Tytuł | Skuteczne social media. Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty |
Autor | Anna Miotk |
Wydawnictwo | onepress |
Wydanie | |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 248 |
Waga | 0.3000 kg |
Wymiary | 140x208 |
ISBN | 978[zasłonięte][zasłonięte]46493 |
Rok wydania | 2013 |
Cena okładkowa /Nasza cena | 39.90 zł /33.90 zł |
Nr referencyjny | Ref. nr: [zasłonięte]20588 |
Stan | Książka nowa. |
OPIS KSIĄŻKI
Social media? Porozmawiajmy poważnie!
Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Facebooka, Facebook nie odniósł spektakularnego sukcesu podczas giełdowego debiutu. Rodzime Grono.net, które jeszcze niedawno święciło triumfy, nie istnieje. Agencje reklamowe prowadzące profile medialne dużych klientów okazują się nie tak profesjonalne, jak miały być, a mniejsze firmy działają na własną rękę i często wykazują się całkowitym niezrozumieniem zasad obowiązujących w marketingu relacji. Czas włożony w aktywność w sferze mediów społecznościowych dla wielu marketerów jest czasem straconym... Czyżby bańka pękła?
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnością w mediach...
Milion Książek, 01-651 Warszawa ul. Gwiaździsta 5C/2 (biuro) tel. sprzedaż Allegro 22 [zasłonięte] 72 nr konta 75 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190930 [zasłonięte] 002967