Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIODUNKA Cześć Jak się masz Spotykamy się w Polsce

19-01-2012, 17:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2020277492
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 9   
Koniec: 25-01-2012 18:37:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

Władysław Miodunka

Cześć, jak się masz? I. Spotykamy się w Polsce (A1)                      (książka zawiera płytę CD)


 

    - Wydawnictwo: Universitas
    - Rok wydania: 2011, wydanie II
    - Format: B5
    - Stan:
NOWA
    - Okładka: miękka

    - Ilość stron:
272+CD





   Nasza cena:  55,00 PLN

 

 

 

OPIS:

Nowa wersja podręcznika: CZĘŚĆ, JAK SIĘ MASZ?" przeznaczona dla poziomu A1

Wprowadzenie w 2004 roku certyfikacji języka polskiego jako obcego, upowszechnianie standardów europejskich w nauczaniu języków obcych oraz konieczność wprowadzenia programu socjokulturowego do nauczania polszczyzny spowodowały fakt, że nowe wydanie popularnego podręcznika "Cześć, jak się masz?" ukazuje się w dwu częściach. Część I dla poziomu Al nosi tytuł "Spotykamy się w Polsce", a jej kontynuacja dla poziomu A2 jest zatytułowana "Spotkajmy się w Europie". Podstawę obu części stanowi materiał z podręcznika "Cześć, jak się masz?", jest on jednak uzupełniony o nowe informacje i ćwiczenia, wzbogacony kolorowymi zdjęciami i testami, kończącymi każdą część. To nowe wydanie sprawdzonego podręcznika zachowuje jego walory dydaktyczne, dodając do nich europejski kontekst, towarzyszący nauczaniu języka polskiego od czasu wejścia Polski do Unii Europejskiej.

Podręcznik komunikacyjny dla osób rozpoczynających naukę języka polskiego. Połączenie trzech typów programów: gramatycznego, komunikacyjnego i kulturowego sprawia, że uczący się jednocześnie poznaje struktury gramatyczne i nowe słowa, dowiaduje się, jak ich używać w sytuacjach dnia codziennego oraz zapoznaje się z elementami kultury polskiej. Integracja poznawania kultury z nauką jezyka polskiego to istotna nowość tego dwuczęściowego wydania.

W CZĘŚCI KULTURALNEJ MOŻNA PRZECZYTAĆ M.IN. O:

- największych polskich miastach i regionach
- znanych współczesnych artystach, pisarzach i politykach
- emigracji polskiej na świecie
- polskiej tradycji, świętach i obyczajach

PODRĘCZNIK UZUPEŁNIAJĄ:

- lekcja zerowa prezentująca zasady polskiej wymowy i pisowni
- test biegłości językowej dla poziomu A1
- nagrania dialogów i ćwiczeń komunikacyjnych na CD
- słowniczek polsko-angielski
- poradnik metodyczny:Jak używać podręcznika CZEŚĆ, JAK SIĘ MASZ?"

 

W KAŻDEJ Z 13 LEKCJI ZNAJDUJĄ SIĘ:

- teksty omawiające
- dialogi
- tablice leksykalne, grupujące tematycznie słownictwo
- komentarz gramatyczny i komunikacyjny w języku angielskim
- ćwiczenia gramatyczne i komunikacyjne
- kolorowe ilustracje

 

 

CONTENTS

 

 

Introduction

Lekcja 0

Introduction to Polish pronunciation and spelling


Lekcja 1

1.1. Agnieszka, Robert i Michel

       Vocabulary

       Warto zapamiętać te słowa! - CZŁOWIEK

1.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       1.2.1. Inflected and uninflected parts of speech

       1.2.2. Number and gender

       1.2.3. Case

       1.2.4. Nominative singular of nouns and adjectives

       1.2.5. Verb: the infinitive and personal forms, tenses

       1.2.6. Conjugation of the verbs być, mieć in the present tense.

                The -m, -sz conjugation, part 1

1.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       1.3.1. Questions identifying people and things

1.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

1.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 2

2.1. Cześć, jak się masz?

       Vocabulary

       Czy umiesz już liczyć? 1 - 20

2.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       2.2.1. Definiteness of nouns

       2.2.2. Personal pronouns

2.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       2.3.1. Greetings and farewells

       2.3.2. Types of language contact

       2.3.3. Change of style to informal

       2.3.4. Asking for people's age

       2.3.5. Using the expression przepraszam

2.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

2.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 3

3.1. Jestem w domu!

       Vocabulary

       Warto zapamiętać te słowa! - NARODY, PAŃSTWA I ICH MIESZKAŃCY

       Czy umiesz już liczyć? 20 - 100

3.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       3.2.1. Conjugation of the verb chcieć in the present tense.

                The -ę, -esz conjugation

       3.2.2. Conjugation of the verb mówić in the present tense.

                The -ę, -isz conjugation, part 1

       3.2.3. Conjugation of the verb rozumieć in the present tense.

                The -m, -sz conjugation, part 2

       3.2.4. Double negation in Polish

3.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       3.3.1. Introducing oneself

       3.3.2. Introducing other people

       3.3.3. Using diminutives of names

       3.3.4. National identification and language

3.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

3.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 4

4.1. Mam tu mieszkać.

       Vocabulary

       Warto zapamiętac te słowa! - RODZINA

4.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       4.2.0. The mechanism of case forming

       4.2.1. Accusative singular of nouns

       4.2.2. Accusative singular of modifiers

       4.2.3. Accusative of personal pronouns

4.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       4.3.1. Asking about people and things in the accusative

4.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

4.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 5

5.1. Jaki on jest naprawdę?

       Vocabulary

       Warto zapamiętać te słowa! - CECHY CZŁOWIEKA (adjectives)

5.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       5.2.1. Conjugation of verbs in the past tense

       5.2.2. Instrumental singular and plural of nouns

       5.2.3. Syntactic functions of the instrumental, part 1

       5.2.4. Instrumental singular and plural of modifiers

       5.2.5. Instrumental of personal pronouns

5.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       5.3.1. Asking for features (characteristics)

       5.3.2. Expressing surprise and disappointment

5.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

5.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 6

6.1. Jak długo studiowałeś język polski?

       Vocabulary

       Czy umiesz już liczyć? 100 - 1 000 000

6.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       6.2.1. Forming adverbs from adjectives

       6.2.2. Use of adjectives and adverbs

       6.2.3. Asking about adjecitves and adverbs

       6.2.4. The meaning and use of the verbs znać, wiedzieć, umieć

6.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       6.3.0. Asking for information

       6.3.1. Identifying people and things

       6.3.2. Asking for an object

       6.3.3. Asking for place

       6.3.4. Asking for time

       6.3.5. Yes/no questions

       6.3.6. Asking for cause

       6.3.7. Asking for manner

6.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

6.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 7

7.1. Mam spotkanie z Agnieszką.

       Vocabulary

       Warto zapamiętać te słowa! - ROZRYWKI: SPORT I TANIEC

7.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       7.2.1. Genitive singular of nouns

       7.2.2. Syntactic functions of the genitive, part 1

       7.2.3. Genitive singular of modifiers

       7.2.4. Genitive of personal pronouns

       7.2.5. Verbs of motion, part 1

7.3. Jak to powiedzieć? Cultural commentary

       7.3.1. The largest Polish cities

7.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

7.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative and cultural activities

 

Lekcja 8

8.1. Wiesz, mam pomysł. Pójdziemy na koncert.

       Vocabulary

       Warto zapamiętać te słowa! - ROZRYWKI: TEATR, KINO, MUZYKA, PRASA 
       I LITERATURA

8.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       8.2.1. The present tense of the verb musieć. The -ę, -isz conjugation part 2

       8.2.2. Use of the form proszę in Polish

       8.2.3. Nominative and accusative plural of masculine non-personal, 
                feminine and neuter nouns

8.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       8.3.1. Suggestions and proposals

       8.3.2. Responding to suggestions

       8.3.3. Expressing certainty and uncertainty

8.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

8.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 9

9.1. Zapraszam cię na obiad.

       Vocabulary

       Warto zapamiętać te słowa! - ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA

9.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

       9.2.1. Possessive pronouns

       9.2.2. Pronouns swój, swoja, swoje

       9.2.3. Syntactic functions of the genitive, part 2

9.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

       9.3.1. Inviting to take part in events

       9.3.2. Asking to eat and drink

       9.3.3. Toasts

9.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

9.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 10

10.1. Kolega z pracy

        Vocabulary

        Warto zapamietać te słowa! - ZAWODY

10.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

        10.2.1. Future tense of the verb być

        10.2.2. Verbs of motion, part 2

        10.2.3. Syntactic functions of the instrumental, part 2

10.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

        10.3.1. Expressing time: days of the week

        10.3.2.  Expressing time: parts of the day

10.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

10.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 11

11.1. Czy te jabła są słodkie?

        Vocabulary

        Warto zapamiętać te słowa! - WARZYWA I OWOCE

11.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

        11.2.1. Future tense of the imperfective verbs

        11.2.2. Indefinite pronouns ktoś, coś

        11.2.3. Expressions such as coś zimnego

11.3. Jak to powiedzieć? Communicative and cultural commentary

        11.3.1. Shopping

        11.3.1.1. Asking for merchandise

        11.3.1.2. Asking for permission to try something on

        11.3.1.3. Asking for the price

        11.3.1.4. Remarks on the price

        11.3.1.5. Deciding and asking for the price

        11.3.1.6. Asking for the cash-desk

        11.3.1.7. Asking for the change

        11.3.2. Regions of Poland

11.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

11.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 12

12.1. Chcę znaleźć swoją polską rodzinę.

        Vocabulary

        Warto zapamiętać te słowa! - ŻYCIE CZŁOWIEKA (verbs)

12.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

        12.2.0. Aspect of verbs

        12.2.1. Significance of aspect

        12.2.2. Aspect versus tenses

        12.2.3. Forming perfective verbs

12.3. Jak to powiedzieć? Communicative and cultural commentary

        12.3.1. Expressing time: the use of the adverbs często, rzadko

        12.3.2. Expressing time: the use of the expressions codziennie, raz dziennie

        12.3.3. The use of imperfective verbs after the verbs zaczynać, kończyć, 
                    przestać

        12.3.4. Poles and the Polish Diaspora in the world

12.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

12.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative activities


Lekcja 13

13.1. Dla mnie jest czarujący!

        Vocabulary

        Warto zapmiętać te słowa! - MIESIĄCE

13.2. Gramatyka jest ważna. Grammatical commentary

        13.2.1. Locative singular and plural

        13.2.3. Syntactic functions of the locative

        13.2.3. The locative singular and plural of modifiers

        13.2.4. The locative of personal pronouns

13.3. Jak to powiedzieć? Communicative commentary

        13.3.1. Expressing time: months and seasons

        13.3.2. Polish holidays

13.4. Powiedz to poprawnie! Exercises in grammar

13.5. Czy umiesz to powiedzieć? Communicative and cultural activities


LANGUAGE PROFICIENCY TEST

for Level A1

I: Listening Comprehension

II: Reading Comprehension

III: Writing

IV: Speaking

 


 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

MIODUNKA Cześć Jak się masz Spotykamy się w Polsce