Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez...

28-02-2012, 15:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030962532
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 10:01:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon
Andrzej Stempa

Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1921-4
  • liczba stron: 128
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Wymiary: 122 x 194 mm
  • Rok wydania:
  • Opis

    • Hipnotyzujący głos
    • Ekscytujący przekaz
    • Sfinalizowana transakcja
    Odrobina perswazji przez telefon

    Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła - to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka - gwarantowana.

    Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne - osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.
    • Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
    • Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
    • Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
    • Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
    • Rozwijanie swojego daru przekonywania

    Spis treści:

    Kilka słów wstępu (7)

    Rozdział 1. Telemarketing (9)

    Rozdział 2. Nie każdy może być telemarketerem (13)
    • Dobrze brzmiący głos (14)
    • Entuzjazm (15)
    • Optymizm (16)
    • Dar opowiadania (17)
    • Wyobraźnia (18)
    • Kreatywność (18)
    • Determinacja w dążeniu do celu (19)

    Rozdział 3. Etapy rozmowy telefonicznej - czyli sztuka w trzech aktach (21)
    • Otwarcie (24)
    • Prezentacja (26)
    • Zamknięcie (27)

    Rozdział 4. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych (29)
    • Scenariusz rozmowy (29)
    • Język cech i korzyści (31)
    • Klient nie potrzebuje, klient chce (35)
    • Zadawanie pytań (36)
    • Znajomość produktu (38)
    • Notatki są niezbędne (39)
    • Częstotliwość rozmów (40)
    • Kolejna rozmowa - najpóźniej pojutrze (41)
    • Spotkanie z cerberem - czyli jak ominąć sekretarkę? (43)
    • Sprzedaż z ręki (46)
    • Baza telefoniczna (47)
    • Telefony z polecenia (48)
    • Praca zespołowa (50)

    Rozdział 5. Obiekcje i wymówki (53)
    • "Nie" klienta - czyli normalka (53)
    • Najczęściej spotykane wymówki (56)
    • Odpieranie obiekcji (60)

    Rozdział 6. Rodzaje zamknięć (63)
    • 3 x "tak" (63)
    • Ostatnia okazja (65)
    • Specjalne ustępstwo (67)
    • Metoda tylnych drzwi (69)
    • Metoda Colombo (75)

    Rozdział 7. Pozytywne relacje - czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem? (79)
    • Pierwsze wrażenie (80)
    • Aktywne słuchanie (81)
    • Wyobrażenie sobie rozmówcy (83)
    • Parafrazowanie (85)
    • Komplementowanie (86)
    • Zwracanie się po imieniu (88)
    • Magiczne słowa, pozytywne skojarzenia (88)
    • Odwoływanie się do podobieństw (94)
    • Mówienie o własnych słabościach (94)
    • Pogodne pożegnanie (95)
    • Uczciwość (96)

    Rozdział 8. Jak zostać gwiazdą telemarketingu? (99)
    • Świadome używanie własnego głosu (99)
    • Malowanie słowem (101)
    • Intonacja (102)
    • Aktorstwo (103)

    Rozdział 9. Główne błędy telemarketerów (107)
    • Rozmowa z niekompetentną osobą (108)
    • Nieuważne słuchanie rozmówcy (109)
    • Traktowanie odmowy jako osobistej porażki (109)
    • Mylenie cech z korzyściami (110)
    • Podawanie ceny na początku rozmowy (111)
    • Uleganie wymówkom (112)
    • Przekładanie kolejnej rozmowy na odległy termin (113)
    • Okazywanie klientowi wyższości (114)
    • Zdrabnianie słów (115)
    • Używanie słów w trybie przypuszczającym (115)
    • Powtarzanie złych opinii o konkurencji (117)

    Zakończenie (119)

    Skorowidz (121)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa