Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mondeo Ghia Kombi 2000 V6 2.5 OKAZJA! BCM

24-01-2012, 8:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 520 zł      Aktualna cena: 3 800 zł     
Użytkownik mawik111
numer aukcji: 2043129034
Miejscowość Piaseczno
Licytowało: 9    Wyświetleń: 1126   
Koniec: 17-01-2012 19:42:55
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Oferuję do sprzedaży Mondeo Ghia Kombi z roku 2000 z rewelacyjnym silnikiem Duratec V6 2.5 (170 PS).

Samochód ma wyposażenie z górnej półki dla wersji Ghia produkowanych w roku 2000. Po kilkuletniej jeździe tym samochodem jestem fanem silników V6, są ciche, mają zapas mocy, mają miły dla ucha "klang" i są bardzo przyjemne w jeździe. Ten konkretny egzemplarz ma bardzo ekonomiczne spalanie jak na pojemność silnika. Przez ostatnie miesiące robiłem nim dziennie ok. 70 km przez Warszawę do pracy i z powrotem, średnie spalanie wg komputera wyniosło trochę ponad 9 litrów / 100 km. W trasie na baku (60 litrów) przejeżdżałem spokojnie 600 km (prędkość 100 - 120 km/h). Jak ktoś nie ma ciężkiej nogi to przy 90-100 km powinien zejść nawet poniżej 9 litrów / 100 km (mój najlepszy wynik to 8,5 litra / 100 km).

Przebieg 174 tys. km jest prawdziwy i do zweryfikowania w stacji Ford Auto Plaza.

Samochód pochodzi z polskiego salonu Forda. Jestem jego drugim użytkownikiem. Jeśli pojawiały się symptomy usterki lub zużycia części, to samochód był wstawiany do warsztatu. Do przebiegu ok. 130.000 km samochód przechodził przeglądy i naprawy w ASO, potem w zaprzyjaźnionym warsztacie, którego właściciel jest dobrym znajomym (fuszerki nie robi). Samochód ma system ABS oraz TSC (system kontroli trakcji), świetnie się prowadzi i trzyma się drogi.
Z uwagi na przepisy VAT w roku 2000 został zarejestrowany jako ciężarowy (ma kratkę).

W roku 2011 wymieniłem w nim bardzo dużo części:
- nowe miedziane przewody hamulcowe
- nowe przewody wysokiego napięcia
- nowe świece zapłonowe (komplet 6 szt.)
- nowe amortyzatory (przód) + łożyska amortyzatorów + poduszki
- nowe sprężyny (przód)
- nowe sprzęgło Sachs + nowy wysprzęglik (komplet)
- nowe łączniki stabilizatora i gumy drążka stabilizatora (przód)
- nowe wahacze przód
- nowy napinacz paska pompy wody + pasek
- nowe łożysko w półosi prawy przód
- nowe koło pasowe paska osprzętu
- nowy akumulator 60 Ah
- generalna naprawa systemu klimatyzacji z wymianą skraplacza (tej "chłodnicy" z przodu) na nowy
- wymiana anteny radia
- wymiana zewn. listew zbierających wodę we wszystkich drzwiach
Koszt powyższych napraw to nie mniej niż 6 tys. zł.

Znane mi na dziś niedomagania oferowanego egzemplarza:
- naprawa blacharsko-lakiernicza do uszkodzeniu prawego, tylnego narożnika (zdjęcia uszkodzenia są załączone do oferty), przy okazji sugeruję połączyć to z tylnymi błotnikami i ew, progami (w Mondeo mk2 progi po 10 latach trzeba robić)
- trzeba wymienić wycieraczki
- radio + CD wymaga przeglądu, bo niedawno radio przestało odbierać sygnał z anteny

Silnik V6 przy takim przebiegu ma jeszcze przed sobą przynajmniej dwa razy tyle, a znawcy twierdzą, że nawet więcej.

Polecam, bo dla fanów Mondeo z silnikiem V6 to prawdziwa okazja! Jest w bardzo dobrym stanie technicznym i jest codziennie użytkowany.

Sprzedaję samochód w trybie BCM z uwagi na uszkodzenie wymagające naprawy blacharsko-lakierniczej, w którą nie chcę już inwestować. Wjechałem w słupek w trakcie cofania (zdjęcie w ogłoszeniu), połamany zderzak jest do wymiany, rozbitą lampę wymieniłem. Szacunkowy koszt naprawy to ok. 1[zasłonięte]200-14 zł. Gdyby nie to uszkodzenie dalej bym nim jeździł.

Samochód sprzedaję z kompletem kół z oponami letnimi na aluminiowych felgach oraz kompletem kół z oponami zimowymi na stalowych felgach!

Kontakt - email: [zasłonięte]@gmail.com, tel. 609[zasłonięte]227



Dodano 2[zasłonięte]012-01 10:30
Odpowiedzi na kilka pytań, które pojawiły się w mailach:

- Samochód ma badania techniczne do stycznia 2013 (za rok) - kupujący zaoszczędza na wstępie 100 zł za badania techniczne!
- W dowodzie rejestracyjnym jest wpisanych pięć miejsc dla pasażerów.
- Olej w silniku to obecnie syntetyk Mobil 5W-50, do 140 tys. przebiegu ASO wlewało swój (wg zaleceń Forda)
- Ten silnik V6 można z powodzeniem przerobić na instalację LPG (ma duży blok, co przekłada się na lepsze odbieranie i rozprowadzanie ciepła przy spalaniu gazu, które zachodzi w wyższej temperaturze niż benzyna); dodatkową zaletą jest niski przebieg.

W ostatnich dwóch dniach dwie osoby (obserwujące lub biorące udział w licytacji na allegro) oglądały samochód, przejechały się nim i nie zgłosiły żadnych uwag do opisu w aukcji.

Ubezpieczalnia wyceniła wartość samochodu na 8.8 tys. zł, więc nawet z uwzględnieniem kosztu naprawy, jest jeszcze sporo miejsca na okazjonalny zakup! Zachęcam do licytowania!