Koszty przesyłki |
KURIER PRZELEW | 20 zł PLN | KURIER POBRANIE | 25 zł PLN |
Konta bankowe |
Numer | 57 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0240002 [zasłonięte] 002074 | Bank | PKO BP |
Regulamin | 1. Osoby wygrywające aukcję przed wysyłką są proszone o wpłatę na konto całej wylicytowanej kwoty + koszty przesyłki. 2. Po kupnie proszę potwierdzić chęć zakupu, dane do wysyłki, formę płatności oraz ewentualne dane do faktury VAT. 3. Na potwierdzenie zakupu wylicytowanego towaru oraz na wpłatę pieniędzy czekam max. 7 dni - po tym czasie, jeśli takiego potwierdzenia (i wpłaty) nie otrzymam, wystawiam opinię negatywną. 4. Jako sprzedający, komentarz wystawiam jako drugi. 5. Osoby bez pełnej aktywacji, lub ze znaczną liczbą komentarzy negatywnych proszone są o potwierdzanie chęci zakupu telefonicznie lub mailowo, inaczej ich oferty będą usuwane. 6.Kupującemu przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru (kompletnego, nienoszącego śladów użytkowania i w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu) w terminie do 10 dni od momentu zakupu - (w stanie nie zmienionym).
|
|
|
Mobil Chassis Grease LBZ
CENA 365zł !!!
NOWY ORYGINALNY MOBIL CHASSIS GREASE LBZ
Mobil Chassis Grease LBZ to półpłynny smar na bazie olejów syntetycznych o klasie konsystencji NLGI 00. Jest on przeznaczony do centralnych systemów smarowania szczególnie w pojazdach użykowych i w transporcie samochodowym. Produkt zawiera antyutleniacze, inhibitory przeciwkorozyjne oraz pakiet przeciwzużyciowych dodatków w tym typu EP. Dzięki specjalnej recepturze i półpłynnej konsystencji, Mobil Chassis Grease LBZ charakteryzuje się wyśmienitą płynnością nawet w bardzo niskich temperaturach i przy długich przewodach tłoczenia smaru. Warstwa środka smarnego posiada dobrą przyczepność i pozostaje na powierzchniach nawet w czasie przestojów. Punkty smarowania są szybko pokrywane smarem. Dobra ochrona przed rdzą dotyczy również soli na drogach i związanego z tym niebezpieczeństwa tworzenia się rdzy w punktach smarowania na podwoziu. Mobil Chassis Grease LBZ jest kompatybilny z materiałami uszczelnień takimi jak NBR, ACM i FKM, w temperaturach pracy przewidzianych dla tego typu uszczelnień.
Własności i zalety
Własności |
Zalety i potencjalne korzyści |
Dobra pompowalność w centralnych układach smarowania nawet w niskich temperaturach |
Możliwość racjonalizacji używanych produktów |
Przeznaczony do centralnych systemów smarowania |
Mniejsze koszty eksploatacyjne w porównaniu ze smarowaniem manualnym ze względu na redukcję kosztów konserwacji i oszczędne stosowanie |
Zredukowane zużycie w warunkach dużego obciążenia i wibracji. Doskonałe własności przeciwzużyciowe |
Niezawodność sprzętu i mniejsza liczba nieplanowanych przestojów |
Dobra ochrona przed rdzą i korozją oraz odporność na wymywanie wodą |
Wzmocniona ochrona sprzętu i odpowiednie smarowanie nawet w obecności wody |
Kontrolowane wydzielanie oleju |
Zrównoważone właściwości smarowania przyczyniające się do wydłużenia żywotności |
Zastosowania
Rekomendowany przez ExxonMobil do stosowania w:
Centralne systemy smarowania wykorzystujące półpłynne smary w transporcie samochodowym w zakresie temperatur roboczych od –50°C do 100°C.
Zalecany w systemach smarowania smarami półpłynnymi następujących producentów:
- Willie Vogel AG, Berlin (do -25°C )
- Mercedes Benz (Sheet 264.0 Smary półpłynne)
Specyfikacje i dopuszczenia
Mobil Chassis Grease LBZ posiada dopuszczenia nastepujacych producentów: |
|
Mercedes Benz |
Sheet 264.0 |
MAN |
MAN 283 Li-P 0/000 |
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
Mobil Chassis Grease LBZ |
|
Klasa konsystencji NLGI |
00 |
Lepkość oleju bazowego, ASTM D 445, cSt w 40°C |
40 |
Rodzaj zagęszczacza |
Litowo |
Barwa |
Zielony |
Penetracja robocza, 25ºC, ASTM D 217 |
400-430 |
Temp kroplenia, D 2265, C |
›160 |
Aparat 4-kulowy, obciążenie zespawania, N, DIN 51350-4 |
2800 |
Ochrona przeciwkorozyjna, Test EMCOR, ISO 11007 |
0-0 |
Test płynięcia, w -35°C, hPa, DIN 51805 |
60 |
Zakres temperatur, Działanie ciągłe |
-40°c to +100°°c |
Oryginalny produkt
|
|