Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MICHAŁ KĘDZIORA RZECZOWO O MODZIE MĘSKIEJ

11-05-2015, 20:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik BookShop24__pl
numer aukcji: 5079625312
Miejscowość Bydgoszcz
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 3   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Tytuł: Rzeczowo o modzie męskiej

Autor: Michał Kędziora

Wydawnictwo: SQN

Ilość stron: 276

Format: 170 x 240 mm

Oprawa: Miękka


KSIĄŻKA JEST NOWA

MICHAŁ KĘDZIORA RZECZOWO O MODZIE MĘSKIEJ


Opis książki:


Jak rozpoznać koszulę dobrej jakości? Czy spodnie powinny być jaśniejsze od marynarki? A może na odwrót? Co to jest sprezzatura? I dlaczego czarny garnitur wcale nie jest uniwersalny? Elegancja to nie podążanie za trendami. To przede wszystkim klasyczne i ponadczasowe fasony, tkaniny i wzory, umiejętność łączenia poszczególnych elementów garderoby, a także stosowanie kilku prostych zasad. Rzeczowo o modzie męskiej jest kompleksowym, przystępnie napisanym przewodnikiem po świecie mody męskiej. Zawiera praktyczne porady i wskazówki, a także liczne ciekawostki na temat ubioru i historii legendarnych modeli. Przeznaczony jest dla panów bez względu na wiek i preferowany styl. O autorze: Michał Kędziora – esteta i pasjonat mody oraz dobrego stylu, najpopularniejszy i najbardziej opiniotwórczy polski bloger piszący o modzie męskiej. Od roku 2009 prowadzi autorskiego bloga MrVintage, gdzie w rzeczowy i przystępny sposób tysiącom czytelników przybliża meandry mody męskiej. Czytają go zarówno nastolatkowie, jak i dojrzali mężczyźni. Na bazie bloga w ciągu czterech lat zbudował sobie pozycję eksperta w dziedzinie ubioru. Miesięcznik „Press” nazwał go „profesorem Miodkiem mody męskiej”, a prestiżowe czasopismo „Fashion Magazine” nagrodziło go w kategorii Najlepszy Blog 2013. Współpracuje z wieloma markami, prowadzi również szkolenia tematyczne. Co miesiąc ma więcej czytelników niż czołowe polskie czasopisma.