Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Napadnij na bank pomyslow marketingowych! PROMOCJA

28-02-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.33 zł     
Użytkownik charmag
numer aukcji: 2033719630
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 8   
Koniec: 01-02-2012 21:38:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje Allegro CHARMAG


Poczta Polska:
1 książka + 6,00 zł
2 książki + 9,00 zł
3 książki + 12,00 zł
4 i więcej + 15,00 zł

Książki wysyłam 
bezpiecznie
zapakowane!
Wysyłka niezwłocznie 
po zaksięgowaniu
wpłaty.
Za pobraniem:
NIE WYSYŁAM

(sytuacje wyjątkowe: mail)

Zasady aukcji
i finalizacji transakcji.

Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie zarówno
z przebiegu aukcji jak
i z samych książek.



Gwarantuję
,
że z książki będziesz
zadowolony
!
Jeżeli nie będziesz,
masz możliwość w ciągu 10 dni
zwrócić ją bezpośrednio do wydawnictwa, otrzymasz
zwrot ceny książki.

---------

U W A G A !!!
Bardzo ważna informacja!
Chcesz przed zakupem
zapoznać się
z oferowaną książka
- napisz do mnie maila,
a otrzymasz
DARMOWY FRAGMENT!!!

 
 
 

Witam na mojej aukcji !

czyli najchętniej kupowane:

Chcesz przed zakupem zapoznać się
z oferowaną książka
- napisz
do mnie maila, a otrzymasz
DARMOWY FRAGMENT!!!

Zrób sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ!


Marketing alternatywny

Jak małym kosztem zwiększać zyski firmy?!

Autor: Jakub Wicher
ISBN: 83-7494-127-3
Ocena czytelników: 5.00 / 6.00
Wydawca: Złote Myśli
Ilość stron: 178
Książka: nowa, miękka oprawa
KSIĄŻKA DRUKOWANA

» Opinie o książce: Marketing alternatywny

"Super książka. Podsuwa wiele ciekawych pomysłów i alternatywnych rozwiązań dla mojego biznesu. Dzięki tej książce wzbudzają się we mnie różne sposoby osiągania celu. Polecam szczególnie początkującym właścicielom firm!"
Damian Pietroszek,
"Polecam, inwestycja kilkunastu złotych zwróciła mi się w ciągu UWAGA !!! jednej godziny :)"
Piotr Majewski, informatyk
"Dzięki poradnikowi "Marketing alternatywny" mogłem napisać świetną pracę na przedsiębiorczość. "Marketing alternatywny" to doskonała publikacja dla wszystkich studentów ekonomii i przedsiębiorców."
Paweł Prenzena, uczeń liceum
"Bardzo treściwe i głębokie potraktowanie tematu. Autor nie skupił się tylko na jakiś nowinkach widocznych na zewnątrz, ale omówił też elementy mniej widoczny, a mający duży wpływ. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa zostało omówione od wielu stron: dziennikarzy, klientów. Bardzo ładnie rozwinięty rozdział dotyczący pracowników i ich udziału w marketingu. Jeszcze raz: bardzo szerokie potraktowanie marketingu. Dużo użytecznych adresów www na omawiane tematy i to nie pojedyncze ale po kilka - kilkanaście - oszczędza to czas na szukanie wartościowych stron. "
Krzysztof Dziekiewicz, 32 lata, informatyk, zainteresowany ekonomią i marketingiem

Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób
małym kosztem zwiększać zyski firmy?

Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm.

Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.

Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego.

Alternatywę od zwykłego wyboru odróżnia to, że wszystkie jej warianty okazują się korzystne. Alternatywa to innowacja. Alternatywa to nowe spojrzenie, nowa perspektywa. Alternatywa to XXI wiek. Stąd właśnie Marketing Alternatywny.

A zaczęło się dawno temu od aktu rebelii wobec monopolu. Zryw podnieśli marketingowi partyzanci, którzy pośród przegniłego systemu wielkich korporacji dostrzegli nowe perspektywy. Zaczęła się wielka batalia o klienta, owocująca niekończącym się doskonaleniem swojej oferty i podnoszeniem jakości usług. Rozpoczęła się wielka rynkowa gra na korzyść całego społeczeństwa.

Po latach królowania odciętych od świata ludzi o wyobraźni czysto analitycznej, do głosu doszli ludzie z wyobraźnią syntetyczną, pełni entuzjazmu wyznawcy metod alternatywnych - PUBLIC RELATIONS, MARKETINGU PARTYZANCKIEGO, MARKETINGU SZEPTANEGO, KREATYWNEJ I NIEKOWENCJONALNEJ PROMOCJI ORAZ SAMODZIELNEGO BADANIA RYNKU, którzy z wprawą najlepszych graczy korzystają z możliwości, jakie dają im Internet, telewizja, radio i prasa.

Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?

Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć się na swoich błędach. Na podstawie wiedzy i doświadczeń tworzysz, wymyślasz, działasz, prosperujesz i osiągasz zysk. Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.

Lektura publikacji "Marketing alternatywny" zainspiruje Cię do działań, które z pewnością zaowocują zwiększeniem zysków Twojej firmy. Wydatki na alternatywne techniki promocji są znikome w porównaniu z budżetami dużych firm na reklamę konwencjonalną, ale na rezultat ich działań trzeba trochę poczekać Niemniej warto, ponieważ wyniki mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sam przeczytaj, co możesz zyskać dzięki tej książce:

  • Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się
  • Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy
  • Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa
  • Poznasz podstawy obrony przed czarnymi pijarem
  • Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą
  • Dowiesz się, jak skutecznie przebić się z reklamą przez natłok informacji

Jakub Wicher Jakub Wicher - Magister socjologii na UAM Poznań, specjalizacja: Badanie rynku i opinii publicznej. Pracownik Public Relations & Promocji w firmie nie komercyjnej. Prezes i założyciel Stowarzyszenia „Kreatywy”. Pisarz, scenarzysta, publicysta, poeta, muzyk i autor tekstów piosenek dla zespołów, programista komputerowy, badacz slangu i gwar.

Autor książek „Souacz Park i Klątwa Alkajdy” (Vesper Poznań 2006), „Trzecia Rzeszapospolita – manifest wolnościowego surrealizmu” (Bractwo Trojka Poznań 2003).

Czego jeszcze dowiesz się z tego poradnika?

  • Jak możesz pobić konkurencję i sprawić, aby każdy Twój produkt był wyjątkowy?
  • Jak samemu tanio przeprowadzić badania rynku, aby skonstruować dla klientów ofertę "nie do odrzucenia"?
  • Jak samemu tanio zbadać wizerunek firmy i jak skutecznie kontrolować go?
  • Jak namówić dziennikarzy, aby promowali Twoją firmę i pisali o Twoich produktach i usługach?
  • Jak postępować w sytuacjach kryzysowych, aby ustrzec firmę przed katastrofą i jak odbudować utraconą reputację?

Zanim zdecydujesz się sięgnąć po tą wiedzę, przeczytaj koniecznie spis treści i dowiedz się, co jeszcze znajdziesz w publikacji "Marketing alternatywny".

Napadnij na bank pomysłów marketingowych

"Nikt dotąd nie ujawnił takiej wiedzy w jednej publikacji"

To pierwsza publikacja, w której ujawniono gotowe i oryginalne pomysły na promocję Twojej firmy. Także te niekonwencjonalne, chronione największą tajemnicą przez ludzi z branży. Napadniesz na ich bank i przejmiesz praktyczną, skrzętnie ukrywaną wiedzę. Będziesz mógł sam wziąć sprawy w swoje ręce i uniezależnić się od innych.

I oczywiście otrzymasz wieczną gwarancję satysfakcji, dzięki której po prostu kompletnie niczym nie ryzykujesz inwestując w ten poradnik.

Dlaczego badania rynku i wizerunku firmy są tak istotne?

Badania marketingowe są podstawowym źródłem informacji o rynku i jego prawach; o jego uczestnikach oraz ich wymaganiach i potrzebach. Każda szanująca się firma ma w swoich strukturach sekcję badawczą. Tylko w ten sposób można nadążyć za zmieniającym się światem i rynkowymi trendami. Tylko w ten sposób można skutecznie konkurować i odnosić sukces.

Żeby przeprowadzić skuteczne badania rynku albo wizerunku Twojej firmy nie trzeba za każdym razem wynajmować do tego celu specjalistycznej firmy z zewnątrz. Szczególnie, że taka przyjemność zaiste słono kosztuje (przynajmniej 5-20 tysięcy złotych).

Możesz zaoszczędzić ponad
20.000 złotych ,
a przy okazji zyskać cenne doświadczenie

Bardzo łatwo i tanio można przeprowadzić badania samemu. To wcale nie jest trudne. Wystarczy poznać ogólne zasady, techniki i zaufać swojej intuicji. Szczegółowy opis procedury badawczej i analiz oraz prostą instrukcję obsługi dla badań znajdziesz w poradniku.

UWAGA BONUS

Pamiętaj, że wraz z tą publikacją otrzymasz:

BONUS 1: Kwestionariusze badania
zapotrzebowania na produkt/usługę

Przeprowadzisz dzięki nim ankiety, których wyniki pozwolą Ci określić:

* słabe punkty oferty konkurencji
* czy istnieje zapotrzebowanie na dany produkt/usługę?
* Jaka powinna być optymalna cena Twojego produktu/usługi?
* Na co klienci zwracają uwagę, wybierając daną ofertę?
* Gdzie i jak kupują dany produkt?
* Jakie konkurencyjne firmy wiodą na Twoim lokalnym rynku?
* Co warto zmienić w ofercie, aby „odbić” klientów konkurencji?
* jaka droga reklamy jest najskuteczniejsza w dotarciu do klientów? itp.

Zaoszczędzisz na firmie badawczej, która za taką usługę zażyczyłaby sobie przynajmniej 10 tysięcy złotych.

BONUS 2: Kwestionariusz ankiety Audytu
Wewnętrznego

Dzięki któremu sam przeprowadzisz ankietę, której wyniki powiedzą Ci, jaka w Twojej firmie panuje atmosfera pracy, jak wyglądają relacje między pracownikami a przełożonymi oraz co powinieneś zrobić, aby firma działała sprawniej od wewnątrz.

Zaoszczędzisz na firmie audytowej, która za takie badania wzięłaby przynajmniej 2000 złotych.

BONUS 3: Kwestionariusz ankiety Badania
Wizerunku Firmy

Dzięki któremu sam przeprowadzisz badania wizerunku Twojej firmy. Zaoszczędzisz nawet do 10 tysięcy złotych na usługach firmy badawczej, zyskując jednocześnie praktyczną wiedzę na temat obrazu Twojej firmy w oczach klientów.

BONUS 4: Specjalnie przygotowane arkusze
do Excela

Otrzymasz także gotowe arkusze do kodowania danych i opracowania wyników. W ebooku znajdziesz instrukcję obsługi oraz sens poszczególnych pytań z ankiet. Dowiesz się, jak zebrać wyniki, co z nimi zrobić i jak wykorzystać.

BONUS 5: 20% zniżki na szkolenie z marketingu internetowego

Jest ono przygotowane przez człowieka, który stoi za niezwykłą skutecznością kampanii marketingowej "Hipnotycznego Marketingu" - Piotra Michalaka. Szkolenie nazywa się "Uwolnij Swoją Firmę" i jest poświęcone temu, co działa w marketingu internetowym, a jego dwie pierwsze lekcje są zupełnie darmowe.

UWAGA: Tego rodzaju ankiet oraz gotowych arkuszy kalkulacyjnych nie znajdziesz ani w Internecie ani w żadnej książce!

Publikacja ta skierowana jest przede wszystkim do osób otwartych na nowe, alternatywne rozwiązania, które przy minimalnym nakładzie środków mogą spowodować dynamiczny rozwój Twojej firmy.

Możesz zatem podążać w dalszym ciągu ustalonym rytmem, ponosząc zaplanowane koszty, realizując lepiej lub gorzej założone cele i powoli rozwijać swoją firmę, albo odkryć alternatywne techniki, dzięki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew świeżości do swojej firmy i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszłość.

Spis treści książki „Marketing alternatywny”

  • Krótka historia marketingu alternatywnego
  • Wygrywają kreatywni
  • Upadek Imperium
  • Wojna Światowa o klienta
  • Nowa Era
  • Podium w Twoim zasięgu
  • Alternatywa
  • Dwa fronty rynku
  • Tryumf nowej ery
  • Zaoszczędzisz mnóstwo, a zyskasz jeszcze więcej
  • Marka i lans
  • XXI wiek – wiek abstrakcji
  • Zarządzanie wartością niematerialną
  • Podbój świadomości
  • Skuteczna transmisja
  • Aby klient poprosił o dokładkę
  • Nie szmery bajery
  • Zmęczony rynek
  • Znokautuj konkurencję
  • Nie masz czym się wylansować? Żaden problem!
  • Poniesieni przez emocje
  • Ideologia marki
  • Jak uczynić produkt kultowym?
  • Likwidacja przeszkód dla innowacji
  • I strzeż się zbyt jasnych gwiazd
  • Lansuję się, więc jestem
  • Cement bytów abstrakcyjnych
  • Skromni zbierają resztki ze stołu
  • Dzieło Twojego życia
  • Zacznij budować swoją markę
  • Niezmordowany zapał
  • Zysk dla wytrwałych
  • Nigdy nie spoczywaj na laurach
  • Wejdź w inne dziedziny
  • Marketingowe fundamenty
  • Reklama mobilna
  • Materiały reklamowe
  • Dodatki do strony internetowej
  • Sklep internetowy
  • Pozycjonowanie stron internetowych
  • Marketing internetowy
  • Dbanie o kontakty z klientami/marketing partnerski
  • Marketing Wirusowy i próby jego kontroli
  • Marka dla młodzieży
  • Przydatne adresy
  • Samodzielne badania rynku
  • Zorientuj się, jak wygląda twój rynek
  • Zbadaj konkurencję
  • Zbadaj swoich klientów
  • Opracowanie ankiet
  • Focus według marketingowych partyzantów
  • A więc?
  • Badanie wizerunku firmy
  • Czym jest wizerunek firmy?
  • Dobór próby
  • Czym zmierzyć wizerunek?
  • Jak „zmierzyć” wizerunek firmy?
  • Zbieranie danych z ankiet
  • Wykres wizerunku firmy – profil semantyczny
  • Jak odczytać wyniki?
  • Jak porównać profile swojej firmy i konkurencji?
  • Przeprowadzenie Analizy SWOT
  • Public Relations
  • Zarząd Sfery Abstrakcji
  • Zabawa w Boga
  • Nie tylko korumpowanie dziennikarzy
  • Kanon narzędzi i technik PR
  • Działaj na wyobraźnię klientów
  • Tożsamość wizualna
  • Biuletyn firmowy
  • Ogłoszenia świąteczne w mediach
  • Przekazywanie inwentarza
  • Sponsoring inkubatorów branżowych
  • Pomocna dłoń
  • Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji firmy?
  • Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji produktu lub usługi?
  • Współpraca z pismami branżowymi oraz serwisami internetowymi
  • Wpływ na środowiska opiniotwórcze
  • Patronat nad serwisem internetowym
  • Wywiady w mediach
  • Wykorzystanie zjawiska Flash Mob/happeningów
  • Pracownicy narzędziem PR
  • Obrona przed czarnym pijarem
  • „Pismaki & Szmatławce”
  • Kłopotliwe fora internetowe
  • Przydatne adresy
  • Twoja firma, twoja twierdza
  • Zbadaj atmosferę w Twojej firmie
  • Zbuduj pozytywną atmosferę w firmie
  • Podstawy rewolucji ducha firmy
  • Imprezy integracyjne
  • Szkolenia dla pracowników
  • Zakończenie

Super książka w miękkiej okładce, klejona - 178 stron.

Najtaniej na Allegro - 33,33

ISBN: 83-7494-127-3

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Bezpiecznie zapakowana!

Chcesz przed zakupem zapoznać się
z oferowaną książka
- napisz
do mnie maila, a otrzymasz
DARMOWY FRAGMENT!!!

10 dniowa gwarancja 100 % satysfakcji !!!

PO PROSTU zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty!

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100% !!!

Jak to działa?

Możesz wypróbować książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu,
nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo testowania jej przez 10 dni)
możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny.
Wystarczy, że wyślesz do mnie nie zniszczoną książkę,
a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zwrócę Ci przelewem na konto 100% zapłaconej kwoty.

Możesz przestudiować jeszcze raz tę ofertę, by pełniej uświadomić sobie korzyści płynące z posiadania zawartej
w tym poradniku wiedzy lub od razu zamówić...

Kup Teraz! - Przeczytaj! - Zarabiaj!

Napadnij na bank pomyslow marketingowych! PROMOCJA