Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIXOKRET BMS WORKER N1 SIGMA 2009 R PROMOCYJNA CEN

18-07-2014, 9:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 59 900 zł     
Użytkownik TIRMAX7
numer aukcji: 4392628625
Miejscowość GARWOLIN
Wyświetleń: 45   
Koniec: 18-07-2014 08:39:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1700.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BMS WORKER N°1 SIGMA 2009 R

 

1530 MTH


TEL 603[zasłonięte]255

 

 

 

WORKER N°1 pracuje ze zmienną prędkością obrotową przy małym zużyciu paliwa i niskim poziomie emisji hałasu. Zapewniona przez sprężarkę o zwiększonej wydajności sprężonego powietrza wynoszącą 5,2 m3/min powoduje, że nawet w trudnych warunkach pompowania WORKER N°1 nie traci „tchu”. Równocześnie urządzenie to jest doskonale wyposażone, a obsługa zredukowana do minimum.

Dyszel ustawiany jest na prawidłową wysokość transportową jednym chwytem za równoległy układ przestawny. Rdza i korozja mają trudne zadanie, ponieważ obudowa i dyszel są ocynkowane. Rama jest specjalnie powleczona i polakierowana. Podlegające zużyciu elementy blaszane w mieszalniku wykonane są ze stali o dużej odporności na ścieranie i zapewniają długi okres użytkowania.

 

Napęd: Silnik wysokoprężny DEUTZ typ F3M2011, 33 kW przy 2800 U/min, 3 cylindrowy, chłodzony olejem.

Sprężarka śrubowa: ATLAS COPCO wydajność 5,2 m3/min, ciśnienie tłoczenia ustawione fabrycznie do 8 bar, automatyczne rozłączanie sprężarki przy spadku ciśnienia poniżej 2 bar, równoczesny spadek obrotów silnika do 2200 U/min.

Lakierowania: Obudowa ze stali kwasoodpornej - srebrny metalik..

Mieszalnik: 260l brutto, 200l netto

Ciężar: Maszyna standardowa 1590kg, Maszyna z koszem zasypowym 1750kg, Maszyna z koszem zasypowym i urządzniem nagarniającym 1870kg.

Podwozie: Wytrzymałe podwozie zintegrowane z ramą, mechanicznym hamulcem najazdowym i równoległym układem przestawnym, dopuszczone do ruchu po drogach z prędkością do 80 km/h (130 km/h we Francji).

Wyposażenie standardowe: Automatyczna, napędzana elektrycznie instalacja cantralnego smarowania, wyłącznik Kompresor-Stop, prosty w obsłudze przełącznik Ręcznie-Automatyk, stałe oświtlenie pojazdu zamontowane w obudowie, halogeny robocze.

Wysokość podawania: trzydzieste - trzydzieste piąte piętro