Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik.[nowa]

28-02-2012, 20:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030967158
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 14:49:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów
Andrzej Niemczyk, Anna Niemczyk, ilustracje Michał Wręga, Jan Mądry

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-0466-1
  • liczba stron: 288
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-06
  • Opis

    • Praktyka i teoria skutecznej motywacji
    • Sprawdzone techniki i zaskakujące pomysły
    • Polska Mapa Motywacji - wyniki badań
    Ludzie pracują tak, jak są zarządzani

    Odpowiednia motywacja wprawia ten świat w nieustanny ruch. Dzięki niej rano chce nam się wstać z łóżka, jak na skrzydłach biec do biura i wykonywać swoją pracę z entuzjazmem, wieczorem zaś wrócić do domu z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Cały problem właśnie z tymi skrzydłami...

    Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania - takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.
    • Praktyczne zasady motywowania pozafinansowego.
    • Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce.
    • Najistotniejsze zagadnienia motywowania finansowego.
    • Granica między motywacją a manipulacją.
    • Systemowe podejście do motywowania w firmie.
    Czego autor nie napisze, to grafik dopowie...


    Patroni medialni:

    Spis treści:

    O autorach (11)

    Wprowadzenie (13)

    Część I: Praktyka motywowania

    Rozdział 1. Trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego (17)
    • Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji (22)
      • Siła informacji zwrotnej (26)
      • Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieństwa (26)
      • Po co krytykujemy? (28)
      • Czego nie mówić - słowa, stwierdzenia zmieniające całość wypowiedzi (29)
      • Kiedy szef dostaje "czerwoną kartkę", a kiedy pojawia się "zielone światło"? (34)
      • Nie tylko suche fakty się liczą (36)
      • Czy rzeczywiście szkoda czasu na przygotowanie się do przekazania krytyki? (37)
      • Jak pracownicy karzą swoich... przełożonych? (38)
    • Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie (40)
      • Niespójne zachowania szefa (43)
      • Grupy ryzyka utraconej motywacji (45)
      • Pułapka zamrożonej konsekwencji (52)
    • Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu (56)
      • Katedra w Barcelonie (56)
      • Zrozumieć innych (57)
      • Zrozumieć zadanie (59)
      • Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji (60)
    • Zasada czwarta: Nieosiągalne cele demotywują (70)
      • Nieśmiertelny SMART (70)
      • Motywacja i stres - prawidłowa niepewność celu (72)
      • SMART w wersji max (77)
    • Zasada piąta: Wspólne określenie celu motywuje (79)
      • Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa (79)
      • Motywacja a styl zarządzania (85)
    • Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb (88)
      • Nie dla wszystkich to samo (90)
      • Identyfikacja potrzeb całej firmy (98)
    • Zasada siódma: Motywuj, umożliwiając rozwój (107)
      • Motywowanie przez rozwój - delegowanie (109)
      • Dlaczego nie delegujemy? (113)
      • Motywowanie przez rozwój - szkolenia (114)
      • Motywowanie przez rozwój - umożliwienie kształcenia poza firmą (125)
    • Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie (129)
      • Niewdzięczni motywowani (131)
      • Motywacja dzielona na mniejsze (136)
    • Zasada dziewiąta: Motywuj, dostrzegając sukcesy (139)
      • Siła "głasków" (144)
      • Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych (149)
    • Zasada dziesiąta: Etyczne współzawodnictwo motywuje (155)
      • Jak stworzyć zdrowe współzawodnictwo? (156)
      • Od współzawodnictwa do szkodliwej rywalizacji (161)
    • Zasada jedenasta: Elitarność motywuje (163)
      • Specjalne przywileje i nagrody (163)
      • Specjalne zadania i elitarność grupy (164)
    • Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje (170)
      • Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy (172)
    • Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery (178)
      • Jak się zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"? (181)
      • Jak to wszystko wpływa na motywację? (189)
      • Bezpieczna atmosfera (192)

    Rozdział 2. Inne aspekty motywowania w praktyce (197)
    • Nietypowe przykłady motywacji (199)
      • Koty (199)
      • Książki i muzyka dla najlepszych (199)
      • Dyrektorzy serwują poczęstunek (199)
      • Obiad na koszt szefa (200)
      • Kącik rozmów (200)
      • Galeria portretów (200)
      • Szkolenia inne niż zwykle (200)
      • Spotkanie z najwyższymi (200)
      • Spełniamy marzenia (201)
      • "Wyszalnia" (201)
      • Chwalipięty (201)
      • Zamiana ról (201)
      • Dzień świętowania (201)
      • Smakołyki (201)
      • Moje ładne biurko (202)
      • Ciasto własnego wyrobu (202)
      • Zaoszczędzimy twój czas (202)
      • "Kolekcja odzieży roboczej" (202)
      • Pieniądze na usprawnienia firmy (202)
      • Wizyta rodziny (203)
    • Gdzie kończy się motywowanie, a zaczyna manipulowanie? (204)
      • Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania (209)
    • Najważniejsze kwestie motywowania finansowego (217)
      • Zarobki podwładnych (217)
      • Skutki złych rozwiązań (224)

    Część II: Motywacja jako proces

    Rozdział 3. Motywujące działanie organizacji (229)

    Część III: Teoria motywacji

    Rozdział 4. Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce (247)
    • Teorie motywacji (249)
    • Historia motywacji (251)
      • Teoria dwuczynnikowa (253)
      • Teoria X i teoria Y (255)
      • Teoria Davida McClellanda (257)
      • Teoria oczekiwań (262)
      • Teoria sprawiedliwości (265)

    Część IV: Co motywuje polskich pracowników?

    Rozdział 5. Badanie "Polska mapa motywacji(r)" (269)
    • Wnioski z pierwszej edycji - wiosna 2005 (273)
      • Motywacja a zarobki (276)
      • Motywacja a wiek (276)
      • Motywacja a stanowisko pracy (277)
      • Motywacja a płeć (277)
      • Motywacja a wielkość organizacji (278)
    • Wnioski z drugiej edycji - marzec - wrzesień 2008 (279)

    Bibliografia (283)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa