. firmware'u.

Aukcja dotyczy naprawy dysku, odzyskania danych oraz wgrania nowego poprawionego firmware dzięki któremu dysk będzie mógł dalej prawidłowo pracować.

 

Usterkom ulegają dyski z następujących serii


  • Seagate Barracuda 7200.11
  • Barracuda ES.2 SATA
  • Maxtor DiamondMax 22


Objawy usterki firmware:

  • BIOS nie widzi dysku
  • system operacyjny wyświetla zerową pojemność dysku
  • dysk ulega zawieszeniu podczas wykrywania

Jeżeli dysk utracił dane z innych powodów niż w/w to usługa nie obejmuje tego typu usterki

Szczegółowa lista modeli dysków

Seagate Barracuda 7200.11

ST[zasłonięte]31608AS ST[zasłonięte]33206AS ST[zasłonięte]33208AS ST[zasłonięte]35003AS
ST[zasłonięte]35006AS ST[zasłonięte]35008AS ST[zasłonięte]36403AS ST[zasłonięte]36406AS
ST[zasłonięte]37503AS ST[zasłonięte]37506AS ST31[zasłonięte]340AS ST31[zasłonięte]333AS
ST31[zasłonięte]341AS

Firmware: AD14,SD15,SD16,SD17,SD18,SD19,SD81

Seagate Barracuda ES.2 SATA

ST31[zasłonięte]340NS ST[zasłonięte]37503NS ST[zasłonięte]35003NS ST[zasłonięte]32503NS

Maxtor DiamondMax 22

STM31[zasłonięte]334AS STM[zasłonięte]36403AS
STM[zasłonięte]33206AS STM[zasłonięte]31608AS
STM[zasłonięte]35003AS STM[zasłonięte]37503AS
STM31[zasłonięte]340AS

Firmware: MX15

 


UWAGA!!!

Ze względów bezpieczeństwa dyski należy wysyłać w pudełkach kartonowych,

wypełnionych styropianem, papierem lub folią bąbelkową.


Za usługę płacisz dopiero po jej wykonaniu

Na wykonaną usługę udzielam 3 miesięcznej gwarancji.

 

----> Gwarantuję Poufność Danych <----


W przypadku wysyłki dysku pocztą lub kurierem należy postępować zgodnie z instrukcją:

 

  • Wysyłasz dysk do serwisu i czekasz na potwierdzenie wykonania usługi
  • (w ciągu 24h od dostarczenia dysku zostaniesz poinformowany o pozytywnym lub negatywnym wykonaniu usługi)
  • W przypadku wykonania usługi wykonujesz przelew na kwotę naprawy + kwotę przesyłki zwrotnej
  • W przypadku gdy dysk nie zostanie naprawiony (inny problem niż zakres usługi) wykonujesz przelew zawierający tylko kwotę przesyłki zwrotnej.
  • Dysk jest odsyłany w takim stanie w jakim został dostarczony.

 

Dysk naprawiany jest bezinwazyjnie (nie rozkręcam go), nie formatuję i nie usuwam też żadnych danych z dysku

DANE POZOSTAJĄ NIENARUSZONE - odzyskanie danych będzie ciągle możliwe innymi metodami

Jeśli masz jakieś pytania to proszę o kontakt poprzez formularz Allegro

"Zadaj pytanie sprzedającemu"