Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MODO 901 ENG, WIN/MAC - licencja komercyjna

11-07-2015, 23:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 537 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 5443670038
Miejscowość Lódź
Wyświetleń: 28   
Koniec: 11-07-2015 22:11:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

  - 42 -[zasłonięte]203-12

- 301474

 

 - Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- wysyłka licencji na adres e-mail podany w zamówieniu

 
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

Na adres e-mail ( klucz)

 

 

Informacje

Liczba użytkowników
1
Liczba stanowisk
1

MODO 901

 to kompleksowe rozwiązanie służące do projektowania, tworzenia gier, animacji postaci i produkcji wysokiej jakości materiałów reklamowych. To oprogramowanie, które ułatwia proces artystycznej kreacji i sprawia, że opracowywanie cyfrowych treści i projektów z powrotem staje się przede wszystkim zabawą. Oferuje możliwość eksperymentowania z projektem i skupienia się na kreatywnej części zadania, co sprawia, że do osiągnięcia doskonałej jakości potrzebne jest mniej czasu.

Kreatywne eksperymentowanie – szybkie i intuicyjne modelowanie przy użyciu wielokątów i szerokiej gamy narzędzi rzeźbiących to więcej czasu na poszukiwanie nowych rozwiązań i ich wizualizację.

Gwarantowana spójność pomiędzy poszczególnymi wersjami programu – dzięki filozofii ponownego  wykorzystywania znanych użytkownikowi narzędzi, prostych do opanowania ciągów czynności i w pełni konfigurowalnego interfejsu.

Niestandardowe możliwości – w MODO poszczególne funkcje, takie jak modelowanie, malowanie, rzeźbienie, efekty i animacje, są ze sobą w wysokim stopniu zintegrowane, a ponadto program oferuje nieograniczone możliwości renderowania sieciowego.

Integracja z innymi narzędziami wykorzystywanymi w pracy projektowej – pliki wsadowe, skrypty Python, uniwersalne SDK i wsparcie dla OpenColorIO, OpenEXR oraz Alembic.

Możliwości programu:

Animacje - tworzenie animacji w MODO oparte jest na tradycyjnych technikach zastosowanych w innowacyjny sposób i umożliwia sprostanie nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom, dzięki elastycznemu dostosowaniu do potrzeb użytkownika.

Ustawienia - zapisuj i dziel się ze współpracownikami częściami procesów lub treścią przy pomocy rozbudowanego systemu tworzenia zestawów predefiniowanych ustawień. Uzyskaj szybki dostęp do zatwierdzonych zasobów i popraw wydajność pracy zespołu.

Renderowanie - renderowanie produkcyjne w MODO oferuje rzadkie połączenie szybkości i jakości, które umożliwia tworzenie wspaniałych obrazów. Co więcej, użytkownik ma możliwość renderowania sieciowego na nielimitowanej liczbie stanowisk.

Narzędzia UV - zaawansowane narzędzia do edycji UV oferowane przez MODO są ściśle zintegrowane z narzędziami modelowania.

Rzeźbienie - potężny zestaw narzędzi do malowania, rzeźbienia i modelowania poprzez podpodział powierzchni w jednej aplikacji.

Rigging - system przygotowywania obiektów do animowania oparty na grafach sprawia, że nawet skomplikowany rigging jest prosty do wykonania w MODO.

Malowanie - rozbudowany zestaw pędzli pozwala na całkowitą twórczą wolność  i niezwykłą ilość detali.

Modelowanie - elastyczne narzędzia modelujące MODO, zaprojektowane pod kątem szybkości i kreatywności, są idealne zarówno do precyzyjnego konstruowania, jak i swobodnego, organicznego modelowania.

Włosy i futro - szeroka gama narzędzi do tworzenia włosów i futra pozwala na niemal nieograniczoną edycję tego typu obiektów.

Współpraca i dopasowywanie - owocna współpraca jest niezwykle istotna w każdym środowisku produkcyjnym. MODO sprawia, że dopasowanie interfejsu do wykonywanego typu zadań jest banalnie proste oraz wspiera różnego typu pliki wykorzystywane w procesie twórczym.

Efekty wizualne - symulacje dynamiczne i symulacje cząsteczek są teraz prostsze dzięki narzędziom MODO opartym o grafy. Program umożliwia animację różnego rodzaju ciał, jak również losową, proceduralną symulację cząsteczek.

 

Funkcje MODO:

Nodal Shading

Nowy widok tworzenia shaderów i materiałów przy wykorzystaniu grafu ułatwia pracę zarówno początkującym, jak i zaawansowanym użytkownikom. Artyści mogą teraz łatwiej wizualizować efekt zastosowania skomplikowanych kombinacji parametrów materiałów i zmieniać wartości tekstur i shaderów wykorzystując nowe kanały dla koloru, wartości i alfa. Użytkownicy innego oprogramowania do modelowania 3D będą się teraz również czuli bardziej swobodnie pracując z MODO.

Ulepszone przyciąganie

Twórz i zapisuj złożone zbiory warunków przyciągania wykorzystując ulepszone opcje przyciągania i inteligentne kontrolery. Odświeżona skrzynka narzędzi to większa precyzja w procesie modelowania i niezliczona liczba kombinacji.

Animacje

Wśród nowych opcji znaleźć można narzędzia takie jak: Time Marker, Onion Skinning, Spacing Charts czy narzędzia In-between. Ułatwią one pracę z ruchem artystom biegłym w sztuce tradycyjnej animacji, jak również przyspieszą naukę obsługi oprogramowania. Teraz możliwe jest również wczytanie tradycyjnych formatów plików lub transfer animacji postaci z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.

Rigging i deformacje

Nowe narzędzia Wrap, Lattice i Bezier poszerzają możliwości programu w zakresie odkształcania obiektów. Narzędzie Wrap Deformer pozwala na animowanie wysokiej jakości obiektów, takich jak na przykład siatki postaci. Narzędzie Bezier Deformer umożliwia z kolei większą kontrolę nad skomplikowanym ruchem opartym o krzywe.

System odnośników

System odnośników w MODO pozwala na efektywną współpracę, dzięki możliwości nadpisywania elementów sceny i zarządzania złożonymi scenami poprzez dzielenie jej na mniejsze fragmenty, które mogą być edytowane w tym samym czasie. Pozwala to na wyeliminowanie konieczności ręcznego aktualizowania ustawień lub głównych plików scen.

Dynamika i cząsteczki

Dalsze ulepszenia i dodatki w zakresie efektów i animacji cząsteczek pozwalają na uwolnienie Twojej kreatywności – z MODO realizacja nawet najbardziej ambitnych projektów jest możliwa. Artyści zajmujący się efektami mogą teraz m.in. symulować ruch elastycznych lin i łańcuchów lub tworzyć realistyczne animacje rozbić czy też zniszczeń różnych typów materiałów.

Włosy i futro

MODO oferuje użytkownikowi więcej interaktywności i kontroli podczas stylizacji włosów i futra. Nowe pasma włosów mogą być generowane na podstawie bazowej geometrii lub interpolowane przy wykorzystaniu utworzonych wcześniej pasem. Możliwe jest również rysowanie poszczególnych pasm bezpośrednio na ekranie. Tworzenie i animowanie złożonych fryzur jest teraz łatwiejsze dzięki funkcji Hair Set oraz ulepszeniom w zakresie tworzenia i zarządzania poszczególnymi pasmami.

Malowanie i rzeźbienie

MODO umożliwia malowanie zakrzywionych linii na danej powierzchni z większą precyzją. Nowe opcje dla pędzli: Auto Scale i 2D/3D curve, ułatwiają zarówno malowanie, jak i rzeźbienie. Krzywe utworzone za pomocą narzędzi malowania mogą stanowić element wyglądu czy dekoracji, jak również mogą zostać wykorzystane jako linie pomocnicze dla modelowania lub rzeźbienia.

Renderowanie do tekstury

Teraz w MODO artyści tworzący gry komputerowe znajdą wszystkie narzędzia, które potrzebują do renderowania do tekstury. Nowe kanały renderowania umożliwiają większą kontrolę nad rozdzielczością wyniku końcowego, wprowadzono również nową funkcję Cage Baking.

Mapowanie UV

UV Unwrap działa teraz dużo szybciej podczas edytowania złożonych map UV lub pracy w systemie UDIM. Ponadto do dyspozycji użytkownika jest nowy typ UV Unwrap – Angle based, który umożliwia generowanie map UV o poligonach zbliżonych kształtem do kwadratu.

Nowe Materiały i tekstury

W MODO można znaleźć dodatkowe typy domyślnych materiałów, co umożliwia artystom łatwiejsze tworzenie realistycznych scen i odwzorowanie złożonych, naturalnych zjawisk. Wykorzystaj nowy materiał Thin Film do symulacji wyglądu oleistej cieczy na wodzie lub tęczowych błysków na bańkach mydlanych. Materiał Irdescence pozwala z kolei na większą kontrolę na efektami zależnymi od punktu widzenia przy rozproszonym świetle i kreowanie unikalnych efektów tęczy na powierzchni. 

Wymagania sprzętowo-systemowe

  • Windows 7 / 8 (tylko 64bit), Mac® OS X 10.7 lub nowszy
  • Procesor Intel, Core2Duo lub nowszy
  • 4 GB RAM
  • 10 GB wolnego miejsca na dysku na instalację
  • Myszka lub inne urządzenie wskazujące
  • Karta graficzna obsługującą OpenGL 3.2 oraz minimalną rozdzielczość 1280 x 800
  • Dostęp do internetu do aktywacji licencji