Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIKROTRENDY MAŁE SIŁY, KTÓRE NIOSĄ WIELKIE ZMIANY

30-01-2014, 18:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik moniajkaa
numer aukcji: 3890592978
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-01-2014 18:05:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest używana. Stan bardzo dobry.

 

Zapraszamy na pozostałe aukcje - kupując kilka książek za wysyłkę kurierem płacisz tylko raz!

 

 

TYTUŁ: Mikrotrendy. Małe siły, które niosą wielkie zmiany

AUTOR: Mark J. Penn, E. Kinney Zalesne

ROK WYDANIA: 2011

ILOŚĆ STRON: 496

 

 

OPIS:

Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze – mikrotrendów, które posiadają wielki wpływ na gospodarkę, politykę oraz życie osobiste. Zaledwie jeden procent społeczeństwa, czyli trzy miliony ludzi, wystarcza do powstania biznesu lub ruchu społecznego.
Opierając się na najlepszych z dostępnych danych statystycznych, Penn identyfikuje ponad 70 mikrotrendów w sferach religii, wypoczynku, polityki i życia rodzinnego, które zmieniają sposób, w jaki żyjemy. Są to między innymi:
•    Ludzie przechodzący na emeryturę, ale kontynuujący pracę.
•    Nastolatki interesujące się robieniem na drutach.
•    Maniacy komputerowi, którzy stają się najbardziej uspołecznioną grupą ludzi.
•    Kobiety sterujące technologią.
•    Ojcowie, którzy są starsi niż kiedykolwiek i spędzają więcej czasu ze swoimi dziećmi niż w przeszłości.
Aby trafnie zinterpretować rzeczywistość, należy przyjrzeć się danym i przeanalizować je. Doprowadzi to również do wniosku, że powszechna świadomość jest zawsze błędna i nieaktualna. Stany Zjednoczone przestały już być tyglem kulturowym. Staliśmy się zbiorem wspólnot z wieloma indywidualnymi gustami i stylami życia. Ten, kto rozpozna te pojawiające się grupy, zapewni sobie sukces.
Penn pokazuje czytelnikom, jak identyfikować mikrotrendy, które mogą przekształcić firmę, zdecydować o wyniku wyborów, zainicjować ruch społeczny lub zmienić czyjeś życie. We współczesnym świecie małe grupy mogą mieć największy wpływ na rzeczywistość.