Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MSI FX5200 - 128MB

13-05-2014, 10:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik pc-simera
numer aukcji: 4149244595
Miejscowość Pabianice
Wyświetleń: 18   
Koniec: 13-05-2014 10:22:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Seria: FX 5200 - 5900
Pamięć [MB]: 128
Producent: MSI
Złącze: D-Sub, DVI
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





PC-SIMERA
• Komputery
• Sprzedaż
• Serwis
• Naprawa

ul.Piłsudskiego 13/15,
95-200 pabianice

telefon 607 [zasłonięte] 114
telefon 42 [zasłonięte]4419
e-mail PC-[zasłonięte]@tlen.pl
gadu-gadu 35[zasłonięte]653
e-mail pc-simera


Szybką wysyłkę zapewnia...



Wpłaty proszę kierować na rachunek...



32 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 605859


MSI nVidia GeForce FX5200
100 % sprawne
gw 30 dni
nigdy nie naprawiane
jak nowe
GeforceFX 5200 Chipset Features

CineFX Shading Architecture
Support for DX 9.0 Pixel/Vertex Shader 2.0+.
Very long pixel programs up to 1024 instructions.
Very long vertex programs with up to 256 static instructions and up to 65536 instructions
executed before termination.
Looping and subroutines with up to 256 loops per vertex program.
Subroutines in shader programs.
Dynamic flow control.
Conditional write masking.
Conditional execution.
Procedural shading.
Full instruction set for vertex and pixel programs.
Z-correct bump-mapping.
Hardware-accelerated shadow effects with shadow buffers.
Two-sided stencil
.
Programmable matrix palette skinning.
Keyframe animation.
Custom lens effects: fish eye, wide angle, fresnel effects, water refraction.

High-Performance, High-Precision, 3D Rendering Engine
4 pixels per clock rendering engine.
128-bit, studio-quality floating point precision through the entire graphics pipeline.
Native support for 128-bit floating point, 64-bit floating point and 32-bit integer rendering
modes.
Up to 16 textures per pass.
Support for sRGB texture format for gamma textures.
DirectX and S3TC texture compression.

High-Performance 2D Rendering Engine
Optimized for 32-, 24-, 16-, 15- and 8-bpp modes.
True-color, 64x64 hardware cursor with alpha.
Multi-buffering (double, triple or quad) for smooth animation and video playback.

Advanced Display Pipeline with Full nView Capabilities
Dual, 400MHz RAMDACs for display resolutions up to and including [zasłonięte]@85Hz.
Integrated NTSC/PAL TV encoder support resolutions up to 1024x768 without the need for
panning with built-in Macrovisioncopy protection.
Video Mixing Renderer (VMR) supports multiple video windows with full quality and features
in each window.

Digital Vibrance control (DVC) 3.0
DVC color controls.
DVC image sharpening controls.





design: ActivePage