Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Największe wpadki rekinów biznes 2CD POMYSŁY PORON

03-07-2015, 8:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 5417535172
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 03-07-2015 09:07:01

Dodatkowe informacje:
Format: cd audio
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Największe wpadki rekinów biznes 2CD POMYSŁY PORON


Największe wpadki rekinów biznesu

Część 2

Poronione pomysły 2CD 

(Audiobook)(CD-Audio

 

 

  • Haig Matt
Tłumacze: Zawadzki Roman
Wydawca: Bellona
Czas trwania: 2 godz. 14 min. 18 sek.
Format: 14.0x20.0cm
Rok wydania: 2012
Nośnik/Format: CD-Audio (liczba nośników: 2)

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.

W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.

Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów?
To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.
To jakiś żart! - odpowiada klient.

Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!

Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.

W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.

Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czas nagrania: 134'17
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD
 
 

 

 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE 

 


kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368