Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne...

19-01-2012, 14:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 1996718980
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 28   
Koniec: 13-01-2012 10:33:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady



Okładka:



Liczba stron:360
Wydawnictwo:Helion
Wymiary: 158 x 235 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2587-1
Data wydania: 2[zasłonięte]010-09

OPIS KSIĄŻKI
  • Poznaj w praktyce środowisko Visual C++ 2008
  • Dowiedz się, jak korzystać z gotowych komponentów programistycznych
  • Naucz się pisać w C++ aplikacje przeznaczone dla systemu Windows

Wiele osób słyszało o języku C++, lecz ogromna większość z nich na samą myśl o bliższym poznaniu go reaguje z podobną rezerwą, jak na pomysł wybrania się na wakacyjny kurs języka mandaryńskiego. Osoby te popełniają jednak niewybaczalny błąd i skutecznie odcinają się od niezwykle interesującego świata nowoczesnego programowania. Na ludzi biegle znających C++ czeka bardzo wiele atrakcyjnych ofert pracy, a niemalejąca popularność systemów Windows sprawia, że najbardziej poszukiwani w tej grupie są specjaliści znający Visual C++, czyli wygodne w użyciu i bardzo rozbudowane środowisko programistyczne firmy Microsoft. Nie trzeba chyba dodawać, że zarabiają oni zwykle znacznie więcej niż najlepsi nawet tłumacze z języka mandaryńskiego...

Jeśli chcesz dołączyć do tej programistycznej elity, już dziś sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy. Książka "Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady " umożliwi Ci gładkie rozpoczęcie przygody z Visual C++, prezentując podstawowe informacje na temat języka, opisując środowisko programistyczne, sposób tworzenia aplikacji oraz technikę zarządzania danymi i korzystania z plików. Nauczysz się z niej również właściwego stosowania elementów kontrolnych i komponentów programistycznych. Poznasz metody przetwarzania wielowątkowego, zagadnienia związane z grafiką i łączeniem się z siecią, a ponadto dowiesz się, jak skonstruowany jest kod programu. Na tym jednak nie koniec, bowiem na kilku rozbudowanych i bardzo zróżnicowanych przykładach poznasz też praktyczne zastosowanie całej tej teorii, a wszystko przy użyciu bezpłatnej wersji środowiska programistycznego firmy Microsoft.
  • Podstawowe informacje na temat Visual C++ 2008
  • Instalacja środowiska programistycznego
  • Elementy składowe aplikacji i sposoby używania kontrolek
  • Zarządzanie danymi i używanie plików
  • Używanie najważniejszych komponentów programistycznych
  • Wykorzystanie elementów graficznych
  • Podstawowy korzystania z wątków
  • Korzystanie z komponentów sieciowych
  • Opis języków C++ i C++/CLI oraz struktury napisanych w nich programów
  • Praktyczne projekty aplikacji opracowanych za pomocą Visual C++ 2008
Nie zwlekaj - już dziś wkrocz w magiczny świat programowania z wykorzystaniem Visual C++ 2008!
Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady - SPIS TREŚCI:
Co znajdziesz w tej książce? (9)
Rozdział 1. Podstawy środowiska Visual C++ 2008 (11)
  • Język C++ a .NET Framework (11)
  • Opis środowiska (12)
  • Pobieranie i instalacja środowiska (12)
  • Główne okno VC++ 2008 (13)
  • Tworzenie nowej aplikacji w VC++ 2008 (13)
  • Wygląd środowiska w trybie budowy aplikacji (16)
  • Struktura projektu (17)
  • Klasa okna głównego (18)
Rozdział 2. Podstawowe elementy aplikacji (21)
  • Główne okno (21)
  • Przyciski (26)
  • Etykiety (27)
  • Pola tekstowe (29)
  • Wprowadzanie danych do aplikacji za pomocą pól tekstowych (31)
  • Wprowadzanie danych z konwersją typu (32)
  • Wyświetlanie wartości zmiennych (34)
  • Pole tekstowe z maską formatu danych (35)
  • Pola wyboru, przyciski opcji, kontenery grupujące (37)
Rozdział 3. Menu i paski narzędzi (41)
  • Rodzaje menu (41)
  • Komponent MenuStrip (41)
  • Menu podręczne (47)
  • Skróty klawiaturowe w menu (49)
  • Paski narzędzi (51)
Rozdział 4. Tablice, uchwyty i dynamiczne tworzenie obiektów (55)
  • Tablice (55)
  • Uchwyty (59)
  • Dynamiczne tworzenie obiektów - operator gcnew (60)
  • Dynamiczna deklaracja tablic (61)
Rozdział 5. Komunikacja aplikacji z plikami (63)
  • Pliki jako źródło danych (63)
  • Wyszukiwanie plików (64)
  • Odczyt własności plików i folderów (65)
  • Odczyt danych z plików tekstowych (66)
  • Zapisywanie tekstu do pliku (69)
  • Zapis danych do plików binarnych (71)
  • Odczyt z plików binarnych (72)
Rozdział 6. Okna dialogowe (75)
  • Okno typu MessageBox (75)
  • Okno dialogowe otwarcia pliku (77)
  • Okno zapisu pliku (79)
  • Okno wyboru koloru (80)
  • Wybór czcionki (81)
Rozdział 7. Możliwości edycji tekstu w komponencie TextBox (83)
  • Właściwości pola TextBox (83)
  • Kopiowanie i wklejanie tekstu ze schowka (85)
  • Wyszukiwanie znaków w tekście (86)
  • Wstawianie tekstu między istniejące linie (87)
  • Wprowadzanie danych do aplikacji (88)
  • Prosta konwersja typów - klasa Convert (88)
  • Konwersja ze zmianą formatu danych (89)
  • Konwersja liczby na łańcuch znakowy (92)
Rozdział 8. Komponent tabeli DataGridView (95)
  • Podstawowe właściwości komponentu DataGridView (95)
  • Zmiana wyglądu tabeli (98)
  • Dopasowanie wymiarów komórek tabeli do wyświetlanego tekstu (101)
  • Odczytywanie danych z komórek tabeli (102)
  • Zmiana liczby komórek podczas działania aplikacji (106)
  • Tabela DataGridView z komórkami różnych typów (110)
  • Przyciski w komórkach - DataGridViewButtonCell (113)
  • Komórki z polami wyboru - DataGridViewCheckBoxCell (114)
  • Grafika w tabeli - komórka DataGridViewImageCell (116)
  • Komórka z listą rozwijaną - DataGridViewComboBoxCell (117)
  • Odnośniki internetowe w komórkach - DataGridViewLinkCell (119)
Rozdział 9. Metody związane z czasem - komponent Timer (123)
  • Czas systemowy (123)
  • Komponent Timer (125)
Rozdział 10. Grafika w aplikacjach Visual C++ (127)
  • Obiekt Graphics - kartka do rysowania (127)
  • Pióro Pen (133)
  • Pędzle zwykłe i teksturowane (135)
  • Rysowanie pojedynczych punktów - obiekt Bitmap (137)
  • Rysowanie trwałe - odświeżanie rysunku (138)
Rozdział 11. Podstawy aplikacji wielowątkowych (141)
  • Wątki (141)
  • Komunikacja z komponentami z innych wątków - przekazywanie parametrów (143)
  • Przekazywanie parametrów do metody wątku (145)
  • Klasa wątku - przekazywanie parametrów z kontrolą typu (146)
  • Komponent BackgroundWorker (148)
Rozdział 12. Połączenie aplikacji z siecią internet (153)
  • Komponent WebBrowser (153)
  • Przetwarzanie stron WWW - obiekt HtmlDocument (156)
  • Protokół FTP (160)
  • Pobieranie zawartości katalogu z serwera FTP (161)
  • Pobieranie plików przez FTP (162)
  • Wysyłanie pliku na serwer FTP (164)
Rozdział 13. Dynamiczne tworzenie okien i komponentów (167)
  • Wyświetlanie okien - klasa Form (167)
  • Komponenty w oknie tworzonym dynamicznie (169)
  • Przesyłanie danych z okien dialogowych (170)
  • Okno tytułowe aplikacji (171)
  • Obsługa zdarzeń dla komponentów tworzonych dynamicznie (172)
  • Aplikacja zabezpieczona hasłem (173)
Rozdział 14. Struktura programów C++ i C++/CLI (175)
  • Programy korzystające z konsoli w VC++ 2008 (175)
  • Ogólna postać programu pisanego w C++ (176)
  • Dyrektywy (177)
    • Dyrektywa #include (177)
    • Dyrektywa #define (178)
    • Dyrektywa #if - kompilacja warunkowa (178)
  • Typy zmiennych (178)
    • Zmienne typu int (178)
    • Zmienne typu float (179)
    • Typ double (179)
    • Typ char (179)
    • Modyfikatory typów (179)
    • Rzutowanie (konwersja) typów (179)
    • Typ wyliczeniowy (180)
  • Operatory (180)
    • Zapis danych do plików i odczyt z nich za pomocą operatorów << i >> (182)
  • Wskaźniki (184)
  • Tablice (184)
  • Operatory new i delete (185)
  • Instrukcje (186)
    • Instrukcje warunkowe (186)
    • Instrukcje iteracji (187)
  • Funkcje (188)
    • Przeciążanie funkcji (189)
    • Niejednoznaczność (189)
    • Przekazywanie argumentów przez wartość i adres (190)
    • Wskaźniki do funkcji (191)
  • Funkcja main() (192)
    • Przekazywanie parametrów do funkcji main() (193)
  • Struktury i unie (195)
    • Struktury (195)
  • Klasy (196)
    • Konstruktory i destruktory (199)
    • Przeciążanie konstruktorów (201)
    • Przeciążanie operatorów (202)
    • Statyczne metody i pola klasy (203)
    • Wskaźnik zwrotny this (204)
    • Dziedziczenie (205)
  • Własne kontrolki dziedziczące po standardowych (208)
  • Przestrzenie nazw (211)
  • Wyjątki (212)
  • Aplikacje, aplikacje (215)
Rozdział 15. Prosty edytor tekstu (217)
  • Opis (217)
  • Główne okno (217)
  • Budowa interfejsu użytkownika (219)
  • Otwieranie pliku z dysku (223)
  • Zapisanie pliku tekstowego (226)
  • Obsługa schowka (227)
    • Cofanie komend (Undo) (228)
    • Wycięcie tekstu do umieszczenia w schowku (228)
    • Aby skopiować tekst do schowka (228)
    • Aby wkleić tekst ze schowka (229)
  • Test (229)
Rozdział 16. Program do rysowania (231)
  • Opis (231)
  • Budowa interfejsu użytkownika (231)
  • Wczytywanie pliku graficznego z dysku (233)
  • Wyświetlanie grafiki w oknie (234)
  • Rysowanie w oknie za pomocą myszy (236)
  • Zmiana koloru linii (239)
  • Zapis pliku graficznego na dysku (240)
  • Test (243)
Rozdział 17. Figury Voronoi (245)
  • Opis (245)
  • Interfejs użytkownika (246)
  • Struktura projektu C++/CLI (246)
  • Wyznaczanie odległości między punktami (248)
  • Rysowanie figur (248)
  • Obsługa programu (251)
  • Test (252)
Rozdział 18. Automat komórkowy (253)
  • Opis (253)
  • Interfejs użytkownika (254)
  • Inicjalizacja planszy (256)
  • Zaznaczanie pól w siatce (257)
  • Krok w trybie Gra w życie (258)
  • Krok w trybie Seeds (260)
  • Kroki w trybie automatycznym (261)
  • Obsługa programu (262)
  • Inne ciekawe układy do Gry w życie (262)
    • Oscylatory (263)
    • Obiekty latające (264)
  • Test (266)
Rozdział 19. Wieże Hanoi (267)
  • Opis (267)
  • Interfejs użytkownika (268)
  • Deklaracja zmiennych klasy Form1 (270)
  • Obsługa menu (270)
  • Funkcja rysująca krążki (272)
  • Przekładanie krążków (275)
  • Różne końcowe metody (278)
  • Test (279)
Rozdział 20. Aplikacja bazy danych (281)
  • Opis (281)
  • Instalacja PostgreSQL (281)
  • Wyłączenie usługi bazy (284)
  • Inicjalizacja bazy (285)
  • Organizacja i typy danych w bazach PostgreSQL (286)
  • Język SQL (288)
  • Utworzenie bazy danych (288)
  • Interfejs użytkownika (290)
  • Włączenie sterowników bazy PostgreSQL do projektu (291)
  • Łączenie z bazą i odczyt danych (292)
  • Dodawanie danych do bazy (294)
  • Zmiana danych w bazie (296)
  • Kasowanie danych (299)
  • Obsługa bazy (300)
  • Test (300)
Rozdział 21. Aplikacja do nauki słówek (303)
  • Opis (303)
  • Interfejs użytkownika (303)
  • Deklaracja pól klasy (305)
  • Odczyt danych z pliku tekstowego (306)
  • Odpytywanie ze słówek (308)
  • Zapis listy wyrazów do pliku tekstowego (309)
  • Obsługa (310)
  • Test (310)
Rozdział 22. Aplikacja do monitorowania systemu (313)
  • Opis (313)
  • Interfejs użytkownika (313)
  • Ustawienie parametrów kontrolek performanceCounter (314)
  • Odczyt parametrów z kontrolek performanceCounter (316)
  • Uruchamianie timera - ikona w pasku zadań (316)
  • Rysowanie wykresów (318)
  • Opis (321)
  • Test (322)
Rozdział 23. Klient FTP (323)
  • Opis (323)
  • Interfejs użytkownika (323)
  • Klasa do obsługi FTP (324)
  • Pobieranie katalogu (326)
  • Pobieranie plików (328)
  • Wysyłanie plików (329)
  • Poruszanie się po folderach (329)
  • Rozbudowa (331)
  • Test (331)
Rozdział 24. Aplikacja do drukowania grafiki (333)
  • Opis (333)
  • Interfejs użytkownika (333)
  • Otwieranie rysunku (334)
  • Obracanie rysunku (335)
  • Drukowanie (336)
  • Opis działania (338)
  • Test (338)
Odpowiedzi do testów (341)
Skorowidz (343)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców